net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Leoncino είναι όσο προσεγμένο σχεδιαστικά περιμένει κανείς ένα σχέδιο που βγήκε από Ιταλικό χέρι - εδώ το Centro Stile Benelli.

Με μια καλή τιμή το Leoncino μπορεί να σαρώσει στην Ευρωπαϊκή αγορά

Λεπτό και πολύ προσεγμένο

Διπλός προβολέας με κλασική εμφάνιση εξωτερικά, σύγχρονη απόδοση εσωτερικά

Το λιοντάρι από το έμβλημα της Benelli σε τρισδιάστατη μορφή στο φτερό

Δείχνει πολύ καλοφτιαγμένο και την ίδια εντύπωση μας άφησε και στο Μιλάνο από κοντά

EICMA 2015: Benelli Leoncino 500

Η επιστροφή ενός ιστορικού ονόματος της Benelli είναι γεγονός. Στο Μιλάνο παρουσιάστηκε το νέο Leoncino, ένα scrambler μοντέλο χτισμένο γύρω από τον νέο δικύλινδρο 500 κ.εκ. της εταιρείας.

 
Αν και είχαμε προαναφερθεί στην παρουσία του όταν παρουσιάζαμε το νέο Adventure TRK 502 της Benelli, αξίζει να αφιερώσουμε λίγο παραπάνω χώρο για να δούμε από πιο κοντά το scrambler με το θρυλικό όνομα που επανέρχεται στην παραγωγή.
Το Leoncino ήταν ένα μοτοσυκλετάκι με κινητήρες δίχρονους αρχικά και τετράχρονους μετέπειτα, πάντοτε στα 125 κ.εκ., το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1951 και έμεινε σε παραγωγή καθόλη τη διάρκεια εκείνης της δεκαετίας σε διάφορες μορφές - από έκδοση σπορ μέχρι και φουρκόνι!

Το σύγχρονο Leoncino, δηλαδή Λιονταράκι, φορά τον ίδιο υγρόψυκτο ψεκαστό δικύλινδρο 500 κ.εκ. με το TRK 502, με ισχύ 48 ίππους και 4,6 χιλιογραμμόμετρα ροπής.

Με τετραβάλβιδες κεφαλές και 2ΕΕΚ, υδραυλικό συμπλέκτη και εξατάχυτο κιβώτιο, το σύγχρονο Leoncino μοιάζει αρεκτά ανταγωνιστικό με τα δεδομένα της αγοράς στα κυβικά του.

Εντυπωσιάζει δε με το 50άρι ανάποδο πιρούνι του, τον κυματιστό δίσκο 320 χλστ και την τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα.

Οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 110/80-ZR19 και 150/70-ZR17 και πιστό στη λογική του scrambler παρουσιάστηκε με τα τρακτερωτά του - όπως πρέπει.

Η Benelli έχει λίγο-πολύ απομακρυνθεί από το Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι τα τελευταία δέκα χρόνια, καθώς η εξαγορά από τον τεράστιο Κινέζικο όμιλο Qjian Jiang το 2005 έδωσε μεν λύση στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε η εταιρεία από το Pesaro της Ιταλίας, αλλά έστρεψε όλο το ενδιαφέρον στις αγορές της Ασίας - όπου και πηγαίνει πολύ καλά.

Τώρα η Benelli έχει ξαναχτίσει ένα διευρυμένο δίκτυο στην Ευρώπη και με τα νέα μοντέλα που μας δείχνει φαίνεται πως ξαναμπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι των δυτικών αγορών.

Το ερώτημα είναι, θα τη φέρει κανείς στην Ελλάδα; Η τελευταία σοβαρή παρουσία της στη χώρα μας ήταν όταν συνεργαζόταν με τη Γκοργκόλης ΑΕ, ωστόσο μετά τη διακοπή αυτής της αντιπροσώπευσης κατέληξε για ένα σύντομο διάστημα να βολοδέρνει με τον κάθε τυχάρπαστο, πριν εξαφανιστεί τελικά εντελώς από την Ελληνική αγορά. Ας ελπίσουμε να βρεθεί ένας σοβαρός άνθρωπος να την επαναφέρει στη χώρα μας, ώστε να απολαύσουμε τις μοτοσυκλέτες που φτιάχνει και οι οποίες φαίνονται καλές και ανταγωνιστικές.

 

BENELLI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ