H KTM αναδιοργάνωσε την γκάμα των μοντέλων της στην μεγάλη κατηγορία για το 2017 και η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, την οποία οδηγήσαμε πρόσφατα στην Ισπανία, αποτελεί την «standard» επιλογή στα μεγάλου (πολύ μεγάλου) κυβισμού On-Off . Βέβαια όταν λέμε «standard», μην πάει το μυαλό σας σε κάτι βασικό, το «S» προκαλεί ζαλάδα με τον επίπεδο του εξοπλισμού του! Ημιενεργητικές αναρτήσεις, Traction Control, Cornering ABS αλλά και Cornering Light, Riding Modes, Κeyless εκκίνηση, Cruise control και Ένδειξη πίεσης ελαστικών. Αυτά είναι τα… standard, ενώ όποιος το επιθυμεί, μπορεί να προσθέσει ως εξτρά, MSR (Motor Slip Regulation), HCC (Hill Hold Control) και Quick Shifter. Ψιλοπράγματα δηλαδή! Νέα και πολύ εντυπωσιακή η πολύχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών σε κάνει να την χαζεύεις συνεχώς και θέλει προσοχή γιατί τον δρόμο κοιτάμε, σωστά; Με όλη αυτή την προίκα λοιπόν, το 1290 Super Adventure S, είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να κάνει τα πάντα! Με ενορχηστρωτή αυτής της προσαρμοστικότητας τις ημιενεργητικές αναρτήσεις και με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα να αποτελούν στο σύνολο τους ένα από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) παράδειγμα εφαρμογής και λειτουργίας, η μοτοσικλέτα μπορεί να μεταμορφωθεί από τουριστική υπερταχεία σε αστικό commuter και από πύραυλο στα στροφιλίκια σε «ζουζούνι μου θα πάμε χαλαρή βολτίτσα». 160 άλογα και κορυφαία περιφερειακά στις προσταγές σας, να τα κάνετε ότι θέλετε, όπως θέλετε, όποτε θέλετε!
Κινητήρας: 4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β
Κυβισμός: 1.301 κ.εκ.
Ισχύς: 160 ίπποι/8.750 σαλ
Ροπή: 14.2 kgm/6750 σαλ
Jet κράνος Nox Idol matt τιτάνιο
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Adventure κράνος Airoh Commander 2 Reveal
Best Moto by LS2 - Voge R125: Η πιο οικονομική μοτοσυκλέτα μέχρι Α2
20 χρόνια από την νίκη του Valentino Rossi στο ντεμπούτο του στην Yamaha (+Βίντεο)
Γιατί μας αρέσουν οι ρετρό μοτοσυκλέτες;
Χειρολαβές Progrip 711 ανοιχτές
Χειρολαβές Bacing Boy AHG16 σε κόκκινο χρώμα
Χειρολαβές Renthal Full Diamond Soft compound
Χειρολαβές Renthal Full Diamond Hard compound
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Πολύ άδικο αυτό το συγκριτικό kawa - Suzuki ok αλλά και to KTM που κολλάει άλλη κατηγορία ρε παιδιά σε κάθε επίπεδο!