LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Ζ300 παρουσιάζεται ως μία χρηστική πρόταση με μοντέρνα και επιθετική σχεδίαση για το αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακό για τον κυβισμό του το Z300 που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το 4κύλινδρο Ζ800.

Για το Z300 η Kawasaki θα έχει έκδοση και με ABS.

Ο μοντέρνος πίνακας οργάνων φαίνεται να έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.

Αιχμηρή η σχεδίαση της ουράς με το ύψος της σέλας να ανέρχεται στα 785 χλστ.

EICMA 2014: Kawasaki Z300

Το Z300 έρχεται να συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο το κενό που υπήρχε μέχρι τώρα στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας έχοντας χρηστικές προεκτάσεις και αισθητική απευθείας από το Ζ800.

 
To… baby fighter της ιαπωνικής εταιρίας βασίζεται στο Ninja 300 και απευθύνεται σε αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α2 αλλά και σε όλους εκείνους που ψάχνουν για μια καθημερινή μοτοσικλέτα με ξεχωριστό και επιθετικό στιλ, η οποία είναι παράλληλα οικονομική στην χρήση αλλά και στη συντήρησή της. Η ιαπωνική εταιρία έχει δώσει μεγάλη προσοχή στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας αλλά και στην απτή ποιότητα η οποία σύμφωνα με την ίδια βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 296 κ.εκ. δεν έχει δεχτεί αλλαγές σε σχέση με το μοτέρ του μικρού Ninja και συνεχίζει να αποδίδει 39 ίππους και 2,8 Kgm ροπής στις 11.000 και 10.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ο συμπλέκτης έχει χαρακτηριστικά μονόδρομης λειτουργίας ενώ υπάρχει και υποβοήθηση στη μανέτα που κάνει τη χρήση της πιο άνετη. 

Τα φρένα και οι αναρτήσεις του Ninja 300 έχουν μετακομίσει αυτούσια στο  Ζ300. Έτσι την επιβράδυνση έχει αναλάβει ένας δίσκος διαμέτρου 290 χλστ. που συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω η διπίστονη δαγκάνα συνεργάζεται με δίσκο διαμέτρου 220 χλστ. Το συμβατικό πιρούνι είναι διαμέτρου 37 χλστ. ενώ το αμορτισέρ εδράζεται πάνω σε μοχλικό. Η διαδρομή της εμπρός ανάρτησης ανέρχεται στα 120 χλστ. και στα 130 χλστ. πίσω. ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι. 

Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα πού βολικά 785 χλστ. και σε συνδυασμό με τη διαφορετική, ακόμη πιο άνετη θέση οδήγησης αλλά και το βάρος που δεν υπερβαίνει τα 170 γεμάτα κιλά, στην έκδοση με το ABS, το μικρό Z300 παρουσιάζεται ως μια πολύ καλή επιλογή, ειδικά για τους βραχύσωμους αναβάτες.

Θα είναι διαθέσιμο σε μαύρο και πράσινο χρώμα και θα ακολουθείται από μια σειρά αξεσουάρ.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ