Η Indian αναβίωσε την αυθεντική Scout για το 2015 -περίπου 66 χρόνια μετά το τελευταίο μοντέλο- και την παρουσίασε στο φεστιβάλ Sturgis με τον ολοκαίνουργιο υγρόψυκτο κινητήρα των 1.130 κ. εκ.
Η πρώτη Scout βγήκε στην παραγωγή το 1920, διαθέτωντας αρχικά 606 κυβικών εκατοστών κινητήρα. Το 1927 η Indian ανέβασε την χωρητικότητα στα 745 κ. εκ. ενώ το 1928 της πρόσθεσε και μπροστινό φρένο (!).
Το 1928 η αρχική Scout αντικαταστάθηκε από την σειρά 101 Scout, η οποία αναφέρεται και ως η καλύτερη μοτοσικλέτα που κατασκεύασε ποτέ η Indian. (Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιείται ακόμα σε μικρά τοπικά φεστιβάλ για τον γνωστό «Γύρο του Θανάτου»).
Λίγο πριν τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο μεσολάβησαν τα μοντέλα: Standard Scout (1932-1937), “Thirty-Fifty” Scout (1932-1941) και Sport Scout (1934-1942).
Κατά τη διάρκεια του πολέμου η Indian κατασκεύασε την 741, μια στρατιωτική έκδοση της Thirty-Fifty, και την 640-Β που ήταν η στρατιωτική έκδοση της Sport Scout.
Το τελευταίο αυθεντικό Scout ήταν το 648 Sport Scout, που κατασκευάστηκε το 1948 με αγωνιστικές προδιαγραφές και πουλήθηκε κυρίως σε αγωνιζόμενους.
Και φτάνουμε στο σήμερα, στο φετινό αμερικάνικο φεστιβάλ μοτοσικλέτας Sturgis Motorcycle Rally, όπου η Indian παρουσιάζει το ανανεωμένο Scout με σκοπό το νέο αυτό μοντέλο να συνεχίσει να διηγείται την ιστορία των αυθεντικών Indian μοτοσικλετών...
2015 Indian Scout Κάτι που δεν περίμενε κανείς από την Indian ήταν ο υγρόψυκτος V-Twin κινητήρας που φοράει το νέο Scout. Με απόδοση 100 ίππων στις 5,900 σ.α.λ., η Indian ισχυρίζεται πως το Scout έχει έναν από τους καλύτερους χειρισμούς από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα της κατηγορίας cruiser, σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.
Μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά του Scout είναι το ελαφρύ πλαίσιο που, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους, το κάνει πιο ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με την Indian να τονίζει πως οι αναβάτες του θα έχουν απόλυτη αυτοπεποίθηση οδηγώντας το στις στροφές, καθώς είναι ικανό να παίρνει μεγάλες κλίσεις (31 μοίρες, όπως αναγράφει με περηφάνια η εταιρεία στα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου) σε μεγάλες ταχύτητες!
Η οδήγηση του Scout είναι προσωπική υπόθεση. Μονή δερμάτινη σέλα λοιπόν (σε απόσταση 635 εκ. από το έδαφος), βασισμένη στον σχεδιασμό του αυθεντικού μοντέλου, αλλά προφανώς πιο αναπαυτική από τις αρχικές. Πάντως, στα αξεσουάρ της Scout, συμπεριλαμβάνεται και δεύτερη σέλα για συνεπιβάτη.
Το πακέτο των αναρτήσεων αποτελείται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 120 χλστ. εμπρός και διπλές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις 76 χλστ. πίσω. Προχωρώντας στα φρένα, διαθέτει 1 δίσκο 298 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και 1 δίσκο, επίσης 298 χλστ., με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Η Indian -προς το παρόν- δεν αναφέρει την ύπαρξη ή το ενδεχόμενο χρήσης ABS σε αυτό το μοντέλο.
Το βάρος του αγγίζει τα 244 κιλά (στεγνό), ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι στα 12,4 λίτρα. Σε σύγκριση με άλλα αμερικάνικα cruiser, θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι αρκετά ελαφρύ για την κατηγορία του (256 κιλά, γεμάτο).
Οι διαστάσεις των τροχών είναι 130/90-16 εμπρός και 130/90-16 πίσω, με τα παχιά ελαστικά πάνω στις μαύρες αλουμινένιες ζάντες του να είναι ένα από χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν!
Η τιμή του θα ξεκινά από τα 10.999 δολάρια (8.245 ευρώ) και θα διατίθεται σε χρώματα: Μαύρο, Κόκκινο, Μαύρο Ματ και Γκρίζο Ματ.