net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο Monster 1200 επανερμηνεύει και εκσυγχρονίζει την ορίτζιναλ ιδέα της θρυλικής αυτής γυμνής μοτοσικλέτας

Ο κινητήρας εγγυάται την παροχή ισχύος 150 hp στις 9250 στροφές και μια εντυπωσιακή καμπύλη ροπής που αυξάνει την οδηγική απόλαυση.

Το νέο μοντέλο διατηρεί το σχήμα και το στυλ (ντεπόζιτο, προβολείς κ.α.) της μοτοσικλέτας που δημιουργήθηκε το 1993.

Το νέο Monster όπως το παρουσίασε η Ducati μέσω των λογαριασμών της στα social media.

Επανασχεδιασμένο και πιο επιθετικό το νέο Monster 1200

Το νέο Ducati Monster 1200 επανασχεδιάστηκε ολοκληρωτικά και τώρα είναι πιο συμπαγές και αεροδυναμικό, με πιο σπορ αναλογίες.

 
Να μας «συστήσει» το νέο Ducati Monster  1200 έσπευσε την Τετάρτη (1/3) η Ducati, μέσω των λογαριασμών της στα social media. «Το νέο Monster 1200 έχει επανασχεδιαστεί εντελώς και τώρα είναι πιο συμπαγές και αεροδυναμικό, με πιο σπορ αναλογίες», έγραψε η ιταλική εταιρεία στα Social Media, συνοδεύοντας την ανάρτηση με μία φωτογραφία-σκίτσο,  που αναδεικνύει το εντυπωσιακό design της.  

Το νέο Monster 1200 επανερμηνεύει και εκσυγχρονίζει την ορίτζιναλ ιδέα της θρυλικής αυτής γυμνής μοτοσικλέτας. Το νέο μοντέλο διατηρεί το σχήμα και το στυλ (ντεπόζιτο, προβολείς κ.α.) της μοτοσικλέτας που δημιουργήθηκε το 1993, αλλά γίνεται πιο συμπαγές και… μυώδες, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση.

Ο νέος κινητήρας Testastretta  11 ° DS υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερη απόδοση, ενώ τα τρία διαφορετικά Προγράμματα Οδήγησης (Sport, Touring και Urban), καθιστούν την Monster 1200 μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να ανταποκριθεί σε όλες τις συνθήκες.

Ο κινητήρας εγγυάται την παροχή ισχύος 150 hp στις 9250 στροφές και μια εντυπωσιακή καμπύλη ροπής που αυξάνει την οδηγική απόλαυση, δημιουργώντας μέγιστη ροπή 126,2 Nm στις 7750 στροφές. Προσοχή έχει επίσης δοθεί στη βελτίωση της απόκρισης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές.

Ταυτόχρονα συνδυάζει την αυξημένη απόδοση με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια χάρη στα ενισχυμένα φρένα της και την ανάρτηση της, καθώς και το Πακέτο Ασφάλειας Ducati (Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Bosch Cornering ABS). Το σύστημα πέδησης, με τις Brembo monoblock δαγκάνες Μ50 στην έκδοση S,  εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια κατά την οδήγηση και συνδυάζεται με το τελευταίας γενιάς Bosch Cornering ABS.

Επιπλέον τα υλικά και οι τεχνολογίες αιχμής του νέου Monster 1200  κάνουν ακόμη πιο αραιή τη συντήρησή της μοτοσικλέτας. Αλλαγή λαδιών απαιτείται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή 12 μήνες και έλεγχος του διάκενου των βαλβίδων κάθε 30.000 χιλιόμετρα.  

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ