net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Κανείς δε θα πει όχι σε λίγη φρεσκάδα για το νέο VR6.

Horex VR6 Roadster.

Horex VR6 Classic.

Ο πανέξυπνος κινητήρας που σχεδίασε η Horex είναι ένας V6 με περιεχόμενη γωνία 15 μοιρών. Πρακτικά λειτουργεί ως ένας εξακύλινδρος σε σειρά, με διαστάσεις τετρακύλινδρου,

Ο κινητήρας του VR6 στη μορφή που παρουσιάστηκε το 2012 απέδιδε 161 ίππους από τα 1218 κ.εκ. του. Δεν είναι ακόμη γνωστό αν θα αλλάξει κάτι στην επιστροφή του φέτος.

Η ανάσταση της Horex

Πάνω που η εταιρεία είχε χρεοκοπήσει και η ρευστοποίηση ήταν προ των πυλών, ο επενδυτής της τελευταίας στιγμής βρέθηκε και τώρα είμαστε στην ευχάριστη θέση να περιμένουμε το ανανεωμένο μοντέλο της.

 
Τον περασμένο Δεκέμβρη η Horex έφτανε στο χείλος της καταστροφής και η διοίκηση ανακοίνωνε τη χρεοκοπία της εταιρείας με δακρύβρεχτες ανακοινώσεις. Την ώρα που η διαδικασία της ρευστοποίησης για να καλυφθούν οι πιστωτές της αναμενόταν να ολοκληρωθεί από στιγμή σε στιγμή, ο από μηχανής θεός έκανε την εμφάνισή του.

Η γερμανική εταιρεία 3C Carbon Group AG, η οποία τρέχει και μια πρωταγωνιστικού επιπέδου ομάδα στο γερμανικό πρωτάθλημα Superbike (IDM), αγόρασε την Horex και έχει θέσει ως άμεσο στόχο την επιστροφή στην παραγωγή και την εξυγίανση της λειτουργίας της, δηλαδή να την κάνει κερδοφόρα.

Καθώς λοιπόν υπάρχει ακόμη κάποιο αδιάθετο στοκ στις αποθήκες της Horex και δεδομένου ότι το VR6 δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα ως μοτοσικλέτα, από αυτό το σημείο θα γίνει η νέα αφετηρία. Το εικονιζόμενο σκίτσο που διέρρευσε σήμερα αφορά το πλάνο της νέας Horex για επανεκκίνηση, μια διαδικασία που εύλογα θα ξεκινήσει με μια βελτιωμένη εκδοχή του VR6.

Η ανανέωση θα ξεκινήσει από επεμβάσεις στον εμφανισιακό τομέα, κάτι αναμενόμενο όταν η μητρική εταιρεία ειδικεύεται σε carbon εφαρμογές σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, ενώ θα εφαρμοστεί και μια νέα εξάτμιση που πιθανότατα θα καταλήγει σε δύο 3-σε-1 τελικά.

Σύμφωνα με τις ως τώρα ανακοινώσεις της Horex, ο στόχος είναι να έχει επανεκκινήσει παραγωγή ως τον Σεπτέμβριο του 2015, με το ανανεωμένο VR6 Classic να δίνει δυναμικά το παρόν στην EICMA του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο. Οι Γερμανοί δηλώνουν ξεκάθαρα πως δεν τους ενδιαφέρει μια εταιρεία μεγάλης παραγωγής με πολλά μοντέλα, αλλά η λογική της περιορισμένης μπουτίκ παραγωγής. Η εκτιμώμενη τιμή του νέου VR6 θέλουν να παραμείνει στα επίπεδα που ήταν προ πτώχευσης, δηλαδή στη γειτονιά των 25.000 ευρώ.

 

SCOOP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ