net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τουρμπάτο δικύλινδρο V 1.647 κυβικών στημένο για πίστα - τι να μη μας αρέσει δηλαδή;

Το Race R είναι προς το παρόν μόνο πρωτότυπο

Ένα καρμπυρατέρ της Keihin 41 χλστ. και μια τουρμπίνα της Garrett για ρουφάει καλά

Απελευθερωμένο το κωνικό φίλτρο μοιάζει με κανόνι

Ανθρακόνημα και δύο μάτια για την Avinton Race R

Η Moto Corse Edition C είναι συλλεκτική και πανάκριβη

Χρυσά Ohlins, χρυσά Beringer, δε χρειάζεται να σου πουν την τιμή για να αντιληφθείς πως κοιτάς κάτι πολύ ακριβό

Αν θες ένα cafe racer που θα κάνει να ξεχωρίζεις παντού, μην κοιτάς αλλού, εδώ είσαι

Εισαγωγή αέρα αλά muscle car, για την οπτική σας απόλαυση και όχι μόνο

Με 17 κιλά ροπής να υποθέσουμε πως θα θέλει ένα πίσω λάστιχο τη βδομάδα;

Δίδυμα κανονάκια, χειροποίητα εννοείται, όπως και η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα

Λίγο φτωχό σε όψη για τα λεφτά που πληρώνεις

EICMA 2015: Avinton Motorcycles

Αν και όχι ευρέως γνωστή, η Γαλλική μπουτίκ μοτοσυκλετών παράγει εκλεκτές χειροποίητες κατασκευές για λίγους εδώ και αρκετά χρόνια. Τα νέα της μοντέλα είναι για ακόμη πιο λίγους.

 
Η Γαλλική Avinton έχει μια πολύ απλή γκάμα. Δυο-τρία μοντέλα βασισμένα στον V2 της Αμερικανικής S&S και μάλιστα όχι στους τελευταίας γενιάς κινητήρες της αλλά σε μια παλιότερη εκδοχή του με "μόλις" 1,647 κ.εκ. και τροφοδοσία με καρμπυρατέρ.
Πάνω σε αυτή τη μονάδα χτίζει μερικά από τα κλασικά της μοντέλα όπως το Grand Sport ή το Super Snake. Υπάρχουν κάποιες σταθερές στις μοτοσυκέτες της, όπως τα συστήματα φρένων της επίσης Γαλλικής Beringer, το κοινό ατσάλινο ανοικτό πλαίσιο, η εισαγωγή αέρα από την κορυφή του ρεζερβουάρ με ένα κουτί και κλαπέτα που θυμίζουν έντονα Αμερικάνικα muscle cars. Με απόδοση που είναι ίδια για όλα τα μοντέλα, οι διαφορές συνήθως εστιάζουν σε αισθητικές λεπτομέρειες και ενδεχομένως και σε κάποια στοιχεία του εξοπλισμού, όπως οι αναρτήσεις.

Στο Μιλάνο η Avinton παρουσίασε ένα πρωτότυπο για αγωνιστική χρήση, το Race R, στο οποίο οι Γάλλοι αποφάσισαν να το παρακάνουν με τα μπαχαρικά. Σημειώνουμε μια τουρμπίνα της Garrett πίσω από το καρμπυρατέρ 41 χλστ. της Keihin, καθώς και ένα ασημί πιρούνι 46 χλστ. από τον αγωνιστικό κατάλογο της Cerianni.
Η απόδοση της μοτοσυκλέτας με το τούρμπο δεν καθορίζεται, πάντως στη βασική του ατμοσφαιρική έκδοση αυτός ο κινητήρας αποδίδει 120 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και, το βασικότερο, 17 κιλά ροπής στις 3.000! Εντάξει, μπορεί να μην είναι ακριβώς φονέας superbikes, αλλά ποιος αμφισβητεί πως θα έχει πολλή πλάκα η οδήγηση αυτού του θηρίου που ζυγίζει 191 κιλά με όλα του τα υγρά;

Δίπλα στο Race R, η Avinton παρουσίασε τη συλλεκτική Moto Corse Edition C, μια σπέσιαλ κατασκευή βασισμένη στο κύριο πακέτο της μοτοσυκλέτας της με μερικά περιφερειακά και ένα σχέδιο που επιλέχθηκαν σε συνεργασία με τη Moto Corse, την εταιρεία που αντιπροσωπεύει τους Γάλλους (και μερικά άλλες εκλεκτές εταιρείες) στην Ιαπωνία.
Η Edition C λοιπόν φορά επιπλέον μια εξάτμιση εξ ολοκλήρου από τιτάνιο και κουστούμια που φτιάχτηκαν στην Ιαπωνία ειδικά για την περίσταση από το στούνιό της της Moto Corse.
Η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα είναι πιστή στη βασική έκδοση (δίχως τούρμπο), δηλαδή αποδίδει τα ίδια 120 άλογα, 17 κιλά ροπής και ζυγίζει 191 κιλά πλήρης. Η τιμή που ανακοινώθηκε στην EICMA για τη μοτοσυκλέτα αυτή είναι 60.000 ευρώ, ενώ θα φτιαχτούν μόνο 10 κομμάτια, αποκλειστικά για την Ιαπωνική αγορά.

 

??????? ?????? EICMA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ