Η Voge συνεχίζει τη δυναμική της πορεία στην Ελληνική αγορά, με μια πλήρη γκάμα μοντέλων, ιδανικά για κάθε χρήση, με πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή.
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Η Voge Motorcycles δημιουργήθηκε από τη Loncin Industries Ltd, με απώτερο στόχο την κυριαρχία στην κατηγορία των πολυτελών μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού. Η γκάμα της περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες Street, Classic και Adventure με μονοκύλινδρους και δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες από 300 έως και 650 κυβικά, όλα στο όριο του Α2 διπλώματος. Μοτοσυκλέτες με σημασία στη λεπτομέρεια, μοναδικό φινίρισμα και συναρμογή υλικών, μοτοσυκλέτες που δημιουργήθηκαν για να κάνουν τη διαφορά και παράλληλα να αποτελέσουν σημείο αναφοράς στην κατηγορία τους και όχι μόνο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τιμή: 3.775 ευρώ
Το 300R, προβάλλει έναν έντονο-σπορ χαρακτήρα, με επιθετικές γραμμές και αιχμηρές γωνίες που ακολουθούν πιστά τις τάσεις της εποχής. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε τον Led προβολέα και μία υποτυπώδη ζελατίνα πάνω από αυτόν, ενώ η ροή των γραμμών συνεχίζεται στα πλαϊνά καλύμματα (με ενσωματωμένα Led φλάς) και στο μυώδες ρεζερβουάρ, καταλήγοντας σε μια κομψή ουρά που φιλοξενεί μόνο το Led φανάρι. Η καρδιά του 300R είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 292,4 κυβικών, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και απόδοση που αγγίζει τους 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. Ξεχωρίζει για τον δυνατό ήχο, με την μπάσα χροιά της εξάτμισης (βρίσκεται στο κάτω μέρος) να θυμίζει after market, ενώ η Voge έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή και στην εξάλειψη των κραδασμών, χρησιμοποιώντας αντικραδασμικό άξονα. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 16 λίτρα. Το πλαίσιο του 300R κατασκευάζεται από ατσάλινο χωροδικτύωμα. Μία λύση που συνήθως υιοθετούν μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, αφού χαρακτηρίζεται για την μεγάλη του ακαμψία, συμβάλλοντας παράλληλα και στο μικρό βάρος του μοντέλου. Συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 35χιλ και ένα μονό αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό, ενώ στον τομέα των φρένων ξεχωρίζουν οι δύο μπροστινοί δίσκοι μαργαρίτα 300mm και το μονό δισκόφρενο μαργαρίτα 220mm πίσω, κάτι που επίσης δεν συναντάς στις μικρές κατηγορίες. Για το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες, η Voge συνεργάζεται με την Bosch, από την οποία προμηθεύεται το σύστημα ABS που επεμβαίνει και στους δύο τροχούς. Η διάμετρος αυτών είναι 17 ίντσες και εφοδιάζονται με ελαστικά διαστάσεων 110-70/17 και 150-60/17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει θύρα φόρτισης USΒ, Full LED φωτισμό και πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη LCD, πλήρεις ενδείξεις και 3 χρωματικές επιλογές φόντου.
Τιμή: 5.895 ευρώ
To 500R είναι μία μοτοσυκλέτα συνδυάζει τη street naked προσωπικότητα με τα street fighter χαρακτηριστικά. Φτιαγμένο για το όριο Α2 διπλώματος προσφέρει επιδόσεις και σπορ συμπεριφορά. Το 500R έχει εμφάνιση που εντυπωσιάζει, αποτελώντας μια πρόταση από τον κόσμο των street fighters. Χρησιμοποιεί υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κυβικών με απόδοση 46 ίππους και 42,5Nm ροπής. Διαθέτει δικάναλο ABS της Bosch, φρένα της Nissin με δύο δισκόφρενα μαργαρίτα 320mm εμπρός και δισκόφρενο μαργαρίτα 240mm πίσω, ανάρτηση της Kayaba (KYB) με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, φώτα Full LED, θύρα USB και οθόνη LCD με πλήρεις ενδείξεις. Το πλαίσιο είναι υψηλής αντοχής κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης του μετάλλου, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αντοχή και ακαμψία. Φοράει ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Angel, διπλής γόμας υψηλής περιεκτικότητας σε πυρίτιο (silica), τα οποία παρέχουν πολύ καλή πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες (στεγνές ή υγρές επιφάνειες) και σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Τιμή: 3.945 ευρώ / 3.990 ευρώ
Η 300AC παντρεύει σχεδιαστικά το μοντέρνο με το ρετρό και το vintage με τη σύγχρονη τεχνολογία. Οι καμπύλες κυριαρχούν και υπάρχουν παντού πάνω της, στο ρεζερβουάρ, το οργανάκι και φυσικά τον LED προβολέα, ο οποίος είναι ιδιαίτερος στο εσωτερικό του με τα πολλά μικρά LED αριστερά και δεξιά. Ίδιας τεχνολογίας είναι το πίσω φωτιστικό σώμα που σχηματίζει ένα Π, αλλά και τα φλας με σχεδίαση τύπου πλάγιου U. Ξεχωριστή νότα δίνουν και οι πινελιές από βουρτσισμένο αλουμίνιο όπως τα στηρίγματα του προβολέα και του εμπρός φτερού και τα πλαϊνά προστατευτικά του ψυγείου. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια LCD οθόνη με ευανάγνωστες ενδείξεις στην οποία μπορείς να επιλέξεις το χρώμα του φόντου, ενώ ακριβώς από κάτω της βρίσκεται μια θύρα USB για τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και διαθέτει αντικραδασμικό άξονα. Αποδίδει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 2,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το πλαίσιο υψηλής αντοχής είναι κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία, ενώ το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης μετάλλου ώστε να προσφέρει μέγιστη ακαμψία και όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρες μπουκάλες και μονό αμορτισέρ πίσω με μοχλικό. Για την πέδηση έχουν επιστρατευτεί 2 δισκόφρενα μαργαρίτα 300mm εμπρός και μονή δισκόπλακα μαργαρίτα 220mm πίσω, τα οποία συνεργάζονται με δικάναλο ABS της Bosch.
VOGE 300ACX
Mετά τη θερμή του υποδοχή από το μοτοσυκλετιστικό κοινό, το modern classic 300AC αποκτά τη Scrambler εκδοχή του και απευθύνεται σε όσους βάζουν και τον παράγοντα χώμα στην εξίσωση. Η σημασία στη λεπτομέρεια είναι αυτή που κεντρίζει το ενδιαφέρον, με το 300ACX να ξεχωρίζει σε κάθε του σημείο, όντας μια μοτοσυκλέτα που γεννήθηκε για να ελκύει βλέμματα και θαυμασμό. Κύρια διαφορά σε σχέση με την έκδοση 300AC αποτελεί η χρήση αλουμινένιων τροχών με ακτινωτές ζάντες και ελαστικά διπλής χρήσης. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί μια αεροδυναμική ζελατίνα πάνω από τον προβολέα LED, όπως επίσης και η στήριξη του πίσω φτερού και της βάσης πινακίδας κυκλοφορίας έχει μεταφερθεί στο υποπλαίσιο και όχι στο ψαλίδι.
Τιμή: 6.495 ευρώ
Η όλη σχεδίαση υιοθετεί vintage στοιχεία και η μοτοσυκλέτα προσφέρεται για «customization» δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να τη βελτιώσει και να τη διαμορφώσει στα μέτρα του, τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά.
Ο σχεδιασμός του προβολέα LED συνδυάζει στρογγυλά και τετράγωνα σχήματα, διαθέτοντας φώτα ημέρας (DRL) σε σχήμα V, ενώ το πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα κομψό, αφού η βάση της πινακίδας και το φουτουριστικό φωτιστικό σώμα στηρίζονται πλέον στο ψαλίδι και όχι στο υποπλαίσιο. Το 500AC είναι εξοπλισμένο με μία υψηλής ευκρίνειας έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, η οποία παρέχει πλήρη πληροφόρηση, μέχρι και για την πίεση των ελαστικών. Διαθέτει επίσης συνδεσιμότητα bluetooth, κάτι που επιτρέπει στον αναβάτη να βλέπει όλες τις ειδοποιήσεις του τηλεφώνου του. Το 500AC φέρει επίσης θύρα USB, ρυθμιζόμενες μανέτες, χειρολαβές συνεπιβάτη και προστατευτική ποδιά κινητήρα. Ο δικύλινδρος υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας φέρει αντικραδασμικό άξονα, τετραβάλβιδες κεφαλές και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους. Αποδίδει 47 ίππους και μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες με δίπλωμα A2. Τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch και περνάει τη δύναμή του στο δρόμο μέσα από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και έναν τελείως νέο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης (anti-hopping). Το δοχείο καυσίμου έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία που ξεπερνά τα 400Km. Η ανάρτηση προέρχεται από την Kayaba (KYB), με το ανεστραμμένο πιρούνι να διαθέτει καλάμια διαμέτρου 41mm και το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να συνεργάζεται με μοχλικό σύστημα που εδράζεται πάνω σε ένα περίτεχνο αλουμινένιο ασύμμετρο ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλούς δίσκους 298mm μπροστά και μονό 240mm πίσω, διπίστονες δαγκάνες Nissin και δικάναλο Bosch ABS. Οι τροχοί ελαφρού κράματος των 17 ιντσών είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Angel GT.
Τιμή: Αναμένεται
Ένα ακόμα νέο μέλος της οικογένειας «Advanced Classic», το πρώτο που χρησιμοποιεί το νέο δικύλινδρο κινητήρα 350cc του εργοστασίου! Κατασκευασμένο στα γνωστά πρότυπα των μοντέλων modern classic, δηλαδή με προσοχή στη λεπτομέρεια και το φινίρισμα. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 321κ.εκ. είναι κατασκευασμένος σε συνεργασία με κορυφαίο Ιαπωνικό εργοστάσιο. Διαθέτει σφυρήλατα έμβολα, τετραβάλβιδες κεφαλές, 2 ΕΕΚ και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 38 ίππους στις 10.750 στροφές και 27,7Nm στις 9.250 στροφές. Το πλαίσιο του Voge 350AC είναι ατσάλινο σωληνωτό ανοιχτού τύπου και βαμμένο σε μαύρο χρώμα που ταιριάζει με αυτό του κινητήρα. Μπροστά φέρει ένα ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω ένα μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Σε ότι αφορά τα φρένα αναλαμβάνουν οι ειδικοί στον χώρο J.Juan και Nissin, που συνδυάζονται με ένα διπλοκάναλο σύστημα ABS της Bosch. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με αλουμινένιες ζάντες 6 ακτινών και διαστάσεις ελαστικών 110/70 μπροστά και 150/60 για πίσω. Η σέλα έχει ύψος 780 χιλ. από το έδαφος, το ρεζερβουάρ της χωράει 12.5 λίτρα και ζυγίζει 161 κιλά στεγνή. Τα φωτιστικά σώματα του 350AC είναι τεχνολογίας LED, με το μπροστινό φανάρι να φώτα ημέρας σε σχήμα V από το αρχικό γράμμα της εταιρείας. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μία TFT οθόνη 5 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Bluetooth και πληθώρα λειτουργιών, όπως πλοήγηση GPS, διαχείριση κλήσεων και αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας.
Τιμή: 4.145 ευρώ
To Voge 300DS είναι μια Premium μοτοσυκλέτα, μια κορυφαία πρόταση στη δημοφιλή κατηγορία των μοντέλων Street Adventure Touring και ο διττός του χαρακτήρας θα σας χαρίσει όλα όσα επιθυμείτε από μία μοτοσυκλέτα για διαδρομές μέσα και έξω από την πόλη. Η εμφάνισή του είναι άκρως μοντέρνα και σύγχρονη με full LED προβολέα και φωτιστικά σώματα. Ποιοτικά ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ που μας έχει συνηθίσει η Voge. Η βαφή, το φινίρισμα, τα πλαστικά και η συναρμογή είναι αντάξια μοτοσυκλετών πολύ υψηλότερης τιμής και δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αρνητικής κριτικής. To Voge 300DS προσφέρει απλόχερα άνεση αφού η θέση οδήγησης φέρνει το σώμα σε όρθια θέση με τα χέρια να ανοίγουν ακριβώς όσο πρέπει. Αγκώνες και γόνατα έχουν απόλυτα φυσιολογικές γωνίες με το εργονομικό τρίγωνο να είναι ιδανικό ακόμα για μεικτή χρήση. Για την ενημέρωση του αναβάτη έχει επιτροπευτεί μια όμορφη μαύρη LCD oθόνη που παρέχει πλήρεις ενδείξεις , από κάτω της υπάρχει θύρα USB για φόρτιση συσκευών, ενώ ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται σε ύψος χωρίς τη χρήση εργαλείων. Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 300cc προσαρμόζεται στις προδιαγραφές του Euro5 και αποδίδει 29 ίππους και 25Nm ροπής. Μέσα από τις κατάλληλες βελτιώσεις σε κεντρική μονάδα ελέγχου, σύστημα ψεκασμού και εξάτμιση, καταφέρνει και διατηρεί ακέραιες τις τιμές σε ιπποδύναμη και ροπή! Παράλληλα, η απόδοσή του έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο στις χαμηλές στροφές, ένα σημείο κλειδί για την κίνηση μέσα στις πόλεις! Το μικρό adventure της Voge έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις με την ακαμψία του και την ελαφριά αίσθηση που δίνει. Η ανάρτηση απαρτίζεται από ανεστραμμένο πιρούνι 35mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στον τομέα της πέδησης συναντάμε δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς της Bosch και φρένα με δισκόφρενα μαργαρίτα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης μεγάλη προστατευτική ποδιά κινητήρα και σχάρα αποσκευών. Για το 2022 έχουν προστεθεί στο στάνταρ εξοπλισμό και πλευρικά προστατευτικά κάγκελα, που αφενός ενισχύουν τον Adventure χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και αφετέρου αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη.
Τιμή: 6.195 ευρώ / 6.395 ευρώ
Το 500DS χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο design, υψηλή ποιότητα κατασκευής και κορυφαία εξαρτήματα, δίνοντας την εικόνα μιας premium κατασκευής σε κάθε σημείο, σε κάθε λεπτομέρεια. Διαθέτει πλαίσιο ρομποτικής συγκόλλησης, που συνεπάγεται υψηλή ακαμψία και αντοχή, ιδιαίτερα ενισχυμένο στα σημεία καταπόνησης. Προσφέρει δυναμική οδική συμπεριφορά και κορυφαία πέδηση, εξαιρετική σταθερότητα και μοναδική στιβαρότητα, στοιχεία που εμπνέουν σιγουριά στον αναβάτη και που τον προκαλούν να χαρεί την οδήγηση κάθε στιγμή και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά με χωρητικότητα 500 κυβικών. Αν και το μοντέλο προσαρμόζεται πλήρως στις προδιαγραφές Euro 5, εμφανίζεται ισχυρότερο από πριν αποδίδοντας 47 ίππους και 44,5Νm (από 46 ίππους και 42,5Nm) και μάλιστα, χωρίς να αυξηθούν οι στροφές του κινητήρα του! Τα προστατευτικά κάγκελα, ο ρυθμιζόμενος σε ύψος ανεμοθώρακας, η στάνταρ έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις ακόμα και για την πίεση των ελαστικών και σύνδεση με smartphone μέσω bluetooth, είναι μέρος του πλούσιο εξοπλισμού που διαφοροποιεί το 500DS από τον ανταγωνισμό. Οι αναρτήσεις έχουν την υπογραφή της Kayaba (KYB) και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα. Παράλληλα, διαθέτει δικάναλο ABS της Bosch, φρένα με κυματιστά πλευστά δισκόφρενα της Nissin (320mm μπροστά) και φώτα Full LED.
VOGE 500DSX
To «X» υπονοεί ακόμα πιο χωμάτινο χαρακτήρα για το λαοφιλές Street Adventure 500DS, φέρνοντας στην επιφάνεια μια πραγματική On/Off Adventure μοτοσυκλέτα χωρίς όρια τόσο σε ασφάλτινη όσο και εκτός δρόμου χρήση. Με ακτινωτούς αλουμινένιους τροχούς και ελαστικά Off/Road χωρίς αεροθάλαμο (Metzeler Tourance) θα ταξιδέψει αναβάτη και συνεπιβάτη στα όρια του ορίζοντα. O ρυθμιζόμενος -χωρίς χρήση εργαλείου- ανεμοθώρακας, η θύρα φόρτισης USB, το άγκιστρο ασφαλούς ανάρτησης κράνους και η ύπαρξη τόσο πλαϊνού όσο και κεντρικού σταντ εκτοξεύουν τη χρηστικότητα στα ύψη, ενώ με την αγορά της μοτοσυκλέτας διατίθεται σε προνομιακή τιμή σετ τριών βαλιτσών αλουμινίου με βάσεις, κορυφαίας ποιότητας στα 650 ευρώ (από 990 ευρώ).
Τιμή: 6.995 ευρώ / 7.295 ευρώ
Μια μοτοσυκλέτα σε δύο εκδόσεις, μια διπλή έκπληξη από τη Voge για πολλούς αναβάτες, συγκεκριμένα για όλους αυτούς που αναπολούν τις μονοκύλινδρες σκληροτράχηλες μοτοσυκλέτες On/Off, αυτές που επί σειρά δεκαετιών κυριαρχούσαν στις πωλήσεις. Με επίκεντρο τον αλεξίσφαιρο κινητήρα τους, αυτές οι δύο μοτοσυκλέτες απευθύνονται σε ένα συνειδητοποιημένο κοινό, αυτό που επιθυμεί να τα κάνει όλα χωρίς συμβιβασμούς. Δύο αυθεντικά μοντέλα Enduro, που θα κληθούν να αποτελέσουν πραγματικά εργαλεία για κάθε είδους χρήση: καθημερινή, ταξιδιωτική, αλλά και πραγματική χωμάτινη. Κινητήρια μονάδα τους αποτελεί ένα υγρόψυκτο τετραβάλβιδο σύνολο στην πλέον σύγχρονη εξέλιξή του, μια αξιόπιστη μονάδα που έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον από επώνυμους κατασκευαστές στο πρόσφατο παρελθόν. Με 2 εκκεντροφόρους και χωρητικότητα 652cc αποδίδει 48 ίππους/6.750rpm και ροπή 60 Nm/5.500rpm, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Με πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης αποτελεί μια ιδιαίτερα αξιόπιστη κινητήρια μονάδα, που έχοντας δεχθεί τις απαραίτητες ρυθμίσεις καλύπτει στο έπακρο τις νέες προδιαγραφές Euro5. Αμφότερες οι μοτοσυκλέτες διαθέτουν πλήρη και κορυφαίων προδιαγραφών εξοπλισμό, που περιλαμβάνει φωτισμό Full LED, oθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις και αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας, συνδεσιμότητα Bluetooth, ρυθμιζόμενο άνευ εργαλείων ανεμοθώρακα, θύρα USB, πλευρικά προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, heavy duty σχάρα αποσκευών, αλουμινένιες ζάντες 19 και 17 ιντσών, δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης μέσω μπουτόν στο τιμόνι και δύο σταντ, πλαϊνό και κεντρικό. Παράλληλα, ξεχωρίζει και σε επίπεδο περιφερειακών με δίσκους σε σχήμα μαργαρίτας της Nissin με δικάναλο σύστημα ABS της Bosch και αναρτήσεις της KYB με μεγάλες διαδρομές. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος στα 200 χιλιοστά, το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων, η σχάρα αποσκευών και οι διαθέσμιες επιλογές στον εξοπλισμό για τοποθέτηση τριβάλιτσου, καθώς και οι τροχοί με διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω, αναδεικνύουν τις τουριστικές αλλά και εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλο
Βασικό σημείο διαφοροποίησης των δύο εκδόσεων αποτελούν οι τροχοί και τα ελαστικά. Σε κάθε περίπτωση οι ζάντες είναι αλουμινένιες, χυτές στο DS και ακτινωτές στο DSX, ενώ το κάθε μοντέλο χρησιμοποιεί και διαφορετικού τύπου ελαστικά, Metzeler Tourance το DS και Pirelli Scorpion STR το DSX. Όπως και για τα 500DS & DSX, με την αγορά της μοτοσυκλέτας διατίθεται σε προνομιακή τιμή σετ τριών βαλιτσών αλουμινίου με βάσεις, στα 750 ευρώ (από 1050 ευρώ).
Τιμή: Αναμένεται
Το Voge 300 Rally αποτελεί μια πιο χωμάτινη επιλογή της εταιρείας στην μικρή κατηγορία Adventure, με σκληροτράχηλο χαρακτήρα που σου ξυπνάει την διάθεσή για περιπέτεια. Αρχικά, «φοράει» έναν κινητήρα 292κ.εκ., υγρόψυκτο και μονοκύλινδρο με ηλεκτρονική ανάφλεξη που φέρει την υπογραφή της Bosch. Η απόδοσή του φτάνει τους 29 ίππους στις 8.500 στροφές και τα 25Nm ροπής, που μεταδίδονται στον πίσω τροχού μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 139 κιλών στεγνό, οι επιδόσεις του φαίνονται αρκετά ικανοποιητικές. Το μικρό adventure Voge 300 Rally, εξοπλίζεται με παραδοσιακούς χωμάτινους τροχούς, με ακτινωτές ζάντες διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω. Το πλαίσιο είναι διπλό ατσάλινο σωληνωτό κλειστού τύπου, με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει στα 280 χιλ. Η σέλα του είναι επίπεδη διευκολύνοντας την όρθια οδήγηση και βρίσκεται σε ύψος 850 χιλ. από το έδαφος. Το ρεζερβουάρ χωράει 12.5 λίτρα καυσίμου, με σχεδιασμό που δεν εμποδίζει τα γόνατα, ενώ δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση για την κατανάλωση και την αυτονομία του. Τα φώτα του 300 Rally είναι τεχνολογίας LED καλύπτουν μεγάλο μέρος της μπροστινής μάσκας. Ο σχεδιασμός φαίνεται εμπνευσμένος από τις μεγαλύτερες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των αγώνων Dakar, με κάθετη και ψηλή ζελατίνα, ενώ διαθέτει και ψηλό φτερό στον μπροστινό τροχό. Τον κινητήρα προστατεύουν περιμετρικά κάγκελα, καθώς υπάρχουν και χειρολαβές με ενιαία μικρή σχάρα στο πίσω μέρος.
Τιμή: Αναμένεται
Η Voge κάνει είσοδο στη μεσαία κατηγορία με μια πρόταση μεγάλου τουρισμού GT, με το νέο SR400. Μάλιαστα, είναι το πρώτο scooter που φέρει στον βασικό εξοπλισμό του βιντεοκάμερα, η οποία βρίσκεται πάνω από το κέντρο των προβολέων και σας επιτρέπει να καταγράφετε τα ταξίδια σας σε κάρτα MicroSD ή TF. Το SR400 βασίζεται σε μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή που υποστηρίζει το μπλοκ κινητήρα-κιβωτίου και συνοδεύεται από ένα χυτό αλουμινένιο ψαλίδι για μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί ένας υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 350 κυβικών με απόδοση 28.5 ίππων στις 7.500 σαλ. και μέγιστη ροπή 30ΝΜ στις 6.000 σαλ. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί ελαχιστοποίηση των κραδασμών και στη μέγιστη ομαλότητα λειτουργίας, με τη χρήση αντικραδασμικού άξονα εξισορρόπησης και silentblocks στα στηρίγματα του κινητήρα. Όπως συνηθίζεται στα μοντέλα Voge, το SR4 εξοπλίζεται με premium εξαρτήματα. Οι αναρτήσεις είναι της ιαπωνικής Kayaba και αποτελούνται από ένα πιρούνι 35χιλιοστών με διαδρομή 110 χιλιοστών, καθώς και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων που παρέχουν διαδρομή 112 mm έως τον πίσω τροχό. Για τα φρένα χρησιμοποιούνται εξαρτήματα της ισπανικής J.Juan, που ενσωματώθηκε πρόσφατα στον όμιλο Brembo. Μπροστά συναντάμε διπλά δισκόφρενα 265 χιλιοστών με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ ένας τρίτος δίσκος ίδιας διαμέτρου με μονοπίστονη δαγκάνα έχει τοποθετηθεί στον πίσω τροχό. Το σύστημα πέδησης ολοκληρώνει το δικάναλο σύστημα ABS της Continental. Στον εξοπλισμό του SR4 ανήκουν επίσης το σύστημα φώτων φρένων έκτακτης ανάγκης σε απότομα φρεναρίσματα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS και το πρακτικό χειρόφρενο. Οι τροχοί 15 και 14 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα, είναι τυλιγμένοι με ελαστικά Pirelli Angel Scooter. Επενδύοντας στα GT χαρακτηριστικά του, το Voge SR4 προσφέρει μεγάλο χώρο αποσκευών κάτω από τη σέλα. Τα 41 λίτρα επαρκούν για τη φιλοξενία ενός full face και ενός jet κράνους, ενώ τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς προσφέρουν επιπλέον λύσεις αλλά και υποδοχή USB για φόρτιση συσκευών. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 760 χιλιοστά από το έδαφος, για εύκολη πρόσβαση ακόμα και μικρόσωμων αναβατών. Ο πίνακας οργάνων χρησιμοποιεί μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών η οποία διαθέτει διασύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth παρέχοντας λειτουργίες πολυμέσων όπως πλοήγηση GPS ή πραγματοποίηση / λήψη τηλεφωνικών κλήσεων εάν έχετε ακουστικά / μικρόφωνο Bluetooth στο κράνος. Στον πλούσιο εξοπλισμό προσθέστε επίσης το σύστημα TPMS που παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο, το έξυπνο κλειδί για αυτόματη εκκίνηση και εντοπισμό του scooter, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και τάπας ρεζερβουάρ καυσίμου (12,8 λίτρα), ηλεκτρική ρυθμιζόμενη ζελατίνα, και full led φωτισμό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
No more pages to load
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr