Τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν υπόσχονται μόνο το νεωτερισμό του να δούμε ηλεκτρικά μοντέλα με κάποιο γνωστό όνομα στα πλαστικά τους (ένα όνομα που δε φέρνει μόνο αναγνωρισιμότητα, αλλά και αξιοπιστία, ακόμη και σε έναν τομέα – όπως αυτός των ηλεκτρικών – που αποτελεί σχεδόν απάτητο έδαφος για τις περισσότερες εταιρείες), αλλά και πρωτότυπες τεχνολογικές λύσεις που θα ανυψώσουν όχι μόνο τη συνολική γκάμα τους, αλλά και τα στάνταρ στην κατηγορία των ηλεκτρικών γενικότερα.
Πάρτε για παράδειγμα το C-Evolution της BMW, το οποίο αποτελεί το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό maxi scooter μεγάλου κατασκευαστή. Η μεγάλη του ιδιαιτερότητα, σε σύγκριση με άλλα μοντέλα των Βαυαρών, είναι σίγουρα το γεγονός ότι ο κινητήρας του κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Παράλληλα, το C-Evolution διαφέρει από άλλα ηλεκτρικά scooter που έχουμε δει, όσον αφορά σε κάποιες λύσεις που χρησιμοποιεί. Ειδικότερα, οι μπαταρίες αποθηκεύονται μέσα στο αλουμινένιο πλαίσιό του, ενώ το ατσάλινο υποπλαίσιο στο μπροστινό μέρος στηρίζει το τιμόνι και το πιρούνι και τον πίνακα οργάνων μεταξύ άλλων.
Το παραπάνω δεν είναι το μόνο στοιχείο του BMW που εντυπωσιάζει. Θα διαθέτει, εξάλλου, πλούσιο εξοπλισμό (μεταξύ άλλων, ABS και traction control), τελική ταχύτητα 120 χλμ.ώρα και αυτονομία 100 χλμ.. Επιπλέον, μπορούμε να είμαστε σίγουροι για ότι μια εταιρεία δίνει τεράστια προσοχή σε ένα νέο μοντέλο της, όταν του αφιερώνει μια ολόκληρη γραμμή παραγωγής, έκτασης 800 τ.μ.!
Σύντομα, όμως, θα δούμε δύο ακόμη νέα ηλεκτρικά μοντέλα να βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής. Πρόκειται για αυτές της Yamaha, από τις οποίες θα εξέλθουν τα PES1 και PED1, τα οποία είδαμε φέτος στην έκθεση του Τόκυο. Τα δύο μοτοσικλετάκια δε φέρουν μόνο το αναγνωρίσιμο όνομα και τα τρία διαπασών της Yamaha στα πλαστικά τους, αλλά και φουτουριστική εμφάνιση – σε αρμονία, όμως, με τα σχεδιαστικά πρότυπα της ιαπωνικής εταιρείας. Το πρώτο (PES1) είναι street και το δεύτερο (PED1) off-road, ωστόσο, μοιράζονται πολλά στοιχεία. Η ιδιαιτερότητά τους, σύμφωνα με τη Yamaha, είναι ότι προσφέρουν εμπειρία παρόμοια με την οδήγηση μιας βενζινοκίνητης μοτοσικλέτας, χάρη και στονπρωτότυπου σχεδιασμού monocoque πλαίσιο. Επιπλέον, η τεχνογνωσία της Yamaha κατάφερε να ρίξει το βάρος των δύο μοντέλων κάτω από τα 100 και 85 κιλά αντίστοιχα!
Τα επόμενα χρόνια, λοιπόν, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά (μακριά από τις εκθέσεις και τα σχεδιαστήρια) κάποια νέα ηλεκτρικά μοντέλα από μεγάλους κατασκευαστές. Αλλωστε, η μία πρόταση φέρνει την άλλη και οι πολλές τον ανταγωνισμό και την προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης.
Το κέρδος που αναμένεται να υπάρξει στην κατηγορία, βέβαια, επεκτείνεται πέρα από το γεγονός ότι οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο γνωστής μάρκας. Οι μεγάλοι κατασκευαστές, όπως είναι φυσικό, διαθέτουν μεγαλύτερα κεφάλαια (ακόμη και από τις πλέον επιτυχημένες εταιρείες που ειδικεύονται στα ηλεκτρικά), αλλά και τεχνογνωσία που προέρχεται από διαφορετικές συνθήκες: αυτή της παραγωγής βενζινοκίνητων μοτοσικλετών. Επιπλέον, γνωρίζουν ότι, βγάζοντας ένα ηλεκτρικό ακόμη μοντέλο στην αγορά θα κερδίσουν ελάχιστα – εκτός κι αν αυτό πραγματικά ξεχωρίζει, προσφέροντας αυτό το κάτι παραπάνω.
Από τη στιγμή, λοιπόν, που φρέσκες (και ακριβοπληρωμένες πολλές φορές) ιδέες θα κυκλοφορήσουν στην αγορά, η κατηγορία των ηλεκτρικών θα κερδίσει πολλούς πόντους – όχι μόνο σε αξιοπιστία, αλλά και σε νέες τεχνολογίες.
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Yadea Fierider: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Malcom Smith: Η αιώνια διαδρομή ενός «χωμάτινου» θρύλου
1.400 νέες κάμερες για παραβίαση κόκκινου και υπερβολική ταχύτητα
Το κράνος του Valentino Rossi ανάσα ανακούφισης για τους πλημμυροπαθείς
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr