Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390
Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390
Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390
Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390

Κατασκοπικές φωτογραφίες του KTM Super Adventure 1390

Τέλος εποχής για το μούτρο Split-Face
«Ανοιχτός» προβολέας με cornering lights
Στα 1.350cc με περισσότερους από 160 ίππους πιθανότατα
Μπορεί να το δούμε με αυτόματο κιβώτιο;

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Τέλος εποχής για το μούτρο Split-Face

Συνάδελφοί μας του γερμανικού περιοδικού Motorrad, εντόπισαν το νέο Super Adventure της KTM έξω στον δρόμο για δοκιμές το οποίο και φωτογράφισαν. Σχεδιαστικά μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία με το νέο KTM 1390 Super Duke αλλά διαφέρει αρκετά ως μεγάλη Adventure μοτοσυκλέτα και πιθανότατα να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 το αργότερο. Τα μοντέλα S και R φαίνονται στις κατασκοπικές φωτογραφίες, ενώ ο σχεδιαστής της KTM Kishka φαίνεται πως εγκαταλείπει το σχέδιο "split face" που συναντάμε στο μοντέλο από το 2021 αντικαθιστώντας το από το νέο "πρόσωπο" της KTM με δύο προβολείς τοποθετημένους τον έναν πάνω από τον άλλον.


Η πρώτη εμφάνιση του Split-Face στο μοντέλο του 2021

«Ανοιχτός» προβολέας με cornering lights

Στα μέσα Αυγούστου του περασμένου έτους εμφανίστηκαν νέες κατασκοπικές φωτογραφίες του νέου Super Adventure R στο ktmforum.eu. Σε αυτό το πρωτότυπο, το μούτρο φαίνεται πιο εξελιγμένο με LED φώτα ημέρας (DRLs) στο περίγραμμά του και με ένα κάλυμμα πιθανότατα για την προστασία του ραντάρ, το οποίο σε προηγούμενα σχέδια φαινόταν να βρίσκεται κάτω από την σύνθεση των προβολέων. Ταυτόχρονα εμφανή είναι και τα μεγάλα φλας που είναι ενσωματωμένα στα πλαστικά της μοτοσυκλέτας και διαθέτουν πιθανότατα λειτουργία φωτισμού του εσωτερικού της στροφής (Cornering Lights).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στα 1.350cc με περισσότερους από 160 ίππους πιθανότατα

Δεν είναι ακόμα επιβεβαιωμένο αν το νέο Super Adventure θα αποκτήσει τον υπερκυβισμένο κινητήρα του 1390 Super Duke που αποδίδει λίγο περισσότερα άλογα και ροπή αλλά είναι σχεδόν ασφαλές να το υποθέσουμε. Μέχρι τώρα τα 1290 Super Adventure S και R απέδιδαν 160 άλογα στις 9.000 σαλ και 138 Nm ροπής στις 6.500 σαλ από τον 1.301cc V2 κινητήρα τους. Στο νέο 1390 όμως τα κυβικά έχουν αυξηθεί στα 1.350 και τα άλογα στο γυμνό ανέβηκαν από τα 180 στα 190, οπότε είναι πολύ πιθανό να δούμε μία αύξηση και στα 160 άλογα που αποδίδουν αυτή τη στιγμή οι Adventure ναυαρχίδες της αυστριακής εταιρείας.
 

Μπορεί να το δούμε με αυτόματο κιβώτιο;

Από το 2022 υπάρχουν σχέδια από δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που έχει καταθέσει η ΚΤΜ και απεικονίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η τεχνολογία αυτή θα ήταν ιδανική για τα νέα Super Adventure μοντέλα της εταιρείας. Αυτό επιβεβαιώνεται και από την αυξημένη ζήτηση των DCT μοντέλων Africa Twin από την Honda. Τα νέα μοντέλα της KTM περιλαμβάνουν από ότι φαίνεται και τα ανανεωμένα Super Duke GT αλλά και ένα 1390 SMT (SuperMoto Touring). Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα πότε θα παρουσιάσει επίσημα η ΚΤΜ τα νέα της μοντέλα, αλλά αυτά θα κυκλοφορήσουν πιθανότατα μέσα στο 2025. Το 2024 έχει ξεκινήσει με το 1290 ακόμα στην γκάμα της εταιρείας με το γνωστό Split-Face σχεδιασμό.   


Ο Split-Face σχεδιασμός του τρέχοντος 1290 Super Adventure R και S