Όταν ανεβείς πάνω της αισθάνεσαι αμέσως οικεία. Το μικρό της βάρος, σε συνδυασμό με τη λεπτή σιλουέτα και τα στενά κλιπ ον, κάνουν πολύ εύκολη την κίνηση στην πόλη, ειδικά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το ύψος της άνετης σέλας που βρίσκεται στα 790 χιλ από το έδαφος, θα βοηθήσει και αναβάτες μικρότερου αναστήματος, να πατήσουν σταθερά όταν χρειαστεί. Αφήνεις το μαλακό συμπλέκτη και από τα πρώτα μέτρα, καταλαβαίνεις ότι ο κινητήρας είναι πρόθυμος από τις χαμηλές στροφές χωρίς να σκορτσάρει. Σαν γνήσιος δικύλινδρος, αισθάνεται άνετα στη μεσαία περιοχή των στροφών, όπου αποδίδει και τη ροπή του. Κινούμενος σε αυτό το φάσμα, απολαμβάνεις την άμεση απόκριση και την χαμηλή κατανάλωση (μέση τιμή δοκιμής 5,2 λίτρα/100χλμ), που σε βοηθούν στην καθημερινή μετακίνηση.
Παρά την ομαλή απόδοση και την ιπποδύναμη, που δεν έχει τριψήφιο νούμερο, το γκάζι πρέπει να ανοίγει με προσοχή ειδικά σε γλιστερούς δρόμους, γιατί η ροπή είναι αρκετή, κάνοντας πολλές φορές τον πίσω τροχό να θα θελήσει να περάσει τον μπροστινό… Όταν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα, θα εκτιμήσεις το ABS που είναι εκεί, για να αποτρέψει ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα των τροχών. Η μοτοσυκλέτα τα καταφέρνει εξίσου καλά και στον ανοιχτό δρόμο. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θυμίζει πιο touring μοτοσυκλέτες και κάνει καλά τη δουλειά της. Τη ρυθμίζεις σε μία από τις τρείς θέσεις και απολαμβάνεις επαρκή προστασία από τον αέρα (σύμφωνα με τα δεδομένα της κατηγορίας). Μπορείς να ταξιδεύεις ξεκούραστα με ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ώρα, αφού μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 200χλμ/ωρα στο κοντέρ. Οι ανωμαλίες του δρόμου, δεν σε απασχολούν ιδιαίτερα, αφού οι σχετικά μαλακές αναρτήσεις όσο και η σέλα, σου επιτρέπουν να φθάνεις ξεκούραστος στον προορισμό σου. Όπως είπαμε, η μοτοσυκλέτα μοιάζει με superbike αλλά δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας της. Αυτό πρέπει να το έχεις στο μυαλό σου, όταν θελήσεις να κινηθείς γρήγορα σε δρόμο με στροφές.
Η μοτοσυκλέτα δεν θα σου πει όχι, αλλά τα όρια της όπως είναι φυσικό, θα έρθουν πολύ πιο νωρίς από μια superbike. Γνωρίζοντας το αυτό, το μοναδικό παράπονο που είχαμε, ήταν η μαλακή αίσθηση του πίσω αμορτισέρ. Όταν η μοτοσυκλέτα πιεστεί, δεν τη νιώθεις όσο άκαμπτη θα ήθελες, αφού δημιουργείται ένα αίσθημα πλεύσης εξαιτίας του. Παρόλ` αυτά, απλά σε προειδοποιεί και δεν σε τρομάζει. Από τα φρένα, μείναμε ικανοποιημένοι αφού είχαν ωραία αίσθηση και απόδοση και σε συνδυασμό με το συμπλέκτη ολίσθησης, βοηθούν ώστε να έχεις μια σωστή είσοδο πριν τη στροφή. Τέλος, ο κινητήρας θα ανταποκριθεί σε γρήγορους ρυθμούς και κάθε είδους παιχνίδι, παράγοντας μάλιστα ωραίο, δικύλινδρο ήχο.