• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Έχουν τα τροχαία ταξικό πρόσημο ή αριθμούς τροχών;

Tελικά τι μας πειράζει πραγματικά; Το ότι χάθηκαν τέσσερις άνθρωποι ή το ότι το αυτοκίνητο ήταν Porsche και ο οδηγός του γόνος οικογενείας με μεγάλη οικονομική επιφάνεια; Οι χιλιάδες θάνατοι και οι σοβαροί τραυματισμοί από και προς φιλήσυχους άσημους πολίτες με προσιτά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες δεν μετράνε το ίδιο; Είναι η μοναδική αιτία των τροχαίων τα ακριβά αμάξια και τα… λεφτά;

 
Τα συγκεκριμένο κείμενο δεν επιχειρεί σε καμία περίπτωση να απαλλάξει των ευθυνών τους υπαίτιους στο συγκεκριμένο δυστύχημα, ούτε και αποτελεί  θηρευτικό μέσο για όσο τον δυνατόν περισσότερα κλικ. Σεβόμαστε την μνήμη των νεκρών και τον θρήνο των οικείων τους.

  Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε όμως, είναι  το γιατί ο περισσότερος κόσμος προτιμά την εύκολη ανάγνωση του περιστατικού αυτού, εστιάζοντας στην –πολλές φορές επιβαλλόμενη και από τα μέσα ως άποψη- πλούσιος / διάσημος vs άνθρωπος τις διπλανής πόρτας / άσημος. Αυτό δηλαδή είναι που μας συγκλονίζει στην συγκεκριμένη περίπτωση; Αν αντί της Porsche το αυτοκίνητο που εισέβαλε εκτός ελέγχου στο parking  ήταν ένα «φτιαγμένο με μεροκάματα και ιδρώτα»  μικρό GT ή ακόμα και μια Superbike μοτοσικλέτα δεκαετίας θα άλλαζε κάτι;  Μην αρχίσουμε τα περί χιλιομέτρων ανάλυσης, ναι οι Porsche είναι γρήγορα αυτοκίνητα αλλά ακόμα και ένα αστικού προσανατολισμού χιλιάρι με 140 χλμ./ώρα θα έκανε  ζημιά, για την superbike δεν το συζητάμε καν. Αν πίσω από το τιμόνι αυτών των προσιτών από τους περισσότερους οχημάτων καθόταν μια ταμίας super market, ένας υδραυλικός ή ένας ιδιωτικός υπάλληλος με τον βασικό μισθό της πείνας, δεν θα υπήρχαν νεκροί;

Η ασυδοσία και η επικινδυνότητα στην οδήγηση,  οι φυσικοί νόμοι αλλά και οι αντοχές του ανθρώπινου σώματος αλλάζουν αναλόγως  της δήλωσης Ε1 του καθενός μας; Μόνο οδηγοί μεγάλης οικονομικής επιφάνειας προκαλούν ατυχήματα και δυστυχήματα;  Ας είμαστε σοβαροί… όλοι μας, ανεξαιρέτως ηλικίας, φύλου, καταγωγής, τόπου διαμονής, είδους οχήματος και… πάχος πορτοφολιού, είμαστε εν δυνάμει θύτες  τροχαίων.

Ας αναλογιστεί λοιπόν ο καθένας από πλευράς του το πόσες φορές έχει θέσει σε κίνδυνο εαυτόν και αλλήλους στο δρόμο με την οδήγηση του και ας αφήσουμε όλα τα άλλα. Ας αποτελέσει αφορμή για αυτό το τραγικό δυστύχημα της Υπάτης, που προβλήθηκε πολύ για συγκεκριμένους λόγους, ενώ καθημερινά θρηνούμε νεκρούς σε αυτή την χώρα… «άλλους» ανθρώπους, άγνωστους, που σκοτώθηκαν και σκότωσαν με αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, λιγότερο εντυπωσιακά από μια Porsche. 

Εσείς τι πιστεύετε; Είναι υποκριτικό το γεγονός ότι αποστασιοποιούμαστε από τον οδηγό με την Porsche ενώ και εμείς πολλές φορές, με το όποια οχήματα μας, οδηγούμε με τρόπο επικίνδυνο για εμάς και τους υπόλοιπους;
 

 
  • THS

    Μια διαφορά μεταξύ ενός μεσοαστού και ενός ευκατάστατου είναι ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ η αίσθηση ψεύτικης παντοδυναμίας του ευκατάστατου, κάτι που μάλλον αποκομίζει από την οικονομική του κατάσταση... Παρόλα αυτά δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω πως είτε οδηγάμε παπάκι, είτε Ferrari, είμαστε δυνητικά θύτες ή θύματα. Πάντα όρθιοι!!!

      7
  • johny45

    Η πορσε πήγαινε με πολλά δεν ξέρω αν μια κοπελια η ένας μέσος οδηγός θα έτρεχε έτσι ακόμα και αν είχε την δυνατότητα όλα είναι θέμα σψστης εκτίμησης των δυνατοτήτων μας. Σίγουρα και ένα σουπερμπαικ μπορεί να γίνει φονικό όπλο στα χέρια κάποιου που δεν ξέρει αλλά τέτοια ζημια δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να κάνει. Συνήθως οι μοτοσικλετιστές τρωνε μόνο τοδικο τους κεφάλι.

      6

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ