Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
  • Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
  • Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
  • Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
  • Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
  • Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
  • Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών

Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών

- V2 με 111 ίππους και 5,8λτ/100χλμ κατανάλωση.
- Χάνοντας την αρίθμηση με τα ηλεκτρονικά της.
- Φρένα Brembo M4-32 & άγκυρα 100-0 σε 42,5 μέτρα.
- «Γυμνή» πανδαισία οφθαλμών με DRL φώτα ημέρας.

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

V2 με 111 ίππους και 5,8λτ/100χλμ κατανάλωση

Η Ducati Monster, μας προσφέρει μεγάλα εσωτερικά χαμόγελα με έναν δικύλινδρο σύνολο το οποίο προκαλεί εθισμό στη συμβίωση μαζί της. Ο 8-βάλβιδος (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο), υδρόψυκτος, δεσμοδρομικός κινητήρας Testastretta 11ο , V2-90o, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής των 937κ.εκ αποδίδοντας 111 ίππους στις 9.250σ.α.λ και ροπή 93Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Ο V2 που είναι φορεμένος στο «τέρας» είναι πιο ελαφρύς από τον προκάτοχό του κατά 1,7 κιλά και είναι ο ίδιος που έχει τοποθετηθεί στη Supersport, Multistrada V2, Hypermotard και Desert-X. Αξίζει να αναφερθεί, ότι έχουν αυξηθεί χιλιομετρικά τα διαστήματα αλλαγής λαδιών και συντήρησης, τα οποία ανέρχονται στα 15.000 χιλιόμετρα και αντίστοιχα στα 30.000χλμ για ρύθμιση βαλβίδων. Ομαλή και πάντα προβλέψιμη είναι η διαχείριση του γκριπόγκαζου, μιας και ο έλεγχος της πεταλούδας του, γίνεται ηλεκτρονικά.  Η καμπύλη ισχύος είναι σταθερά ανοδική και χωρίς τρύπες, επιτυγχάνοντας ήδη το 80% της μέγιστης ροπής, να είναι διαθέσιμη από τις 3.500 στροφές ανά λεπτό. Η δύναμη που μεταφέρει στις παλάμες μας ταράζει το «σύστημα επικοινωνίας» με τον γύρω κόσμο, καθώς επικεντρωνόμαστε να δούμε τι τριψήφιο νούμερο θα καταφέρει να πιάσει ως τελική ταχύτητα, σκαρφαλώνει στα 230+ χιλιόμετρα την ώρα.  Ένα τέτοιο ζωηρό σύνολο θα περίμενες να έχει αυξημένη κατανάλωση, αλλά κατάφερε να κυμανθεί σε μεικτό κύκλο στα 5,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και να αγγίξει την αυτονομία των 250 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα στο 14 λίτρων ρεζερβουάρ. Σε μέτρηση που πραγματοποιήσαμε τα 0-100 τα έφερε σε 3,5 δευτερόλεπτα και ρεπρίζαρε από τα 60 έως τα 120χλμ (με 4η σχέση ταχύτητας) σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Χάνοντας την αρίθμηση με τα ηλεκτρονικά της

Η Ducati πάντα είχε γνώμονα να εξελίσσει 3 πράγματα, εμφάνιση, επιδόσεις και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Πλέον στα νέα μοντέλα τα συναντάμε όλα, έτσι και στο νέο Monster χάνουμε το μέτρημα από τον πλούσιο κατάλογο ηλεκτρονικών που το περιβάλλει. Το συστήματα που συναντάμε είναι η λειτουργία αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, όπου είναι εξοπλισμένο με Cornering ABS 9.1 MP της Bosch, το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού Ducati Traction Control DTC και ο έλεγχος ανασηκώματος του μπροστίνου τροχού Ducati Wheelie Control DWC.  Η ανάγκη για γρήγορες αλλαγές ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας σχέσεις στο 6-άρι κιβώτιο ταχυτήτων  χωρίς τη χρήση του μονόδρομου συμπλέκτη, καθιστούν παιχνίδι το κυνήγημα των χρονομέτρων εντός πίστας με το Ducati Quick Shift DQC EVO. Ο αισθητήρας IMU 6 αξόνων της Bosch, ανιχνεύει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται. Οι πληροφορίες που απεικονίζονται στην έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών, η οποία μπορεί να συνδεθεί με το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS), μέσω της Bluetooth λειτουργίας με το Smartphone μας. Τα προγράμματα οδήγησης που φέρει για να την προσαρμόσουμε στα μέτρα μας, είναι τρία, η Sport επιλογή, η Touring και η Urban. Η καρατιμόνα που σε κάνει να ισορροπείς ανάμεσα σε δύο κόσμους οδήγησης, αυτών των Naked και Supermoto θα δώσει μια πιο ανάλαφρη αίσθηση όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν και τα εργονομικά χειριστήρια που βρίσκονται πάνω σε αυτό θα προσφέρουν άνετη πλοήγηση μέσα στο μενού ρυθμίσεων και στον χειρισμό του υπολογιστή ταξιδίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φρένα Brembo M4-32 & άγκυρα 100-0 σε 42,5 μέτρα

Σχεδιασμένο εξ`ολοκλήρου από λευκό χαρτί έχει φτιαχτεί το νέο πλαίσιο αλουμινίου, προσφέροντας μικρό βάρος, αντοχή και ακαμψία στο σύνολο της. Παραμένει πίστη στην παράδοση στον συνδυασμό φρένων της Brembo και ελαστικών της Pirelli, καθώς οι αποδόσεις που φέρουν, έχουν ταιριάξει γάντι με τη φιλοσοφία των μοντέλων της Ducati, εδώ και αρκετά χρόνια. Μπροστά συναντάμε 2 δισκόπλακες των 320 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ4-32 και πίσω μία δισκόπλακα των 245 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo, βάζοντας άγκυρες σε φρένα πανικού από τα 100 χιλιόμετρα στα 0, σε 42,5 μέτρα. Συνώνυμο της Ducati στον τομέα των ελαστικών εδώ και χρόνια είναι η Pirelli, εξοπλίζοντας το Monster με τα Diablo Rosso III. Οι ελαφριές πεντάδιπλες ζάντες των 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο, με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω θα συμβάλλουν στο συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας να ανέλθει στα 166 κιλά άνευ υγρών και στα 188 πλήρες υγρών. Τον καμβά της πέδησης ολοκληρώνουν οι αναρτήσεις της Ohlins, με ένα πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών με διαδρομή 130 χιλιοστά και πίσω μία ανάρτηση με μοχλικό πλήρως ρυθμιζόμενη διαδρομής 140 χιλιοστών, με σημείο έδρασης, ένα μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Το μικρό ύψος που χωρίζει τη σέλα με το έδαφος είναι στα 820 χιλιοστά και με μεταξόνιο στα 1.474χλστ και με μια γωνία  κάστερ στις 24 μοίρες.

«Γυμνή» πανδαισία οφθαλμών με DRL φώτα ημέρας

Η Ducati έχει πάντα τον τρόπο της να τραβάει τα βλέμματα με τις καλαίσθητες, καλλίγραμμες σιλουέτες της, με εκδόσεις που μιλάνε κατευθείαν μέσα στην καρδιά των απανταχού ducatisti-a και μη. Η «γυμνή» πανδαισία των μεταλλικών και πλαστικών επιφανειών που διακρίνονται και στο νέο άσπρο χρώμα, τονίζουν την επιβλητική της παρουσία θυμίζοντας το μεγαλύτερο παλαιότερο μοντέλο, Monster 1200. Στενό ντεπόζιτο με μικρό άνοιγμα των ποδιών και ένα μικρό μασκάκι να αγκαλιάζει το πάνελ της έγχρωμης οθόνης, συνθέτουν σε εμφάνιση και λειτουργικότητα το σπορ στοιχείο. Τα ανήσυχα γονίδια της θα δώσουν οδηγική ευχαρίστηση και η ξεχωριστή σέλα δύο επιπέδων που χωρίζει τον αναβάτη με τον συνεπιβάτη, προσφέρει μια μικρή κλίση της μέσης προς τα εμπρός, που αναπάντεχα παρέχει άνεση σε μεγάλες αποστάσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας. Νέα τάξη πραγμάτων είναι και για το τμήμα του τελικού της εξάτμισης, αποτελούμενο από δύο μαζεμένες απολήξεις, από το δεξί μέρος της μοτοσικλέτας. Μη μπορώντας να ξεφύγει από τις χρόνιες επιρροές των Monster, ο νέος προβολέας LED φέρει ένα τροποποιημένο στρόγγυλο σχήμα, κοιτώντας μας με αποφασιστικότητα, δείχνοντας το ιδιαίτερο δαχτυλίδι έντονης γραμμής των φώτων ημέρας DRL.
 
Η τιμή της ξεκινάει από τα 13.900 ευρώ.