LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το YZF-R3 με τον δικύλινδρο κινητήρα των 321 κ.εκ. και 42 ίππων θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τα μέσα Απριλίου.

Η τιμή του YZF-R3 στην χώρα μας ανέρχεται στα 5.750 ευρώ.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του R3 περιλαμβάνεται και το ABS.

Η τιμή του Yamaha YZF-R3

Ανακοινώθηκε η τιμή για τη μικρομεσαίου κυβισμού δικύλινδρη sport μοτοσικλέτα της Yamaha με την εντυπωσιακή σχεδίαση. Το YZF-R3 θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τα μέσα Απριλίου με το ABS να ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

 
Ειδικότερα, YZF-R3 θα είναι διαθέσιμο στο κοινό περί τα μέσα Απριλίου στην τιμή των 5.750 ευρώ.

Η εμφάνιση  της νέας μικρομεσαίας sport μοτοσικλέτας της Yamaha ακολουθεί τα πρότυπα του μικρότερου YZF R-125 που παρουσιάστηκε σχετικά πρόσφατα και είναι άκρως επιθετική, στα sport πρότυπα της κατηγορίας. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο είναι ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 42 ίππων. Με αυτή την ιπποδύναμη η sport μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρίας αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή και για τους κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2.

Σπορ και χρηστικό
Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι σχετικά χαμηλή  στα 780 χλστ. και σε συνδυασμό με τα ψηλά τοποθετημένα κλιπόν, το R3 αναμένεται να είναι χρηστικό στο αστικό περιβάλλον και ιδιαίτερα ευέλικτο, με μεταξόνιο μόλις 1.380 χλστ.. Το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας, με γεμάτο το 14λιτρο ρεζερβουάρ και λάδια, ανέρχεται στα 169 κιλά συμπεριλαμβανομένου και του ABS που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.

Κινητήρας: Ολοκαίνουριος και δυνατός
Το ολοκαίνουριο μοτέρ είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του YZF-R320. Ο ακριβής του χωρητικότητα ανέρχεται στα 321 κ.εκ. με διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου στα 68 και 44,1 χλστ. αντίστοιχα και στρόφαλο 180 μοιρών. Σίγουρα το συγκεκριμένο μοτέρ θα το δούμε και σε άλλες μοτοσικλέτες πέρα από το R320.

Η ισχύς του αγγίζει τους 42 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και η ροπή ανέρχεται στα τρία Kgm στις 9.000 σ.α.λ. Από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία στις προδιαγραφές του μοτέρ είναι η offset τοποθέτηση των κυλίνδρων για, αλλά και οι ίδιοι οι αλουμινένιοι κύλινδροι που περιέχουν ένα μείγμα πυριτίου που μειώνει τις τριβές. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά του λειτουργούν συνδυαστικά στη μείωση της απώλειας ισχύος.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Επιρροές από R1!
Το πλαίσιο του R3 είναι ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι με τη διάμετρο των κυρίων δοκών στα 35 χλστ. Το συμβατικό πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών 41 χλστ. Η διαδρομή του ανέρχεται στα 130 χλστ. ενώ η διαδρομή του αμορτισέρ φτάνει τα 125 χλστ. Το ατσάλινο ψαλίδι έχει μήκος 573 χλστ. και η αναλογία του σε σχέση με το μεταξόνιο είναι ακριβώς η ίδια με του YZF-R1, ενώ η κατανομή βάρους εμπρός και πίσω είναι 50/50.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ