Σε 2 εκδόσεις Να που έφτασε και η σειρά της MV Agusta να πειραματιστεί με τον τουρισμό. Το Turismo Veloce είναι η πρώτη τουριστική μοτοσικλέτα της MV Agusta, και βασίζεται στο sport τρικύλινδρο μοντέλο Rivale. Οι πιο χτυπητές αλλαγές είναι το φέρινγκ που δίνει όγκο μπροστά, το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, οι βαλίτσες, η ψηλή ζελατίνα, η διαφορετική κοψιά των τελικών στις εξατμίσεις, οι νέες ζάντες, και η νέα σέλα. Η… λουσάτη έκδοση Lusso διαθέτει σύστημα ημιενεργητικής ανάρτησης MVCSC (MV Agusta Chassis Stability Control), κομψότερες βαλίτσες 60 λίτρων και το σύστημα MVICS 2.0 (Motor & Vehicle Integrated Control System) που περιλαμβάνει quick-shifter και σύστημα Traction Control. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται immobiliser, θερμαινόμενα grip, σύνδεση bluetooth και ενσωματωμένο GPS! Ο προβολέας αλλά και το πίσω φωτιστικό σώμα χρησιμοποιούν αποκλειστικά λαμπτήρες LED. Νέοι είναι οι διακόπτες, και τα menu, ενώ η οθόνη των οργάνων είναι 5 ιντσών TFT, και… έγχρωμη!
Πλαίσιο-αναρτήσεις Το πλαίσιο βασίζεται στο υβριδικό (δυο δοκοί αλουμινίου που δένουν μπροστά με ατσάλινο χωροδικτύωμα) της Rivale, είναι όμως επανασχεδιασμένο για το νέο προορισμό του. Η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη δεν έχουν σχέση με τη σέλα-«φλούδα» του Rivale, είναι 2 επιπέδων και σχεδιασμένη για άνετο ταξίδι. Το πιρούνι είναι της Marzochi στην απλή έκδοση, και της Sachs στη Lusso, με σύστημα ημιενεργητικής ανάρτησης. Η Agusta αναφέρει πως ο αλγόριθμος της ανάρτησης έχει παραμετροποιηθεί ειδικά για τη μοτοσικλέτα.
Κινητήρας-ηλεκτρονικά Ο τρικύλινδρος κινητήρας της Rivale είναι ιδιαίτερα μικρός σε όγκο, ενώ διαθέτει τρεις χάρτες ανάφλεξης (Tourismo, Sport, Rain). Υπάρχει όμως και επιλογή να φτιάξει ο αναβάτης τον δικό του τρόπο απόδοσης της μοτοσικλέτας, επιλέγοντας -κρατηθείτε καλά- 2 χάρτες ροπής, τρόπο επέμβασης κόφτη (γλυκό ή απότομο), ευαισθησία γκαζιού (3 επίπεδα), φρένο κινητήρα (2 επίπεδα), απόκριση κινητήρα (2 επίπεδα), και Traction Control (8 επίπεδα)!!! Επιπλέον το σύστημα MVICS 2.0 μπορεί και κόβει τη σούζα, ενώ στο Veloce βρίσκουμε και σύστημα cruise-control αλλά και quick-shifter για αλλαγές χωρίς το συμπλέκτη. Σημειώστε πως και οι 2 εκδόσεις έρχονται με στάνταρ το ABS.