Ένα νέο Side by Side μοντέλο παρουσίασε η Honda για το 2015. Το Pioneer 500 ξεχωρίζει τόσο για τις μικρές διαστάσεις του, και για τις τεχνολογικές του καινοτομίες, όσο και για την χαμηλή τιμή του -6.240 ευρώ στις Η.Π.Α.!
Με μήκος 2,6 μέτρα, και πλάτος 1,27 μέτρα το νέο Pioneer 500 όχι μόνο χωράει στην καρότσα ενός (μεγάλου μεγέθους, αμερικάνικου) αγροτικού, αλλά επιτρέπει παράλληλα στους αναβάτες του να «χωθούν» και να εξερευνήσουν διαδρομές off-road σε σημεία που κάτω από άλλες συνθήκες θα γινόταν μόνο με δίτροχο, ή με κάποιο ATV με μικρές διαστάσεις. Για σύγκριση, ο μεγαλύτερος αδελφός Pioneer 700 έχει μήκος 2,92 μέτρα και πλάτος 1,52 μέτρα.
O τετράχρονος, μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος κινητήρας των 475 κυβικών εκατοστών διαθέτει... ημίξηρο κάρτερ (λύσηπου χαμηλώνει το κέντρο βάρους του κινητήρα, και κάνει τον κινητήρα πιο compact), ενώ είναι εγκάρσια τοποθετημένος, ώστε η παροχή της δύναμης να πηγαίνει κατευθείαν στους τροχούς, δίχως να χρειάζεται να "στρίψει" 90 μοίρες. Έτσι μειώνονται οι τριβές, και το Pioneer βάζει κάτω περισσότερη δύναμη. Ο ψεκασμός του Pioneer είναι συστήματος closed-loop (η Honda τον αναφέρει ως πρωτιά στην κατηγορία), διαθέτει δηλαδή αισθητήρες που στέλνουν στοιχεία στην υπολογιστική μονάδα του συστήματος, η οποία αλλάζει το μείγμα σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με τις ανάγκες και τις εκάστοτε συνθήκες!
Η Honda δεν αναφέρει ιπποδύναμη ή ροπή, όμως αξίζει να σημειωθεί πως το Pioneer 500 διαθέτει ημι-αυτόματο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων (η πρώτη είναι Low), και όπισθεν, με τον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες από το τιμόνι με paddles (λεβιεδάκια)! Το 500 διαθέτει 2WD και 4WD, με τον οδηγό να επιλέγει εκείνη που θέλει ανάλογα με τις συνθήκες.
Το κράτημα φροντίζουν οι ανεξάρτητες αναρτήσεις (IRS) με διπλά ψαλίδια για κάθε τροχό, με 150 χιλιοστά διαδρομή ενώ στην πέδηση βρίσκουμε δυο δισκόφρενα 190 χιλιοστών μπροστά που συνδυάζονται με τον κλειστό δίσκο των 200 χιλιοστών πίσω.
Όσον αφορά στην ασφάλεια των επιβαινόντων, το Pioneer 500 έρχεται με ενσωματωμένο προστατευτικό δίχτυ και διπλούς μεντεσέδες στις πόρτες, και φυσικά ζώνες ασφαλείας και προστατευτικά για δύο άτομα. Η σχάρα στο πίσω μέρος μπορεί να κουβαλήσει βάρος μέχρι 200(!) κιλά, να φιλοξενήσει όλων των ειδών τα ειδικά αξεσουάρ, ενώ υπάρχουν πολλά επίσημα εξαρτήματα που μπορούν να τοποθετηθούν στο SSV της Honda χωρίς την χρήση εργαλείων. Η δυνατότητα ρυμούλκησης 453 κιλών είναι ένα ακόμα θετικό χαρακτηριστικό. Το Pioneer 500 θα διατίθεται σε Κόκκινο, Λαδί, Κίτρινο και παραλλαγή "Honda Phantom".