net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο Λύκος της SYM με την cafe racer αισθητική θα μπει σύντομα στην παραγωγή.

Το Maxsym concept εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή του αλλά και με το αλουμινένιο του πλαίσιο.

Σε έκδοση 300 κ.εκ. αλλά ως 125άρι το Joymax (GTS) με το τελευταίο να φέρει και Start-Stop!

Η σπορ έκδοση του Joyride S σε δύο εκδόσεις 125 και 200.

Πώς σας φαίνεται η παραλλαγή του Joymax;

Από όπου και αν το κοιτάξεις το Maxsym concept έχει κάτι να σου πει.

Όμορφο το σχέδιο που κάνει το πίσω LED σώμα στο σκοτάδι.

Και από μπροστά.

Πολύ δυναμική σχεδίαση προτάσσει το πρωτότυπο της SYM. Ελπίζουμε σύντομα και στην παραγωγή.

Σωστές αναλογίες για την cafe racer έκδοση του Wolf.

Από μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 278 κ.εκ. κινείται η μοτοσικλέτα της SYM.

EICMA 2015: Νέα μοντέλα SYM

Δυναμική ήταν η παρουσία της SYM με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Maxsym αλλά και το νεο-ρετρό Wolf SB300 Café Racer να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Δύο νέες εκδόσεις για Joyride S και μία για το GTS που φέρει και Start-Stop!

 
Maxsym concept
H εταιρία από την Ταιβάν αλλάζει φέτος όνομα και σήμα (από Sanyang Industry Sanyang Motor) και επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στους δύο και τέσσερις τροχούς. Όσον αφορά στα δίτροχα αυτό το γιορτάζει με ένα εντυπωσιακό, για τα δεδομένα της, concept που φέρει το βαρύ όνομα, για την ίδια την εταιρία Maxsym. Αλλαγή από την κορυφή δηλαδή των scooter της με ένα σχέδιο γεμάτο αιχμής και γωνίες που πολύ θα θέλαμε να το δούμε και στην παραγωγή. Χαρακτηριστικά η SYM αναφέρει ότι μεταμόρφωσε τις μοτοσικλέτες της, τα γνωστά Wolf, σε scooter. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που μας λένε οι άνθρωποι της SYM έχει να κάνει με το πλαίσιο του Maxsym concept το οποίο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο!

Joyride S 125/200
To Joyride έκανε επίσης την εμφάνισή του στο Μιλάνο, σε έκδοση S. H συγκεκριμένη έκδοση φέρει αλλαγές στο κινητήρα, οι οποίες τον κάνουν λίγο πιο δυνατό, ενώ στα φωτιστικά σώματα του scooter έχει προστεθεί και μια σειρά από LED. Η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 9,4 και 14% για την έκδοση με το μοτέρ των 125 και 175,3 κ.εκ. αντίστοιχα φτάνοντας πλέον τους 14,1 και 17,5 ίππους αντίστοιχα. Το 125άρι θα φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης, ενώ το μεγαλύτερο Joyride S θα εξοπλίζεται με ABS.

Wolf SB300 Café Racer
Απολύτως σύμφωνο τις τάσεις της εποχής είναι το συγκεκριμένο Wolf το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στην Ευρώπη. Η SYM αναφέρει ότι σύντομα θα μπει στην παραγωγή, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι δεν θα αργήσει η ώρα που θα το δούμε και στα μέρη μας. Λαχταριστή αισθητική και μονοκύλινδρο μοτέρ 278 κ.εκ. με αντικραδασμικό άξονα και ABS στο στάνταρ εξοπλισμό Wolf SB300 Café Racer, ό,τι χρειάζεται δηλαδή για στιλάτες και ασφαλείς μετακινήσεις.

Joymax 125i Sport
H sport έκδοση (με κοντή ζελατίνα και ανάλογα γραφικά) του γνωστού σε εμάς GTS με τον μικρό 125άρη κινητήρα. Για το 2016 αυξάνεται ελαφρά η ισχύς του κινητήρα στους 14,75 ίππους ενώ ακόμη πιο σημαντικά, το Joymax θα φέρει σύστημα Stop & Start για απενεργοποίηση του κινητήρα στο φανάρι (!) αλλά και ABS στον εξοπλισμό του.

 

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ