net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο πλαίσιο, φρέσκα ηλεκτρονικά και δίαιτα για το νέο KX450F.

Βελτιώσεις σε μια ήδη πετυχημένη ΜΧ μοτοσικλέτα προέβλεπε το πρόγραμμα της Kawasaki φέτος.

Η εξωτερική μονάδα ελέγχου επιτρέπει στον αναβάτη επεμβάσεις στις χαρτογραφήσεις χωρίς ανάγκη για σύνδεση με Η/Υ.

Δίαιτα και τόνωση των χαμηλών στροφών για τον κινητήρα.

Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι νέο.

Οι μηχανικοί της Kawasaki έφτασαν ως τα γρανάζια του κιβωτίου, αφαιρώντας μέταλλο όπου δε χρειαζόταν για να έρθει το ποθητό αδυνάτισμα.

Κόσμημα το νέο αλουμινένιο πλαίσιο του ΚΧ.

Το νέο πιστόνι έχει επανασχεδιασμένη κορώνα για να συμβαδίζει με τις αλλαγές στην κεφαλή.

Το πιρούνι SFF-TAC έχει αντικαταστήσει τα ελατήρια με αέρα.

Kawasaki KX450F 2016

H Kawasaki παρουσιάζει το νέο της όπλο για τη μεγάλη κατηγορία του ΜΧ, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο που ξεχωρίζει από την ηλεκτρονική του διαχείριση με επιλογή μεταξύ επτά χαρτογραφήσεων.

 
Πατώντας πάνω σε μια ήδη πετυχημένη συνταγή, η Kawasaki έπρεπε να βρει τα σημεία εκείνα που θα μπορούσαν να κάνουν το καλό ακόμη καλύτερο. Κατά την  πάγια παράδοση των βελτιώσεων στις αγωνιστικές ΜΧ, παρέα με κάθε πακέτο βελτίωσης έρχεται και ένα πρόγραμμα εξαντλητική δίαιτας για να ξεφορτωθεί και το παραμικρό γραμμαριάκι από τη μοτοσικλέτα.

Στην περίπτωση του νέου ΚΧ450F οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει να ξεφορτώσουν 3,4 κιλά, καταλήγοντας στα 108,7, με στόχο φυσικά την ταχύτερη και ακριβέστερη κατευθυντικότητα της μοτοσικλέτας στην πίστα. Χτισμένο πάνω σε ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο, το ΚΧ στοχεύει σε στενότερη σιλουέτα με αυξημένα επίπεδα ακαμψίας.

Στον κινητήρα οι αλλαγές ξεκινούν από την κεφαλή, όπου επανασχεδιάστηκε ροϊκά η δομή της σε εισαγωγές και χρονισμό εκκεντροφόρων με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης χαμηλά. Ανάλογες τροποποιήσεις έγιναν και στο πιστόνι για να ταιριάξει με τα νέα χαρακτηριστικά της κεφαλής.

Το σημαντικό νέο φυσικά είναι η προσθήκη του ΚΧ FI Calibration Kit στη λίστα με τα έξτρα αξεσουάρ. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εξωτερική ηλεκτρονική μονάδα που επιτρέπει στον αναβάτη να τροποποιεί τη χαρτογράφηση του κινητήρα κατά βούληση. Συνοδεύεται από μια συσκευή χειρισμού στο χέρι (KX FI Calibration Controller), η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί επί τόπου χωρίς την ανάγκη για σύνδεση με υπολογιστή και δίνει τη δυνατότητα να φτιαχτεί μια custom χαρτογράφηση ή απλώς να επιλεγεί ένας από τους επτά προεγκατεστημένους χάρτες.

Το ΚΧ διαθέτει μπροστά το πιρούνι SFF-Air TAC, στο οποίο το αριστερό καλάμι αναλαμβάνει τις υδραυλικές αποσβέσεις, ενώ το δεξί αντικαθιστά το ελατήριο με τρεις διαφορετικούς θαλάμους πεπιεσμένου αέρα. Αυτό το αγωνιστικό πιρούνι υπόσχεται κέρδη σε βάρος, χαμηλές τριβές, εύκολη ρύθμιση σε μεγάλο εύρος και ακρίβεια στις αλλαγές ρυθμίσεων.

Τέλος, στο νέο ΚΧ έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερη μπροστινή δισκόπλακα (270 χλστ.), ενώ η εργονομία του είναι ρυθμιζόμενη, με τέσσερις θέσεις για το τιμόνι και δύο για τα μαρσπιέ.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ