net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η επιστροφή της μονοκύλινδρης Adventure διά χειρός SWM

Έτοιμη με τα κάγκελά της και τα οπίσθια που τόσο μας θυμίζουν τις παλιότερες Husqvarna

Κατακόκκινα κάγκελα, επειδή μπορούμε

Το σκάψιμο στη σέλα αποσκοπεί ακριβώς στο να δημιουργήσει μια θέση οδήγησης με τουριστάδικη λογική

Η SWM Superdual θέλει να επαναφέρει στο προσκήνιο την τουριστική μονοκύλινδρη on-off, δηλαδή τη μικρή Adventure μοτοσυκλέτα

Εδώ βλέπουμε τη μοτοσυκλέτα φορτωμένη με τις βαλίτσες που θα προσφέρει ως έξτρα η SWM

EICMA 2015: SWM Superdual

H Ιταλική SWM παρουσιάζει την μονοκύλινδρη Adventure που τόσο μας είχε λείψει. Απλή, αποτελεσματική και οικονομικά προσιτή, έρχεται να συμπληρώσει μια γεμάτη γκάμα από την ξαναγεννημένη εταιρεία.

 
Απείχε 30 χρόνια από την παραγωγή, αλλά με τα χρήματα της Shineray και τον παλιό εξοπλισμό της Husqvarna η SWM του Ampelio Macchi κάνει δυναμικά την επιστροφή της, έχοντας ήδη μια γκάμα εννιά μοντέλων παραγωγής στο Μιλάνο και άλλες τρεις νέες προσθήκες έτοιμες για να παραχθούν το 2016.
Μια από αυτές είναι η Superdual, δηλαδή η σούπερ (μοτοσυκλέτα) διπλής χρήσης. Βασίζεται στον μονοκύλινδρο κινητήρα 600 κ.εκ. (πράγματι, δεν είναι 650) και το πλαίσιο του εντούρο μοντέλου RS 650R, αλλά η SWM μας ενημερώνει πως έχει κάνει πολλές αλλαγές για την κάνει κατάλληλη για τουρισμό μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων.

Αυτό σημαίνει κατάλληλες ενισχύσεις στο πλαίσιο για να φορτώνεται, διπλό σταντ, προστατευτικά κάγκελα, μεγάλο ρεζερβουάρ 19 λίτρων, ζελατίνα, ποδιά κινητήρα και τις όποιες τροποποιήσεις ενδεχομένως έχει κάνει στο μοτέρ. Αυτές ατυχώς ακόμη δεν αποκαλύπτονται.
Ελπίζουμε το εξατάχυτο κιβώτιο του RS 650R εδώ να έχει διαφορετικές σχέσεις, καθώς μια μακριά πέμπτη και έκτη σχέση είναι μάλλον απαραίτητη για να μπορεί να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις σε ανοικτό δρόμο.

Τα βασικά στοιχεία που μας δίνουν οι Ιταλοί είναι ελπιδοφόρα: 159 κιλά βάρος (χωρίς τη βενζίνη), ύψος σέλας 890 χλστ, τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ρυθμιζόμενο πιρούνι Marzocchi 45 χλστ. και αμορτισέρ Sachs πίσω.
Στοιχεία απόδοσης ακόμη δεν ανακοινώνονται, αλλά έχουμε μια καλή ιδέα για το ποιον του κινητήρα αυτού που πρακτικά προέρχεται από τις αντίστοιχες Husqvarna του 2013.

Το Superdual προαναγγέλλεται για παραγωγή από την Ανοιξη του 2016 και μας υπενθυμίζει πόσο υπέροχες μπορούν να είναι οι απλές μονοκύλινδρες Adventure δίχως ηλεκτρονικά γκάζια, δεκατρία ενσωματωμένα PC για να ελέγχουν την κάθε ανάσα του αναβάτη και διαστημικές αναρτήσεις που δουλεύουν αντί για σένα.

Το καλύτερο το έχουμε κρατήσει για το τέλος, καθώς η SWM κλείνει το press kit της λέγοντας πως η λιανική τιμή της Superdual θα είναι εξαιρετικά συμφέρουσα, γύρω στα 7.000 ευρώ. Από το στόμα σας και στου λογιστή σας το αυτί.

 

??????? ?????? EICMA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ