• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πολύ προσεγμένο εμφανίζεται το scooter της SYM και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής.

Γεγονός ότι, έχουμε μπροστά μας ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα scooter της μεσαίας κατηγορίας.

Όμορφη και πληθωρική ουρά, με γωνίες και πλάτη συνοδήγού

Κινούμενη στο σωστό δρόμο η SYM έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια και κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζει είναι μια κλάση πάνω αυτό που αντικαθιστά.

Κανένα παράπονο από το χώρο κάτω από τη σέλα. Δύο κράνη κλειστού τύπου και κάποια ακόμη πράγματα θα χωρέσουν με άνεση.

α αναλογικά όργανα με την κομψή γραμματοσειρά «κάθονται» βαθιά μέσα στα «δακτυλίδια» τους και θυμίζουν αντίστοιχα σπορ αυτοκινήτου. Ένδειξη για ανοιχτό σταντ και σέλα, αλλά όχι θερμοκρασία περιβάλλοντος στην ψηφιακή οθόνη.

Το πολύ καλό ABS της Bosch κάνει εύκολη τη ζωή του αναβάτη σε καταστάσεις πανικού και τον αφήνει να εκμεταλλευτεί τα δυνατά και με καλή αίσθηση

Το νέο μοτέρ της SYM είναι απλά εξαιρετικό στον τρόπο που λειτουργεί καταναλώνοντας παράλληλα απόλυτα λογικές ποσότητες βενζίνης.

Ένα από τα highlights του GTS είναι τα πανίσχυρα φώτα του. Ακόμη και την ημέρα γίνεστε άμεσα αντιληπτός από τα αυτοκίνητα τα οποία σπεύδουν να σας ανοίξουν δρόμο.

SYM GTS 300i F4 ABS

Το νέο GTS 300i F4 αποτελούσε μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μεσαίων scooter και με την προσθήκη του ABS ολοκλήρωσε τον χαρακτήρα του πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο την κορυφή.

 
Τιμή: 4.395 ευρώ
 
+Ποιότητα, άνεση κινητήρας
- Η τάπα του ρεζερβουάρ δεν έχει μεντεσέ
 
Αισθητική/Ποιότητα: Σε υψηλά στάνταρ
Η σχεδίαση του νέου GTS είναι αδιαμφισβήτητα σοβαρή και μοντέρνα και ακολουθεί κατά γράμμα την εταιρική ταυτότητα της SYM. Σε γενικές γραμμές, θυμίζει το μικρό GT scooter της εταιρείας, Joyride 200. Ένα μεγαλύτερο σε διαστάσεις, πιο ώριμο αισθητικά και σαφώς πιο πολυτελές scooter από το Joyride, τον μεγάλο αδερφό του αν προτιμάτε. Η αιχμηρή «κοψιά» του πίσω μέρους προσθέτει πόντους δυναμισμού στη σχεδίαση, ενώ μπροστά τις εντυπώσεις κερδίζουν τα LED φώτα ημέρας αλλά και οι αρμονικά ενσωματωμένοι πλαϊνοί προβολείς που του δίνουν έναν αέρα…τουριστικής κατασκευής και κάνουν τα αυτοκίνητα να ανοίγουν δρόμο στο GTS, όταν είναι αναμμένοι!
Πολύ προσεγμένο εμφανίζεται το scooter της SYM και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που σε προκαλεί να το εξετάσεις σχεδόν μανιωδώς για να βρεις κάποιο ψεγάδι στη βαφή αλλά και τη συναρμογή του. Η αίσθηση που αφήνουν τα πλαστικά στον οπτικό έλεγχο αλλά και στο χέρι ικανοποιεί απόλυτα, ακόμη και αν δεν λάβει κάποιος υπόψη την τιμή στην οποία προσφέρεται το GTS από την ελληνική αντιπροσωπεία. Το ίδιο γίνεται και με την ποιοτική επένδυση της σέλας αλλά και με την αίσθηση που αφήνουν τα χειριστήρια στο τιμόνι. Λίγο καλύτερο θα μπορούσε να είναι το φινίρισμα, τόσο των άβαφων, αλλά και των μαλακών πλαστικών στην περιοχή της ποδιάς που γίνεται αντιληπτό μόνο με προσεκτικό έλεγχο. Αυτό φυσικά δεν είναι ικανό να χαλάσει την πολύ καλή συνολική εικόνα αλλά και το γεγονός ότι, έχουμε μπροστά μας ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα scooter της μεσαίας κατηγορίας.
 
Εργονομία/Άνεση/Χώροι: Έχει απ’ όλα 
Είναι υποδειγματικά σχεδιασμένη. Αυτή είναι με δύο λέξεις η σέλα του νέου GTS. Το τελευταίο μεσαίο scooter της εταιρείας που οδήγησα ήταν το Citycom που επίσης μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις σε αυτό το σημείο. Εδώ όμως τα πράγματα περνούν σε άλλη κατηγορία και δεν αφήνουν περιθώριο για παράπονα. Σωστό μήκος και πλάτος, πολύ καλής ποιότητας αφρώδες και σωστή στήριξη για τη μέση του αναβάτη που θα βολευτεί πάνω της ανεξάρτητα από το μέγεθός του. Το τιμόνι που βρίσκεται σχετικά κοντά στον κορμό τοποθετεί τα χέρια σε ξεκούραστες γωνίες, και στην ποδιά υπάρχει άπλετος χώρος για να βάλει κανείς τα πόδια του, τόσο κάθετα, όσο –κι ακόμη καλύτερα- μπροστά σε κλασική GT θέση. Παράπονο δεν θα ακουστεί ούτε από τον συνεπιβάτη που έχει, πέρα από το δικό του πολύ άνετο μερίδιο στη σέλα, όλες τις ανέσεις για να αντιμετωπίσει ακόμη και ένα μακρύ ταξίδι-σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ και χειρολαβές αλλά και back rest. Άλλα στοιχεία που εντυπωσιάζουν πάνω στο νέο GTS 300i είναι οι πολύ δυνατοί προβολείς αλλά και ο αισθητήρας που φέρουν ο οποίος τους ανάβει αυτόματα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Αν δεν σας φτάνει αυτό και θέλετε και άλλο φως το GTS έχει! Πατήστε απλά το ανάλογο μπουτόν κάτω από το τιμόνι, το οποίο ενεργοποιεί τους πλαϊνούς προβολείς. Αυτοί γεμίζουν με άπλετο φως το δρόμο δεξιά και αριστερά του scooter αλλά και αρκετά μέτρα μπροστά συμπληρώνοντας ιδανικά τη…  “βασική” δέσμη της μεσαίας σκάλας. Η νύχτα γίνεται μέρα με την ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας που απλά προσθέτει ακόμη περισσότερο φως στο ήδη υπάρχον-η μεσαία σκάλα δεν σβήνει. Στοιχείο που προσθέτει έξτρα πόντους και στην αίσθηση πολυτέλειας είναι το κουμπί στο τιμόνι που ανοίγει τη σέλα ηλεκτρομαγνητικά χωρίς να χρειάζεται να σβήσετε το μοτέρ. Η άνεση και η ευρυχωρία που προσφέρει το GTS στους δύο επιβαίνοντες συμπληρώνεται σχεδόν ιδανικά από τους αποθηκευτικούς χώρους. Κάτω από την σέλα θα βολέψετε δύο κράνη κλειστού τύπου και κάποια ακόμη πράγματα ενώ χώρο θα βρείτε και στο ντουλαπάκι στο τιμόνι που φέρει, εκτός από παροχή ρεύματος και θύρα USB!. Το μόνο αρνητικό είναι ότι το τελευταίο δεν κλειδώνει οπότε δεν μπορείτε να αφήσετε  κάτι πολύτιμο όταν παρκάρετε το GTS.
 
Κινητήρας: Όλα τα λεφτά!
Οι άνθρωποι της SYM έχουν κάθε λόγο να περηφανεύονται για την τελευταία, μέχρι στιγμής δημιουργία τους στους κινητήρες. Το μοτέρ του F4 είναι αδιαμφισβήτητα το σημείο εκείνο που κλέβει την παράσταση στο νέο scooter της SYM, παρόλο που το GTS εμφανίζεται πολύ δυνατό σε όλους τους τομείς. Οι επιδόσεις που προσφέρει το τοποθετούν μεταξύ των κορυφαίων 300αριών, με τον υγρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα να μη συγκινείται από το βάρος του scooter και αναβάτη σε καμία περίπτωση. Αυτό, ωστόσο, δεν είναι το μόνο δυνατό του σημείο για να το κάνει να ξεχωρίσει. Ρόλο παίζει και ο τρόπος λειτουργίας του που είναι ιδιαίτερα εξευγενισμένος με αποτέλεσμα η λειτουργία του να γίνεται αμυδρά αισθητή μόνο στο ρελαντί και πουθενά αλλού. Στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού το κιβώτιο συμπλέκει σχετικά αργά-καλό αυτό για τους γυαλισμένους δρόμους- και στο φανάρι το GTS θα ξεκινήσει σβέλτα μεν αλλά χωρίς να φανερώνει το πραγματικό του πρόσωπο. Αυτό γίνεται αντιληπτό μόλις η βελόνα του ταχυμέτρου ξεπεράσει την ένδειξη των 30 χλμ./ώρα. Από εκεί και πάνω τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό μέχρι τα 120. Εκεί, λοιπόν, που περιμένει κανείς να δει το GTS να «ασθμαίνει», αυτό συνεχίζει ξεπερνώντας τα 130, με τα 140 να έρχονται σχεδόν το ίδιο εύκολα και με την πορεία του δείκτη στο κοντέρ να συνεχίζει ακάθεκτη! Την…τάξη τελικά τη βάζει ο κόφτης λίγο πριν την τελική ένδειξη των 160 χλμ./ώρα, ο οποίος μπήκε σε λειτουργία ουκ ολίγες φορές κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα-σε ελαφρά ευνοϊκές συνθήκες το τελευταίο. Κερασάκι στην τούρτα (ναι υπάρχει και τέτοιο!) η κατανάλωση που φτάνει τα 3,6 λίτρα/100 χλμ., με φυσιολογικούς ρυθμούς κίνησης, δηλαδή 120-130 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο και σβέλτες αλλά όχι τέρμα γκάζι επιταχύνσεις στην πόλη. Δεν νομίζουμε ότι μπορεί να ζητήσει κάποιος κάτι περισσότερο σε αυτά κυβικά.
 
Φρένα: ABS τα μεγάλα νέα 
Tα φρένα δείχνουν αμέσως ότι, έχουν επιλεχθεί προσεκτικά για τις προδιαγραφές του GTS, τόσο σε σχέση με το βάρος, όσο και με τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας του. Η απόδοσή τους είναι άμεση και μεστή και άσχετα με την ταχύτητα που κινείστε, θα σας προσφέρουν μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Η νέα μονάδα ABS της Bosch που φέρει πλέον το GTS κάνει και τη μεγάλη διαφορά, ειδικά στους γυαλισμένους δρόμους της πόλης, επιτελώντας εξαιρετικά το έργο της. Επεμβαίνει άμεσα κατόπιν ανεπαίσθητου μπλοκαρίσματος και εφόσον έχετε φρενάρει με τον σωστό τρόπο-χρησιμοποιώντας και τις δύο μανέτες δηλαδή-λειτουργεί πολύ γρήγορα ακινητοποιόντας το scooter σύντομα και με απόλυτη ασφάλεια και δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονο.
 
Πλαίσιο/αναρτήσεις: Άνεση λιμουζίνας
Η λειτουργία των πίσω αμορτισέρ είναι υποδειγματική όχι μόνο για την κατηγορία στην οποία ανήκει το GTS, αλλά και πέρα από αυτή. Πραγματικά δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που καβάλησα μεσαίο GT scooter με διπλά πίσω αμορτισέρ και δεν ένιωσα…τίποτα στη μέση μου περνώντας ακόμη και πάνω από μεγάλες κοφτές ανωμαλίες. Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες στην άνεση πλησιάζοντας με τον πλέον ιδανικό τρόπο τη χρυσή τομή που λέγεται απορρόφηση και ελέγχος. Σίγουρα το GTS δεν είναι ένα scooter που μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ, ωστόσο δεν έχουν γίνει “θυσίες” στον τομέα της συμπεριφοράς. Υπεύθυνο για αυτό είναι και το πλαίσιο που κρατά τα πάντα υπό έλεγχο στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες. Μόνο όταν προσπαθήσετε να αλλάξετε απότομα κατεύθυνση κοντά στην τελική του θα γίνουν αισθητές κάποιες μικρές ταλαντώσεις που δεν ανησυχούν σε καμία περίπτωση.
 
Στο δρόμο 
Ένα χάπι…μυοχαλαρωτικό σε μορφή scooter, που το παίρνεις και κινείσαι ξεκούραστα για ώρες στους δρόμους της πόλης! Αυτό είναι με λίγα λόγια το νέο GTS που δείχνει τα χαρίσματά του από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και σου δίνει την εντύπωση ότι ο δρόμος είναι περασμένος με ένα λεπτό στρώμα gel. Κραδασμοί δεν υπάρχουν, ο ήχος του μοτέρ βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα και οι αναρτήσεις «σιδερώνουν» ιδανικά τις μικρές και μεσαίες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Επιτυχημένα φιλτράρονται και οι μεγαλύτερες, κάτι που θα εκτιμήσει δεόντως και ο συνεπιβάτης και θα…ευχαριστήσει τη SYM για την προσοχή που έδωσε στις ρυθμίσεις των αμορτισέρ. Ο αρχοντικός τρόπος με τον οποίο κινείται το GTS δεν χάνεται ούτε στο μποτιλιάρισμα. Σου δείχνει, βέβαια, αμέσως, τον όγκο του, αλλά δίνει παράλληλα και όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσεις το χάος της κίνησης. Το πλαίσιο του είναι καλοζυγισμένο και μπορείτε να κινείστε με ταχύτητες βαδίσματος-και ακόμη μικρότερες- για…ώρες ολόκληρες χωρίς να χρειαστεί να βάλετε κάτω τα πόδια σας. Πολύ καλά τα καταφέρνει και στους συνεχόμενους ελιγμούς με μικρές ταχύτητες και το μόνο πράγμα που θα χρειαστεί να συνηθίσετε είναι η τάση που έχει να “βουτάει” λίγο περισσότερο προς το εσωτερικό της στροφής από όσο έχετε υπολογίσει αρχικά. Μια μεγάλη βόλτα αρκεί για να προσαρμοστείτε σε αυτό το στοιχείο της συμπεριφοράς του και τίποτα περισσότερο. 
Με το δρόμο να ανοίγει μπροστά σου, ανακαλύπτεις ότι το GTS φέρει και όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα παραδείγματα της κατηγορίας του. Ο άνετος και χαλαρωτικός τρόπος που κινείται στην πόλη συνεχίζεται και στον αυτοκινητόδρομο με τον ισχυρό κινητήρα να αναλαμβάνει δράση και να διατηρεί με ευκολία ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ./ώρα ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. 
Οι αναβάτες που δεν ξεπερνούν τα 1,80 μ. θα “κρυφτούν” σχεδόν ιδανικά πίσω από τη ζελατίνα με τον αέρα να εκτρέπεται σωστά μακριά από αυτούς και από τα υπόλοιπα πλαστικά του ρύγχους. Στην προστασία του αναβάτη, ρόλο παίζουν και οι…μεγάλοι καθρέπτες “αποζημιώνοντας” έτσι ως ένα σημείο για το γεγονός ότι το 1/3 τους περίπου καταλαμβάνεται από τα…γάντια σας και το τιμόνι του GTS. Μόνο οι ψηλότεροι θα νιώσουν την κορυφή του κράνους τους να αναταράσσεται κοφτά, πάνω από τα 130 χλμ./ώρα και ίσως αναζητήσουν μια ψηλότερη ζελατίνα. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι, το μοντέλο της SYM, παρά το «μικρό» του κυβισμό, θα εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, ενώ για βόλτες των 200 χλμ. είναι απλά ιδανικό σε αυτή την κατηγορία.
 
Συμπέρασμα: Εξαιρετική πρόταση
Κινούμενη στο σωστό δρόμο η SYM έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια και κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζει είναι μια κλάση πάνω αυτό που αντικαθιστά. Το GTS 300i F4, όχι μόνο δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά πλέον κοιτάζει κατάματα τον ανταγωνισμό-από όπου και αν προέρχεται αυτός- χωρίς να αφήνει περιθώριο για αμφισβήτηση. Είναι ποιοτικά φτιαγμένο, υπερ-άνετο για δύο άτομα, έχει πολύ μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και ένα εξαιρετικό κινητήρα που δεν αφήνει παράπονα στον τομέα των επιδόσεων αλλά ούτε και σε εκείνον της κατανάλωσης. Είναι τόσο καλό μάλιστα που βάζει δύσκολα ακόμη και στο μεγαλύτερο Maxsym και θα πρέπει πραγματικά να χρειάζεστε τους μεγαλύτερους χώρους του τελευταίου για να το προτιμήσετε. Με την προσθήκη του ABS, το νέο μεσαίο GT της SYM ολοκληρώθηκε και με την τιμή του να ανέρχεται στα 4.395 ευρώ, αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας. Το scooter που σίγουρα πρέπει να δείτε από κοντά πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε αγορά.
 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 278
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). 75x63
Συμπίεση (:1) 10,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 29,1/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,6/6.500
Τροφοδοσία Ψεκασμός 
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 12
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3,6
Βάρος (kg, κενό) 194
Τελ.Ταχ. (χλμ./ώρα) 158 (κόφτης)
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Συμβατικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.) 88
Αναρτήσεις Π Αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή 92
Φρένα Ε (χλστ.) Δ, 260
Φρένα Π (χλστ.) Δ, 240
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-14΄΄
Ελαστικό Π 140/60-13΄΄
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.175
Πλάτος (χλστ.) 760
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.535
Ύψος σέλας (χλστ.) 760
Εξοπλισμός
ABS NAI
Μίζα NAI
Μανιβέλα OXI
Στροφόμετρο NAI
Κοντέρ NAI
Ένδειξη θερμοκρασίας NAI
Ένδειξη βενζίνης NAI
Μερικός χιλιομετρητής NAI
Φέρινγκ NAI
Ρ4θμιζόμενες μανέτες OXI
Κεντρικό σταντ NAI
Πλάγιο σταντ NAI
Σχάρα NAI
Κλειδαριά κράνο4ς OXI
Ρ4θμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση OXI
Ρ4θμιζόμενη πίσω ανάρτηση NAI
 

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ