net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Αυτός είναι ο νέος V4 κινητήρας της ΚΤΜ που θα βρεθεί στην καρδιά του RC16.

Με τo εικονιζόμενο GP1 η ΚΤΜ έκανε την προσπάθειά της στα πρώτα τετράχρονα χρόνια των MotoGP. Η φωτογραφία είναι από το 2005.

Η μοτοσικλέτα της ΚΤΜ στα MotoGP το 2005 με αναβάτη τον Shayne Burne στην ομάδα του Kenny Roberts Sr.

Το RC8R μπορεί να είναι εκπληκτική μοτοσικλέτα, δε θα έχει όμως διάδοχο αν πιστέψουμε τα όσα λέει η ΚΤΜ.

KTM RC16 για 140.000 ευρώ

Η αυστριακή εταιρεία ετοιμάζεται για την επιστροφή της στη μεγάλη κατηγορία των GP και το πλάνο της είναι να διαθέσει προς πώληση μια παραλλαγή της αγωνιστικής μοτοσικλέτας που θα φτιάξει.

 
Όπως είναι ήδη γνωστό από πέρυσι, η ΚΤΜ έχει προγραμματίσει την επιστροφή της στα MotoGP για το 2017, αλλά αυτόν τον καιρό το αγωνιστικό της πρωτότυπο πρέπει να είναι σχεδόν έτοιμο - σύμφωνα με τον προγραμματισμό που είχε αποκαλύψει πέρυσι ο πρόεδρός της, Stefan Pierer.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο αγωνιστικός διευθυντής της ΚΤΜ, Pit Beirer, προχώρησε σε μερικές αποκαλύψεις γύρω από τo V4 RC16 των 1000 κ.εκ. Αρχικά επανέλαβε τη θέση του Pierer πως οι superbikes των 200 ίππων δεν έχουν καμιά θέση στους δημόσιους δρόμους και στα χέρια των κοινών αναβατών, γι αυτό και η ΚΤΜ δεν έχει κανένα σκοπό να φτιάξει ένα RC16 που να βγάζει πινακίδα. Για τον ίδιο λόγο σύντομα θα σταματήσει η παραγωγή του RC8 και δεν προβλέπεται η αντικατάστασή του με μια νέα superbike. Σίγουρα η αγωνιστική επιτυχία που δεν ήρθε ποτέ για το RC8 στα κορυφαία πρωταθλήματα του κόσμου έπαιξε τον ρόλο της - πάντως ας αφήσουμε και λίγο χώρο για ανατροπές.

Προς το παρόν το πλάνο λέει πως η αγωνιστική της μοτοσικλέτα θα παραμείνει περιορισμένη στις πίστες, δηλαδή στοχευμένη προς αγωνιστικές ομάδες και τον εκάστοτε ζάμπλουτο χομπίστα, και εδώ ο Beirer αποκαλύπτει πως η customer έκδοσή της θα πρέπει να αναμένεται για το 2018. Αυτή δε θα ακολουθήσει τον δρόμο της Honda και του RC213V-S, αλλά θα πωλείται με τα όλα της, δηλαδή με seamsless κιβώτιο και πνευματικές βαλβίδες. Η τιμή της εκτιμάται πως θα φτάσει στα περίπου 140.000 ευρώ, πραγματικό κελεπούρι αν σκεφτούμε πως με όλη την τεχνολογία που θα κουβαλάει πάλι βγαίνει περίπου 48.000 ευρώ φτηνότερα από το Honda - στο οποίο θα πρέπει κανείς να συνυπολογίσει και άλλα 12 χιλιάρικα για το κιτ που χρειάζεται ώστε να ξεπεράσει σε ιπποδύναμη το VFR1200.

"Δε μπορεί να είναι φτηνή, απλούστατα διότι χρησιμοποιεί πολλά εξαρτήματα υψηλής ποιότητας και αγωνιστικών προδιαγραφών," λέει ο Beirer. Η εκτίμησή του είναι πως αν μια μέρα βρεθούν 100 τέτοιες μοτοσικλέτες σε πίστες όλου του κόσμου θα είναι "μια τεράστια επιτυχία για την ΚΤΜ", με τον ανώτατο στόχο να μιλά για 150 με 200 πωλήσεις παγκοσμίως.

Τα επόμενα βήματα θα είναι να δούμε το RC16 της ΚΤΜ σε wildcard συμμετοχές στα MotoGP. Έτσι είχε δηλώσει ο Pierer και δεν έχουμε κανένα λόγο να θεωρήσουμε πως το πλάνο της ΚΤΜ άλλαξε. Αντιθέτως, όλα δείχνουν πως οι Αυστριακοί θα είναι συνεπείς με το ραντεβού τους με το MotoGP το 2017, οπότε εύλογα περιμένουμε το RC16 απέναντι στον πραγματικό του ανταγωνισμό μέσα στο 2016 και, γιατί όχι, ακόμη και προς το τέλος της φετινής σεζόν.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ