net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Hastur σημαίνει "ακατανόμαστος" και προέρχεται από τη μυθολογία Κθούλου! Εμπνέει κακία, ακόμα και στο όνομα.

Ο Pawan Munjal, πρόεδρος της Hero Motors, ηγήθηκε και αυτής της παρουσίασης.

Ογδόντα ίππους αναμένεται να αποδίδει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Hastur. Όταν θα είναι έτοιμος.

Μεγάλα δισκόφρενα, ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες και ανεστραμμένο πιρούνι για το concept της Hero.

Ως φώτα μέσα στη μικρή μάσκα του Hastur έχουν χρησιμοποιηθεί δύο προτζέκτορες.

Εντυπωσιακό σε σχεδίαση το ψαλίδι του Hastur.

Hero Hastur. 600κ.εκ., 2κύλινδρο, 80 ίπποι

Την ισχυρότερη και μέχρι στιγμής πιο εντυπωσιακή μοτοσικλέτα της παρουσίασε η Hero στην ινδικό σαλόνι μοτοσικλέτας και αυτοκινήτου Auto Expo 2014, με βλέψεις και για εξαγωγές.

 
Επίθεση σε όλα τα μέτωπα εξαπολύει σταδιακά ο ινδικός κολοσσός όσον αφορά την παρουσίαση νέων μοντέλων, έστω και concept. Μετά το πετρελαιοκίνητο concept RNT το μοντέλο που καταφέρνει να ξεχωρίσει σχεδιαστικά αλλά και τεχνολογικά (για τα μέχρι τώρα δεδομένα της Hero Motors) είναι το πρωτότυπο Hastur που παρουσιάστηκε στην ινδική έκθεση Auto Expo. Μια μοτοσικλέτα στην οποία έχει βάλει σίγουρα το χεράκι του και ο Erik Buell. Αναφορικά με τη σχεδίαση του πλαισίου αλλά και των υπόλοιπων πλαστικών και μεταλλικών μερών, οι επιρροές από τη Δύση (ΚΤΜ, Buell) αλλά και από την Ανατολή (Kawasaki) είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς και δίνουν στο Hastur την απαιτούμενη δυναμικότητα τοποθετώντας το, σχεδιαστικά, στην κατηγορία των streetfighter -που έχει φοβερή δυναμική και στην Ινδία.

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει και ο κινητήρας του Hastur, αν και βρίσκεται ακόμη στα πρώτα στάδια της εξέλιξή τους. Είναι εν σειρά δικύλινδρος με χωρητικότητα 620 κ.εκ. και όταν θα είναι έτοιμος θα αποδίδει σύμφωνα με την Hero 80 ίππους στις 9.600, μια πάρα πολύ καλή επίδοση για δικύλινδρο μοτέρ σε αυτά τα κυβικά, ειδικά αν ληφθεί υπόψη ότι η Hero θέλει παράλληλα να κρατήσει χαμηλά τόσο την κατανάλωση όσο και τους ρύπους. Η Hero αναφέρει βέβαια ένα εξωφρενικό νούμερο τελικής (240χλμ/ώρα), αλλά μικρό το κακό. Μην ξεχνάμε επίσης ότι, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της, έτσι και το Hastur αναμένεται να είναι ιδιαίτερα προσιτό. Το εν λόγω μοτέρ, η εξάτμιση του οποίου βγαίνει κάτω από τα κάρτερ, αποτελεί φέρον τμήμα για το πλαίσιο χωροδικτύωμα το οποίο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, όπως άλλωστε και το ψαλίδι του Hastur.

Αλλα χαρακτηριστικά που δείχνουν ότι ο ινδικός κολοσσός έχει αρχίσει να παίρνει πολύ σοβαρά τον ρόλο του και ως κατασκευαστής μεγαλύτερων σε κυβισμό δικύκλων είναι το ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι και οι μεγάλες διαστάσεις των δίσκων που συνδυάζονται με 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Και τι να πει κανείς, για την οθόνη... TFT, που διαθέτει η μοτοσικλέτα ως πίνακα οργάνων, στο ρεζερβουάρ! Αν η Hero έχει βλέψεις και για τη διεθνή αγορά (που έχει) τότε το Hastur, αλλά και όσα μοντέλα προκύψουν τελικά με αυτή τη βάση, αναμένονται να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στα επεκτατικά της πλάνα.

Μένει να δούμε πόσο γρήγορα θα ετοιμάσει το Hastur για την παραγωγή η Hero και κατά πόσο οι υποσχέσεις που δίνει όσον αφορά στην απόδοση του μοτέρ θα γίνουν πραγματικότητα.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ