• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σύγχρονο σχεδιαστικά και δυναμικό το Tracer 700 απ΄όπου και αν το κοιτάξεις.

Το Yamaha Tracer 700 είναι υποψήφιο για καλύτερη μοτοσυκλέτα 2017!

Η άποψη μας

Veni – Vidi – Vici (ήρθα – είδα – νίκησα), η πασίγνωστη φράση που αποδίδεται στον Καίσαρα, ταιριάζει απόλυτα στο τρόπο με τον οποίο η Yamaha διεισδύει στην νεοσύστατη κατηγορία των Street Adventure, που επί της ουσίας, πέραν των ανταγωνιστικών μοντέλων, “κοντράρει” επίσης τα Street και τα On-Off στα μεσαία κυβικά. Τα τρια διαπασών λοιπόν μελέτησαν πολύ τον ευρύ αυτό χώρο μοντέλων και παρουσίασαν μια ολοκληρωμένη και πολυχρηστική μοτοσικλέτα, ικανή να αποδώσει σε οποιοδήποτε ασφάλτινο πεδίο άνω του μέσου όρου. Για την δική μας μοτοσικλετιστική πραγματικότητα, την ελληνική, όπου στις περισσότερες των περιπτώσεων χρησιμοποιούμε την μοτοσικλέτα μας για μετακίνηση, ταξίδια και αναψυχή, όλο τον χρόνο, το Tracer αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις, όντας ένα εξαιρετικό all around. Η πολύ καλή αυτή εικόνα αμαυρώνεται από ένα στοιχείο που δεν είναι άλλο από την τιμή του Tracer 700. Στα 8.700 ευρώ που κοστίζει, είναι ακριβότερο των ανταγωνιστών του και δεν απέχει πολύ από τον μεγάλο του αδερφό που κοστίζει 1.900 ευρώ περισσότερα. Αν δε αφαιρέσει κανείς από αυτό το ποσό και το κόστος της αντικατάστασης των ελαστικών, η διαφορά μειώνεται ακόμη περισσότερο. Το αν αξίζει να κάνει κάποιος αυτές τις υπερβάσεις (η υποχωρήσεις), προκειμένου να αποκτήσει το Tracer 700, είναι κάτι που αξιολογείται από τον καθένα προσωπικά. Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι πρόκειται για το καλύτερο all around μοντέλο της αγοράς αυτή την στιγμή. Απλά είναι ακριβό.   


Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 689
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 80 Χ  68,6
Συμπίεση (:1): 11,5
Ισχύς (ίπποι/σαλ): 74,8/9.000
Ροπή (kgm/σαλ): 6,9/6.500
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Βάρος, πλήρες (κιλά): 196
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.):   -
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα): -

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα:
 
Τύπος πλαισίου: Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Εμπρός: Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.): 130
Αναρτήσεις Πίσω: Μονό Αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.): 142
Φρένα Εμπρός: Δ/282 χλστ., 4πίστονη δαγκάνα, ABS
Φρένα Πίσω: Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS

Τροχοί-ελαστικά:
 
Ελαστικό Εμπρός: 120/70-17’’
Ελαστικό Πίσω: 180/55-17’’

Διαστάσεις:

Μήκος (χλστ.): 2138
Πλάτος (χλστ.); 806
Μεταξόνιο (χλστ.): 1450
Ύψος σέλας (χλστ.): 835

Εξοπλισμός:

ABS/Ρυθμ.: N/O
Traction control/Ρυθμ.: O/O
Στροφόμετρο: N
Immobiliser: N
Υπολογιστής ταξιδιού: N
Μερικός χιλιομετρητής: N
Ένδειξη βενζίνης: N
Ένδειξη θερμοκρασίας: N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος: N
Ζελατίνα/Ρυθμ.: N/N
Ρυθμιζόμενες μανέτες: Δ/Α O/O
Πλάγιο σταντ: N
Κεντρικό σταντ: O

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ