Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Η έκδοση Full Throttle έχει το τιμόνι τοποθετημένο λίγο πιο χαμηλά από την έκδοση Icon (την βασική έκδοση) και αυτό δίνει πραγματικά πολλούς πόντους άνεσης, ειδικά στην πολύωρη οδήγηση. Σε συνδυασμό με την χαμηλή και άνετη σέλα, το Scrambler Full Throttle είναι πραγματικά μια μοτοσυκλέτα για όλους, καθώς στα 795mm (μπορεί με σέλες after market να κινηθεί από τα 780 μέχρι τα 810mm) επιτρέπει σε όλους τους αναβάτες να πατούν με ασφάλεια στο έδαφος. Η γωνία των ποδιών από την άλλη δεν προβληματίζει ούτε τους ψηλότερους αναβάτες, όντας αρκετά φυσική για ένα Scrambler μοντέλο. Το τιμόνι είναι φαρδύ, όπως είναι λογικό σε αυτή την κατηγορία, όμως θα θέλαμε ιδανικά να έχει λίγο μεγαλύτερo κόψιμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Στο κέντρο του βρίσκεται η οθόνη TFT 4,3” (νέα προσθήκη αυτής της γενιάς), η οποία αναλαμβάνει την πλήρη πληροφόρηση του αναβάτη. Το μενού είναι εύχρηστο και ο χειρισμός του γίνεται με απλά βήματα από τους διακόπτες που βρίσκονται στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.
Παρά το γεγονός ότι η οθόνη είναι «τετραγωνισμένη», η Ducati προσέθεσε ένα κυκλικό περίβλημα στη μια πλευρά, εκεί που βρίσκεται το στροφόμετρο (αναλογικού στιλ), κερδίζοντας έτσι και άλλους σχεδιαστικούς πόντους. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα σύνδεσης του κινητού του αναβάτη μέσω του Ducati Multimedia System, που επιτρέπει την διαχείριση κλήσεων, την αναπαραγωγή μουσικής και την είσοδο σε πλοήγηση. Όπως και στην προηγούμενη έκδοση, κάτω από τη σέλα υπάρχει θύρα USB για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών του αναβάτη.
 

Σελίδα 1Ducati Scrambler Full Throttle - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά