net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο Street Rod 750

Το νέο Street Rod 750

Το νέο Street Rod 750

Το νέο Street Rod 750

Το νέο Street Rod 750

Harley-Davidson Street Rod 750

Με το νέο Street Rod 750, η Harley Davidson, αποφάσισε να μεγαλώσει την οικογένεια των Dark Custom μοντέλων της. Η σπορ εκδοχή του Street, εξοπλίζεται με κινητήρα Revolution X 750 κυβικών, αναβαθμισμένο πλαίσιο και διαθέτει πολύ επιθετική σχεδίαση.

 
Ο πρωταρχικός στόχος ήταν η αύξηση της ροπής στις μεσαίες στροφές και η ταυτόχρονη επιμήκυνση της διάρκειας της, σε όλο το φάσμα και έτσι ο κινητήρας αναβαθμίστηκε σε αρκετά σημεία. Με το νέο μεγαλύτερο φιλτροκούτι , τα νέα σώματα ψεκασμού 42χιλ, τον αναβαθμισμένο εκκεντροφόρος και το νέο σύστημα εξάτμισης, η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 20%, με τη μέγιστη τιμή της στις 8.750σαλ και η ροπή κατά 10%, με τη μέγιστη τιμή να εμφανίζεται στις 4.000σαλ.

Οι αλλαγές συνεχίστηκαν και στο αναβαθμισμένο πλαίσιο, όπου βρίσκουμε πλέον, ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ με πλάκες αλουμινίου, την ώρα που το πίσω αμορτισέρ απέκτησε εξωτερική δεξαμενή και μπόρεσε να συμπεριλάβει περισσότερο λάδι, δεδομένης της μεγαλύτερης διαδρομής και του μακρύτερου ελατηρίου. 

Η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί, με το ύψος τη σέλας να είναι στα 765χιλ από το έδαφος και το τιμόνι τύπου drag. Τώρα μπορείτε να σκύψετε περισσότερο χάρη στη νέα απόσταση από το έδαφος και τους τροχούς με τις νέες ζάντες αλουμινίου 17ιντσών με ελαστικά 120 μπροστά  και 160 πίσω.

Η πιο επιθετική εμφάνιση ολοκληρώνεται με το νέο προστατευτικό φέρινγκ, τα πλαϊνά πάνελ και την κοφτή ουρά. Σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της Harley, ο συνδυασμός της θέσης οδήγησης, των πίσω μαρσπιέ και του φαρδιού τιμονιού, θα σας κάνει να νιώσετε ότι έχετε τον έλεγχο, μόλις καθίσετε στη σέλα. 

Θα είναι διαθέσιμη σε μαύρο, ανθρακί και χρυσό της ελιάς και η τιμή αναμένεται να ανακοινωθεί.

 
  • Γεώργιος Πανούσος

    Σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε στο CycleWorld ο μηχανικός της H-D Brian Dondlinger, η μεν ροπή αυξήθηκε 8% -και όχι 10% που αναφέρει το άρθρο σας- η δε ιπποδύναμη 18% -αντί του 20% που αναγράφετε στο ίδιο άρθρο. Πιστεύω ότι σημαντικό να είμαστε ακριβείς στην παράθεση αριθμητικών στοιχείων, τουλάχιστον όσον αφορά σε ροπή και ιπποδύναμη, καθώς είναι σημαντικά για πολλούς στην απόκτηση μιας μοτοσυκλέτας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

      7

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ