• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι μαζεμένες διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος, το κάνουν ιδανικό για νέους αναβάτες.

Το PCX 150 αναδεικνύει τον ευέλικτο χαρακτήρα του μέσα στην πόλη. Γεννήθηκε για αυτό!

Απίστευτα χαμηλή κατανάλωση, ποιότητα "στο Θεό", τεχνολογία και πρακτικότητα κορυφής. Από τα πιο ποθητά scooter αυτή τη στιγμή.

Η Honda εξοπλίζει τη νέα σειρά των PCX με κινητήρα τεχνολογίας eSP για μειωμένους ρύπους, ελάχιστες τριβές, και εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση.

Χώρο για ένα full face κράνος παρακαλώ, αλλά και για αρκετά μικροπράγματα θα βρείτε κάτω από τη σέλα.

Πιο αιχμηρό φινίρισμα στο πίσω μέρος του PCX, να ταιριάζει ακόμη περισσότερο με τον μοντέρνο φωτισμό.

Καθαρό το πάνελ των ενδείξεων, στο οποίο ξεχωρίζει ο «ψαρωτικός» (για δίτροχο) δείκτης του κοντέρ, ενώ το PCX διαθέτει και 2 μετρητές κατανάλωσης!

Όλα LED, είπαμε! Αριστα φώτα, με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας, και μεγάλη μακροζωία.

Δοκιμή: Honda PCX 150

Το Honda PCX 150 είναι από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα scooter των τελευταίων χρόνων. Για το 2014, η Honda προχωρά σε μια ριζική ανανέωση, κάνοντας το άριστο… ακόμα καλύτερο, σε όλους τους τομείς!

 
+Κατανάλωση, ποιότητα, τεχνολογία
-Τελική ταχύτητα 

Τιμή: 2.950 ευρώ
Χρώματα: Pearl Cool White, Pearl Nightstar Black, Moondust Silver Metallic, Pearl Siena Red, Matt Carbonium, Grey Metallic, Pearl Havana Brown

Oι λέξεις καθημερινή ποιοτική μετακίνηση είναι γραμμένες πάνω του. Ειδικά τώρα, με το αναβαθμισμένο -ακόμα πιο σπορ- look, τους ακόμα μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους και τα LED φώτα του (προσέξτε, LED λάμπες έχουν και οι 2 σκάλες στα φώτα κίνησης, γεγονός που μόνο σε ακριβές μοτοσικλέτες κύρους απαντούσε κανείς μέχρι σήμερα!), ο κόσμος το χαζεύει και το θέλει πριν καν το οδηγήσει. Πού να ανέβαιναν και πάνω δηλαδή! Συνέχισε να διαβάζεις και θα καταλάβεις…Μετά το προηγούμενο μοντέλο, που έχει ήδη χαράξει -και απολαμβάνει- τον δρόμο ενός από τα best-seller scooter της Ευρώπης, και το νέο PCX150 έχει ξεκινήσει να μπαίνει δυνατά στις πωλήσεις χάρη στις προσπάθειες και την εμπειρία της Honda για το κάτι καλύτερο κάθε φορά! Το νέο PCX ήρθε να κάνει την διαφορά και να τραβήξει τα βλέμματα με τον δυνατό του μοντέρνο σχεδιασμό και τις μαζεμένες διαστάσεις του, εισβάλλοντας κομψά στην καθημερινότητα των νέων αναβατών αλλά και των πιο έμπειρων που αποζητούν και αναγνωρίζουν άμεσα την ποιότητα και την ευχρηστία.

Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορεί να προσφέρει το PCX150i είναι το value for money για αυτά που προσφέρει. Μπορεί σε απόλυτους όρους η τιμή του να μην είναι από τις χαμηλές της κατηγορίας, όμως η τεχνολογία, η ποιότητα και οι λεπτομέρειες που κουβαλάει πραγματικά αξίζουν και το παραμικρό ευρώ τους!

Αισθητική/Ποιότητα: Θυμίζει ακριβό αυτοκίνητο!
Ποικίλες οι αισθητικές αλλαγές που έχει υποστεί το PCX 150 για φέτος, με την Honda να δίνει μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια. Βέβαια, μόνο λεπτομέρεια δεν μπορεί να πει κανείς τον φουλ LED εξοπλισμό του PCX. Τα πάντα LED για... οικονομία στο ρεύμα, και για μεγαλύτερη μακροζωία στις λάμπες. Και καλά τα φλας, και τα φώτα θέσης, όμως το υπέρ-ατού του νέου PCX είναι τα πολύ δυνατά, και με μπλε απόχρωση (το βράδυ θυμίζουν Xenon) φώτα κίνησης που διαθέτουν LED λάμπες. Αξια θαυμασμού είναι και τα επανασχεδιασμένα όργανα που κοσμούν το ταμπλό του, με τη βελόνα του κοντέρ να... αιωρείται γύρω από τα νούμερα, στην περιφέρεια και όχι στο κέντρο όπως έχουμε συνηθίσει σε όλα τα δίκυκλα παραγωγής! Η λύση αυτή προέρχεται από ακριβά μοντέλα αυτοκινήτου (όπως πχ. κάποια Volvo), και επέτρεψε στη Honda να τοποθετήσει μια ψηφιακή οθόνη με αρκετές ενδείξεις στο κέντρο του κοντέρ, με ανεμπόδιστη θέαση από τα μάτια του αναβάτη.

Φαίνεται πως η Honda άκουσε προσεκτικά τα παράπονα που είχαν από τις λιτές ενδείξεις οι αγοραστές του προηγούμενου PCX και έσπευσε να επανορθώσει –και με το παραπάνω. Πλέον υπάρχει και ψηφιακό ρολόι, και μερικός χιλιομετρητής, αλλά και δύο ενδείξεις κατανάλωσης καυσίμου! Ενσωματωμένα στο δεξί φέρινγκ, κάτω από το τιμόνι, βρίσκουμε τον διακόπτη που ανοίγει την σέλα και την τάπα βενζίνης. Η σέλα τώρα διαθέτει ορισμένες πολύ σημαντικές ποιοτικές αλλαγές, σε σχέση με την προηγούμενη. Πρώτα από όλα, έχασε το «καρούμπαλο» στήριξης της μέσης του αναβάτη, για μεγαλύτερη άνεση σε όλα τα μεγέθη αναβατών. Κατόπιν απέκτησε ελατήριο που από τη μία την κρατάει ανοιχτή (στο προηγούμενο μοντέλο έπρεπε να την κρατάς με το ένα χέρι), ενώ όταν αρχίσεις να την κατεβάζεις, κάπου στα μισά της διαδρομής εκείνη κλείνει γλυκά αλλά αποφασιστικά, με ένα ποιοτικό «γκουπ»! Ναι, ακριβώς όπως ένα πορτ-μπαγκάζ ακριβού αυτοκινήτου.

Μία ακόμη τεχνολογική πρωτιά της Honda με το νέο PCX είναι το σύστημα με το λαμάκι που καλύπτει την οπή του κεντρικού διακόπτη, για έξτρα ασφάλειας. Ναι, ξέρουμε, αυτό το έχουν αρκετά scooter. Όμως εδώ, για πρώτη φορά, δεν υπάρχει κουμπί που πρέπει να πιέσει ο αναβάτης για να κλείσει το λαμάκι. Αντίθετα, όταν κλειδώσεις τον κεντρικό διακόπτη και αφαιρέσεις το κλειδί, η λάμα κλείνει αυτόματα την οπή! Για όσους δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο σύστημα, ο διακόπτης ανοίγει και πάλι με το πολυγωνικό πίσω μέρος του κλειδιού του scooter. Δεν τελειώσαμε! Έχουμε και 12V παροχή ρεύματος για το κινητό μας, ενώ δεν χρειάζεται πια να οδηγούμε επικίνδυνα με το ένα χέρι, κρατώντας τον… φραπέ μας στο άλλο. Η Honda φρόντισε να προσθέσει μια θήκη στην αριστερή εσωτερική μεριά του φέρινγκ που χρησιμεύει και ως cup holder!

Εργονομία/Ανεση/Χώροι: Αριστεία
Τι παράπονο είχαν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες PCX; Μικρή αυτονομία; Η Honda μεγάλωσε το ρεζερβουάρ, το οποίο από 5,9 έφτασε τα 8 λίτρα, δίχως καμία επίπτωση στις αποθηκευτικές ικανότητες του PCX. Έτσι, κάτω από την σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος και μπόλικα μικροπράγματα. Δυσκολία θα αντιμετωπίσετε μόνο αν το κράνος σας διαθέτει μεγάλους αεραγωγούς. Θα μπορούσαμε να πούμε πως οι χειρολαβές/σχάρα/αιχμηρή ουρά, όλο και κάτι μπορούν να κουβαλήσουν αλλά και πάλι, δεν υπάρχουν γάντζοι από κάτω ώστε να δεθεί κάτι με ένα «χταπόδι». Δεν ανησυχούμε όμως γιατί πολύ σύντομα η Honda θα διαθέσει για το συγκεκριμένο μοντέλο, μπαγκαζιέρα 26 λίτρων.

Όμορφη η αντιολισθητική σέλα, μπορεί το αφρώδες στην όψη να μην σας φανεί αρκετό αλλά είναι ιδιαίτερα άνετο, ειδικά σε συνδυασμό με την ξεκούραστη θέση των ποδιών και τον χεριών. Από τους διακόπτες του δεξιού γκριπ μπορούμε να χειριστούμε την μίζα, τα αλάρμ (νέα προσθήκη στο οπλοστάσιο των λεπτομερειών / ευκολιών του PCX του 2014) και το σύστημα Idle-stop του κινητήρα (On / Off) ενώ από αριστερά έχουμε τα φλας, την κόρνα και τις 2 σκάλες του προβολέα. Θέλει λίγη συνήθεια ώστε να βρίσκεις την κόρνα, μιας και, όπως σε όλα τα δίκυκλα της Honda με τους νέους διακόπτες, ο αντίχειρας πέφτει αυτόματα σε ένα συγκεκριμένο ύψος όπου τα περισσότερα δίκυκλα έχουν τα φλας

Κινητήρας: Ακόμα πιο οικονομικός
O νέας τεχνολογίας κινητήρας eSP (enhanced Smart Power) της Honda χρησιμοποιείται και στη νέα σειρά των PCX, ενώ ξεχωρίζει για τις ελάχιστες τριβές των εσωτερικών μερών του, τους μειωμένους ρύπους και την τρομερά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Στο προηγούμενο μοντέλο είχαμε μετρήσει κατανάλωση 2,9 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα. Στο PCX του 2014, με τον κινητήρα να έχει αναβαθμιστεί για ακόμα λιγότερες τριβές, και με τη χρήση νέων ελαστικών με επίσης λιγότερες τριβές, είδαμε... 2,1 λίτρα στα 100χλμ.! Έχει δίκιο λοιπόν η Honda να δηλώνει πως το νέο μοντέλο μπορεί να διανύσει πάνω από 350χλμ. με ένα γέμισμα, αφού με τους δικούς μου ρυθμούς η επίσκεψη στο βενζινάδικο θα ερχόταν στα 380 χιλιόμετρα! Με τα 153 κυβικά εκατοστά του και τους 13,4 ίππους του στις 8.500 σ.α.λ. το PCX προτιμά τους μικρούς και μεγάλους δρόμους της πόλης από την Εθνική Οδό, μιας και η τελική ταχύτητα που βρίσκεται στα 115 χλμ./ώρα σε περιορίζει λίγο σε περοσπεράσεις και κίνηση σε κάποια λωρίδα άλλη από την τέρμα δεξιά.

Το δούλεμά του κινητήρα είναι απίστευτα προοδευτικό και ήσυχο, ενώ κάποιες στιγμές θυμίζει ηλεκτρικό scooter! Δεν θα τρομάξει τον αρχάριο αναβάτη, ενώ αντίθετα θα βοηθήσει ώστε ο ιδιοκτήτης του να ελιχθεί ταχύτατα στο αστικό πεδίο. Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, έτσι και το νέο διαθέτει το σύστημα Idle Stop, με το οποίο ο κινητήρας αδρανοποιείται αν βρίσκεστε σε στάση, και το γκάζι παραμείνει κλειστό για 3 δευτερόλεπτα. Έτσι μεγιστοποιείται η οικονομία καυσίμου σε χρήση πόλης (φανάρια και στάσεις), ενώ μειώνονται εντυπωσιακά οι ρύποι, αλλά και ο θόρυβος στο φανάρι –άσε που σε χαζεύουν όλοι. Επίσης η Honda δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει το Idle Stop, αν έτσι θέλει. Σημειώστε πως στο μοντέλο του 2014, το σύστημα μπορεί και ελέγχει την φόρτιση της μπαταρίας, ώστε να απενεργοποιείται αυτόματα αν εντοπίσει χαμηλή φόρτιση! Ταυτόχρονα, νέα, και μεγαλύτερη είναι και η μπαταρία. Και όλα αυτά χάρη στο ACG. To εν λόγω σύστημα επιφορτίζεται το ρόλο της μίζας και της γεννήτριας, παράγοντας ρεύμα για το μπουζί και την φόρτιση της μπαταρίας. Έχει λιγότερες τριβές από τα κλασικά alternator, με αποτέλεσμα τη μικρότερη κατανάλωση, ενώ οι compact διαστάσεις του, μειώνουν συνολικά τον όγκο και το βάρος του κινητήρα.

Αναρτησεις/Φρένα: Ό,τι πρέπει
Το PCX 150 του 2014 δεν δέχθηκε ανανέωση στα συστήματα απόσβεσης και πέδησης, καθώς η Honda έκρινε πως εκείνα ήταν ικανά να συνεχίσουν την αποστολή τους και στο νέο μοντέλο, δίχως περαιτέρω βελτιώσεις. Μπροστά, εξακολουθούμε να έχουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 χιλιοστών, ενώ πίσω τα δύο αμορτισέρ διαδρομής 75 χιλιοστών συνεργάζονται αρμονικά με το πιρούνι. Οι αναρτήσεις αντεπεξέρχονται ικανοποιητικότατα, ακόμα και με συνεπιβάτη. Πολύ καλό είναι και το feedback και η ευελιξία που προσφέρουν οι 14ρηδες τροχοί όπως επίσης και το κράτημα των ελαστικών που τους συνοδεύουν. Ένα δισκόφρενο των 220 χιλιοστών μπροστά και ένα ταμπούρο των 130 χιλιοστών πίσω, ακινητοποιεί με ασφάλεια το PCX από όποια ταχύτητα και αν χρειαστεί να φρενάρει, ενώ υπάρχει και σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, που κατανέμει κάποιο ποσοστό πίεσης και στο μπροστινό δισκόφρενο όταν φρενάρετε με το ταμπούρο πίσω, για μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερο φρενάρισμα.

Οδηγώντας: Αστικό εξπρές
«Δεν μπορώ να περάσω από δω;» Μπα, με το PCX θα ελιχθείτε ακόμα και από τα πιο μικρά κενά στο πιο δύσκολο μποτιλιάρισμα! Το PCX 150 δεν θα χρειαστεί ποτέ να ανέβει σε πεζοδρόμιο (παράνομο όσο και αγενές) αφού πάντα θα βρει κενό να τρυπώσει μέσα στους ασφυκτικά γεμάτους δρόμους της πόλης. Το τιμόνι κόβει τόσο πολύ (ανακοινώσιμη ακτίνα στροφής 2 μέτρα) που θες να βάλεις στοίχημα με τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, γελώντας σατανικά όταν τους αφήνεις πίσω έχοντας διασχίσει κενά που χωράνε μόνο ποδήλατα! Το PCX ζυγίζει μόλις 130 κιλά γεμάτο και το χαμηλό κέντρο βάρους του σε συνδυασμό με τους μικρούς τροχούς 14 ιντσών και το φαρδύ τιμόνι, κάνουν την αίσθηση στην οδήγηση απίστευτα ανάλαφρη και εντυπωσιακά ξεκούραστη. Το γκάζι του είναι προοδευτικό μεν, αλλά προσδίδει στο PCX δυνατές επιταχύνσεις όταν ο αναβάτης το ανοίξει τέρμα. Η Honda αναφέρει επιτάχυνση 0-50χλμ/ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, και την πιστεύουμε.

Ταυτόχρονα, τα νέα ελαστικά, πέρα από τις μικρότερες τριβές και τα οφέλη τους στην μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, δίνουν πολύ καλή πρόσφυση στο κακό ελληνικό οδόστρωμα, βοηθώντας τη σβέλτη μετακίνηση. Προσοχή θέλουν οι μικρές διαδρομές των αναρτήσεων στα μεγάλα σαμάρια και τις ανωμαλίες του δρόμου, καθώς διαθέτουν σφιχτή λειτουργία που βοηθάει μεν στην αίσθηση, αλλά αφαιρεί μικρό ποσοστό από την άνεση. Τα φρένα είναι άριστα, παρέχοντας δύναμη και αίσθηση –παρά το ταμπούρο πίσω. Το Idle-stop αποδεικνύεται διασκεδαστικό μόλις το συνηθίσεις, και εκεί που όλα τα οχήματα στα φανάρια και την κίνηση παράγουν θόρυβο και ζέστη, το PCX ρίχνει ένα… power nap και «ξυπνάει» αμέσως μόλις του σκουντήσεις το γκάζι.

Εντός πόλης η δύναμη του είναι υπέρ-αρκετή για προσπεράσεις και ξεκολλήματα, δίνοντας μεγάλη ενεργητική ασφάλεια στον αναβάτη. Καθώς δεν είναι σχεδιασμένο για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, στην Εθνική / Αττική Οδό, κλπ., θα κινηθεί οριακά κοντά στην τελική του. Παρόλα αυτά θα σας ταξιδέψει και σε προορισμούς εκτός του αστικού κέντρου, με ταχύτητες 100-110χλμ/ώρα. Περιττό να γράψουμε πόσο καλά αποδίδουν τα νέα LED φώτα το βράδυ, ενώ δεν χορταίνεις να χαζεύεις τη βελόνα του κοντέρ. Τέλος, η συμβίωση με το νέο PCX έχει νέες, ευχάριστες νότες πολυτέλειας παντού, από το άνοιξε-κλείσε της νέας σέλας, στις νυχτερινές βόλτες, στο χάζι που ρίχνεις στις ενδείξεις κατανάλωσης, στον αυτόματο μηχανισμό ασφαλείας στον κεντρικό διακόπτη, κλπ. 

Συμπέρασμα:  Η πολυτέλεια στα 150κ.εκ.
Το PCX του 2014 έρχεται εξοπλισμένο με ακόμα πιο εντυπωσιακές, έξυπνες χρηστικές και ποιοτικές λεπτομέρειες, που δύσκολα θα βρείτε σε άλλα μικρά –και όχι μόνο- scooter. Με κόστος 2.950 ευρώ προσφέρει πολλά παραπάνω από όσα θα μπορούσε μέχρι χθες κανείς να ονειρευτεί. Η Honda άκουσε τις απαιτήσεις των καταναλωτών και σε ελάχιστο χρόνο μετά την πρώτη εμφάνιση του PCX 150 στην αγορά, επέστρεψε δριμύτερη, προσθέτοντας ατού στο νέο PCX, ακριβώς εκεί που έπασχε, χαρίζοντας του όμως και νέα, μοναδικά όπλα. Του έδωσε 2.1 λίτρα επιπλέον χωρητικότητα στο ρεζερβουάρ κάνοντας επίσης και ένα ρετουσάρισμα στον κινητήρα για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση -την οποία βοηθούν και τα νέα ελαστικά. Η σέλα άλλαξε σχεδιαστικά αλλά ΚΑΙ λειτουργικά, αφού πλέον -με το νέο μηχανισμό- μένει ανοιχτή δίχως να την κρατάς, ενώ κλείνει με… τη σκέψη. Κάτω από αυτή; Ακόμα μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης! Καινοτομίες; Ο full LED εξοπλισμός, αλλά και το αυτόματο κλείσιμο της λάμας ασφαλείας στον κεντρικό διακόπτη. Μετά από μία εβδομάδα συνύπαρξης με το PCX 150, μπορούμε να πούμε υπεύθυνα πως η Honda ανέβασε την ποιότητα και την τεχνολογική υπεροχή του scooter της σε νέα, δυσθεώρητα επίπεδα. Το νέο PCX 150. Με λίγα λόγια, ένα υπέροχο scooter που κάνει τον αναβάτη του να αισθάνεται… ανώτερος άνθρωπος.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά


Κινητήρας

4T, 1K, Y/Ψ

Κυβισμός (κ.εκ.)

153

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

58 x 57.9mm

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

13,4/8500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

1,4/5000

Τροφοδοσία

Ηλ. Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

8

Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)

2,1

Βάρος (κιλά)

130

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)

115



Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα


Τύπος

Σωληνωτό, ατσάλινο

Αναρτήσεις Ε

Τηλ. Πιρούνι 31χιλ.

Διαδρομή (χλστ.)

100

Αναρτήσεις Π

Διπλό αμορτισέρ

Διαδρομή (χλστ.)

75

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ220, 3 εμβόλων

Φρένα Π (χλστ.)

Ταμπούρο 130



Εξοπλισμός


ABS


Μίζα

Y

Μανιβέλα


Στροφόμετρο


Κοντέρ

Y

Ένδειξη θερμοκρασίας


Ένδειξη βενζίνης

Y

Μερικός χιλιομετρητής

Y

Φέρινγκ

Y

Ρυθμιζόμενες μανέτες


Κεντρικό σταντ

Y

Πλάγιο σταντ

Y

Σχάρα

Y

Κλειδαριά κράνους


Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση


Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση




Τροχοί-ελαστικά


Ελαστικό Ε

90/90-14

Ελαστικό Π

100/90-14



Διαστάσεις


Μήκος (χλστ.)

1930

Πλάτος (χλστ.)

740

Μεταξόνιο (χλστ.)

1315

Ύψος σέλας (χλστ.)

760


 

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ