net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Αναβάτης με διακριτικά KTM εθεάθη στην Ισπανία πάνω σε ένα καλά καμουφλαρισμένο Aprilia Tuono. Έρχεται σιγά-σιγά ο V4;

Από εδώ φαίνεται καλύτερα το γεγονός ότι πρόκειται για το streetfighter της ιταλικής εταιρίας.

Aprilia Tuono V4 R ABS

Ετοιμάζει η ΚΤΜ V4 δρόμου;

Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε στην Ισπανία έναν αναβάτη με διακριτικά KTM πάνω σε ένα περίεργο κατασκεύασμα. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν πως πίσω από το έντονο καμουφλάζ κρύβεται μια πολύ γνώριμη εικόνα!

 
Ρίξτε μια καλή ματιά στην πλευρά της εξάτμισης και δεν θα είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθείτε πως ο αναβάτης που φέρεται να είναι δοκιμαστής της ΚΤΜ καβαλά ουσιαστικά ένα Aprilia Tuono V4!

Όπως είναι προφανές η είδηση προκάλεσε έναν μικρό πανικό στον κυβερνοχώρο, καθώς όλοι θυμόμαστε πως το περασμένο καλοκαίρι ο πρόεδρος της ΚΤΜ, Stefan Pierer, ανακοίνωσε με πάσα επισημότητα την πρόθεση της εταιρείας του να επιστρέψει στα MotoGP το 2017 και αυτό θα το κάνει με μια μοτοσικλέτα V4 που θα αποκαλείται RC16.

Όπως λοιπόν είναι πιο αναμενόμενο κι από κορνάρισμα ένα δευτερόλεπτο πριν το πράσινο σε ελληνικό δρόμο, ο συσχετισμός έγινε και η είδηση σχεδόν «έδεσε». Εμείς δε σας προτείνουμε να δέσετε τίποτε, αλλά επειδή όπου υπάρχει καπνός είθισται να λοχεύει και μια φωτίτσα, ας σκεφτούμε αρχικώς πως δεν είναι καθόλου παράλογο για μια εταιρεία να εξετάζει ενδελεχώς τον ανταγωνισμό της όταν πρόκειται να φτιάξει ένα καινούργιο μοντέλο.

Καθώς ένας αναβάτης με κανονικά ρούχα σε ένα Tuono δε συνιστά δα και σοβαρή είδηση, το προκείμενο πέπλο της μυστικότητας φαντάζει εδώ παντελώς περιττό, ή μήπως κάτι κρύβει; Όπως λ.χ. κάποιο εμφανές εξάρτημα που δοκιμάζεται πάνω στη μοτοσικλέτα του ανταγωνιστή;  Η οποία μοτοσικλέτα είναι από μόνη της μια επιπλέον πηγή καπνού. Θα περίμενε κανείς ενόψει αγώνων την ΚΤΜ να ψειρίζει το RSV4 και όχι το Tuono. Εκτός αν εδώ η δοκιμή αφορά ένα υποθετικό γυμνό μοντέλο δρόμου του μέλλοντος.

Δε θα ήταν καθόλου παράλογο. Αν η ΚΤΜ πρόκειται να μπει στα MotoGP, αυτό θα γίνει με γνώμονα να ωφεληθεί και στην αγορά, οπότε θα έχει πολύ νόημα ο νέος V4 κινητήρας των Grand Prix να συνοδεύεται εκ του μακρόθεν από μια νέα σειρά V4 μοντέλων με «τεχνολογία MotoGP». Ούτως ή άλλως MotoGP και WSBK βαδίζουν, ελέω οικονομικής κρίσης, σε ένα σαφές μονοπάτι σύγκλισης με την παραγωγή. Μέχρι το 2017 ποιος ξέρει, μέχρι και φλας μπορεί να τους έχει βάλει να φοράνε η Dorna. 

Όπως συμβαίνει πάντοτε, βέβαια, η Ιστορία θα δείξει.

Η είδηση και οι φωτογραφίες αλιεύθηκαν από την ιστοσελίδα Bike Social.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ