net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Σύγχρονο σχεδιαστικά και δυναμικό το Tracer 700 απ΄όπου και αν το κοιτάξεις.

Το Yamaha Tracer 700 είναι υποψήφιο για καλύτερη μοτοσυκλέτα 2017!

Οδηγώντας

Με την δοκιμή στην Ιταλία να μας έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, ξεκινήσαμε και το επί Ελληνικού εδάφους test. Mεγάλες οι προσδοκίες αλλά και επίγνωση του ότι οι δρόμοι στην χώρα μας, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τους δρόμους στις Δολομιτικές Αλπεις. Το στοιχείο που είναι... universal και δεν γνωρίζει από σύνορα βέβαια , είναι ο πολύ “ζωντανός” και “fun” χαρακτήρας του Tracer 700, o οποίος εκπορεύεται από το μοτέρ και συνεπικουρείται από το στήσιμο της μοτοσικλέτας. Πράγματι, η “γεμάτη” απόδοση του κινητήρα από τις χαμηλές στροφές και η ευστροφία του, καθώς και η πανάλαφρη  αίσθηση της μοτοσικλέτας , δύσκολα θα σε αφήσουν ανεπηρέαστο και πολύ σύντομα θα βρεθείς να οδηγείς σε σβέλτο ρυθμό, ακόμα και στις αστικές διαδρομές “αγγαρείας”. To Tracer 700 ελίσσεται με περίσσεια άνεση μέσα στην κίνηση, οι μαζεμένες του διαστάσεις και η προθυμία του στις αλλαγές κατεύθυνσης το ανάγουν σε ένα από τα πλέον ικανά δίτροχα της κατηγορίας μέσα στην πόλη. Αναρτήσεις που καταπίνουν τις κακοτεχνίες με άνεση χωρίς όμως να προδίδουν την συνοχή της μοτοσικλέτας και φρένα με αίσθηση και γραμμική απόδοση, αρκούντως ισχυρά για να σε σταματήσουν από οποιαδήποτε ταχύτητα. Αψογο και το ABS στα καθήκοντα του, ενεργοποιείται την στιγμή που πρέπει και για όσο πρέπει, αποτελώντας μια αξιόπιστη δικλείδα ασφαλείας. Υπάρχει όμως και ένα αρνητικό, για το οποίο δεν ευθύνεται η μοτοσικλέτα και αυτό είναι τα λάστιχα. Tα Michelin Pilot Road 4, μπορεί να μην δημιούργησαν πρόβλημα στους δρόμους – γυαλόχαρτο των καλοκαιρινών Άλπεων, όπου και είχαμε την πρώτη επαφή με το Tracer, στους ελληνικούς δρόμους όμως, γλιστράνε αρκετά. Είναι ελαστικά σχεδιασμένα για τουριστική χρήση και ταιριάζουν σε πιο βαριές μοτοσικλέτες, τα 196 γεμάτα κιλά του Yamaha (σημειωτέων: η μικρότερη τιμή της κατηγορίας) και πολύ περισσότερο οι άθλιοι δρόμοι μας, αργούν πολύ να τα φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας. Το θετικό -αν μπορεί κανείς να το πει έτσι- είναι ότι με αυτά τα ελαστικά, το Tracer 700 κάνει ωραιότατες και απόλυτα ελεγχόμενες “πάντες” μέσα στην πόλη στο άνοιγμα του γκαζιού... κάτι είναι και αυτό. Βγαίνοντας έξω από το κλεινόν άστυ, το πρώτο πράγμα που οφείλει να κάνει κάποιος, είναι να ρυθμίσει την ζελατίνα στην ψηλή της θέση για να έχει το μέγιστο της κάλυψης. Με τέρμα πάνω την ζελατίνα λοιπόν, το Tracer 700 καλύπτει αξιοπρεπέστατα τον οδηγό του, αφήνοντας μόνο κάποιες μικρές αναταράξεις να περνάνε στην κορυφή του κράνους. Μεγάλη συμβολή στην προστασία από τον αέρα έχει φυσικά και το fairing ενώ επικουρικά σε αυτό, λειτουργούν και οι χούφτες. Ανοίγοντας το γκάζι στην εθνική οδό, το Tracer ανεβάζει με προθυμία χιλιόμετρα, φθάνοντας ανεξαρτήτως συνθηκών και φορτίου τα 200 χλμ./ώρα χωρίς “κομπιάσματα” και “κοιλιές” στην απόδοση. Από εκεί και πάνω όμως απαιτείται επιμονή στο γκάζι, υπομονή, ανοιχτός δρόμος και καλές συνθήκες, γεγονός που είναι όμως καθ όλα αποδεκτό (και αναμενόμενο) για μοτοσικλέτα της κατηγορίας αυτής. Σε κάθε περίπτωση, το Tracer 700 ακόμα και στην τελική του εντυπωσιάζει με την σταθερότητα του, κάτι που είναι αλήθεια ότι μας εξέπληξε ευχάριστα, αφού η  εκπληκτική  ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες πιστεύαμε ότι θα λειτουργεί αρνητικά στον συγκεκριμένο τομέα. “Τζάμπα” ανησυχούσαμε λοιπόν. Εν κατακλείδι,  τα 160 χλμ./ώρα με ανοίγματα μέχρι τα 180, είναι μια ρεαλιστικότατη ταχύτητα ταξιδιού που θα σας πάει μονοκάβαλο ή δικάβαλο με αποσκευές παντού. Η πολύωρη παραμονή στην σέλα της μοτοσικλέτας δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα και δεδομένης α) της πολύ καλής μέσης κατανάλωσης στα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα  και β) των 17 λίτρων χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, σημαίνει ότι  οι στάσεις για ξεμούδιασμα στο ταξίδι, μπορούν να συμπίπτουν με αυτές του ανεφοδιασμού, στα 300+ χιλιόμετρα. Κάποια στιγμή βέβαια η εθνική τελειώνει και αρχίζει το στροφιλίκι των επαρχιακών, αν όχι, λάθος κατηγορία επιλέξατε, Touring / GΤ είναι αυτή που σας ταιριάζει :-) Στο πεδίο αυτό, το Tracer βρίσκεται στο στοιχείο του και εντυπωσιάζει με τον “fun”, προβλέψιμο και ασφαλή τρόπο που “καθαρίζει” τους “κορδελιαστούς” δρόμους. Αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση, κρατάει υποδειγματικά την γραμμή του και φρενάρει πειστικά, ενώ διατηρώντας τον κινητήρα στην ευρεία “μεσαία” του μπάντα λειτουργίας, υπάρχει πάντοτε αρκετό γκάζι για δυνατές εξόδους. Το μπροστινό του, χωρίς να εντυπωσιάζει σε χαρακτηριστικά, είναι πολύ καλά σεταρισμένο από το εργοστάσιο και προσφέρει αρκετή πληροφόρηση, κάτι που σε συνδυασμό με το πολύ στιβαρό πλαίσιο σε γεμίζουν σιγουριά, επιτρέποντας να πιέσεις ακόμα σε σημείο που ξεφεύγει από τα συμβατικά όρια της κατηγορίας . Όσο και αν ακούγεται υπερβολικό, το Tracer 700 στα χέρια ενός έμπειρου / ικανού οδηγού  μπορεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία πολλών άλλων μοτοσικλέτων, πιο “ειδικών” και πιο ισχυρών, σε δρόμους με στροφές! Tι έμεινε τελευταίο; Το χώμα, που μπορεί να προκύψει στο πεδίο δράσης του Tracer 700, τουλάχιστον με την έννοια της απλής διάσχισης ενός εκτός δρόμου τμήματος που οδηγεί σε “καλή” παραλία ή κόβει πολύ δρόμο στο βουνό. Με αυτά τα ελαστικά η μοτοσικλέτα θα κινηθεί όπως και κάθε street, δηλαδή προσεκτικά και μετρημένα αλλά χωρίς το άγχος “μην βρει κάτω”. Μην περιμένετε θαύματα λοιπόν. Άλλωστε, ήδη υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι η Yamaha ετοιμάζει το τέταρτο μέλος της οικογένειας των CP2, με σαφώς off – road / adventure χαρακτήρα.   

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ