• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

CBX 1000 Custom

CBX 1000 Custom

CBX 1000 Custom

CBX 1000 Custom

CBX 1000 Custom

CBX 1000 Custom

CBX 1000 Custom

CBX 1000 Custom

Honda CBX 1000 Custom

Το Γιαπωνέζικο Superbike που μεσουρανούσε τη δεκαετία του 70, ξεχώριζε από μόνο, εξαιτίας του εξακύλινδρου κινητήρα του . Οποιαδήποτε μετατροπή, είτε θα αφαιρούσε πόντους από τη συνολική λάμψη του, είτε θα το έκανε πιο εκκεντρικό.

 
Κάπως έτσι σκέφτηκε και η ομάδα Herencia Custom Garage, που εδρεύει στο Μπουένος ¶ιρες της Αργεντινής και ακολούθησε το δύσκολο  μονοπάτι για να δημιουργήσει κάτι μοναδικό και εκκεντρικό.
 
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με πολύ δυνατό κινητήρα αλλά με προβλήματα στο τρόπο που διαχειρίζεται τη δύναμη. Ο υπεύθυνος για την κακή αυτή συνήθεια, λέγεται πλαίσιο και δεν έμεινε στην τύχη του. Οι German Karp και Federico Lozada, της Herencia Custom Garage, επιμελήθηκαν τις εργασίες, που  περιλαμβάνουν την αλλαγή του μπροστινού συστήματος, με ένα από Yamaha FZ8, καθώς και την πλήρη τροποποίηση της πλάτης.

Από Yamaha FZ8, εκτός από το μπροστινό πιρούνι, είναι και το πίσω ψαλίδι, το οποίο για τις ανάγκες του εγχειρήματος έπρεπε να κοπεί και να μικρύνει, ώστε να μην υπάρξουν αλλαγές στο μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας.

Χάρη στις νέες αναρτήσεις και τα νέα στηρίγματα από CNC αλουμίνιο, το σασί σκλήρυνε, βελτιώνοντας δραματικά την οδηγική  συμπεριφορά. Έτσι, μπόρεσε η ομάδα να ασχοληθεί και με τον κινητήρα, ο οποίος μετά την τοποθέτηση aftermarket καρμπυρατέρ της Keihin ζωντάνεψε αρκετά. Την ηχητική πανδαισία, συμπληρώνουν οι εξαπλές εξατμίσεις.

Οι λεπτομέρειες της κατασκευής είναι αρκετές και συνεχίζονται στα ηλεκτρικά με μια πιο απλή συνδεσμολογία που τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου. Μια σειρά από 12 LED, τοποθετημένα σε μια αυτοσχέδια μάσκα, έχουν αναλάβει τον ρόλο του μπροστινού φαναριού, ενώ πίσω επιλέχθηκε η κλασική λύση του ορθογώνιου φωτιστικού.

Η τοποθέτηση ενός κομματιού fiberglass στο πίσω μέρος, πάνω από τον πίσω τροχό, αφήνει εκτεθειμένες, σε κοινή θέα, όλες τις δελεαστικές λεπτομέρειες. Το εργοστασιακό κόκκινο με μαύρες και χρυσές λεπτομέρειες, κρίθηκε ως το πλέον κατάλληλο χρώμα.

Ο παλιός, ένα superbike του 70, που έγινε αλλιώς.. βάζοντας την street fighter φορεσιά του.

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ