Μεταξύ μας τώρα, μοτοσικλέτες σαν και αυτές τις αγοράζεις για το κέφι σου και όχι γιατί εξυπηρετούν πρακτικές σου ανάγκες και άλλα τέτοια ωραία politically correct. Ως εκ τούτου, κουμάντο στα “γούστα” του καθενός δεν κάνουμε, όποιο και από τα τρία και αν σας “γυαλίσει” χαμένοι δεν θα βγείτε, αυτό σας το εγγυόμαστε 100%! Το Kawasaki είναι “ταμάμ” για τους βαμμένους γιαπωνεζόφιλους, για αυτούς που θέλουν “τετρακυλινδρίλα” στο max και το “brutal” που βγάζουν παροδοσιακά οι μοτοσικλέτες από το Akashi. Το GSX-S είναι ο “ελβετικός σουγιάς”, θα σας πάει με γραβάτα και χαρτοφύλακα στο γραφείο αλλά στο σχόλασμα, με μια γκαζιά, θα ξεχάστε όλους τους πληθυντικούς ευγενείας, τα meeting και το στρες και θα οδηγηθείτε σε έναν σκοτεινό αλλά γοητευτικό δίτροχο κόσμο. Αν θα έπρεπε όμως να επιλέξουμε ένα, αυτό θα ήταν το Super Duke, μόνο και μόνο γιατί είναι το πιο υπερβολικό, όπως αρμόζει σε μια μοτοσικλέτα της κατηγορίας. Όταν μάλιστα αυτή η υπερβολή δεν είναι κατ΄ανάγκη επικίνδυνη αλλά προσιτή από όλους, ε, τότε δύσκολα να πεις όχι. Φανταστείτε τον απαγορευμένο καρπό του φίδουκλα στον παράδεισο, χωρίς τις συνέπειες της έκπτωσης από αυτόν. Αμαρτωλός με προνόμια, που το έχετε ξαναδεί αυτό; Ναι, είναι πιο ακριβό και μάλιστα με διαφορά, αλλά το αξίζει.
Kawasaki Z 1000 | KTM 1290 Super Duke R | Suzuki GSX-S 1000 | |
Kινητήρας | 4T, 4Κ, Υ/Ψ,4Β | 4T, V2 75ο, Y/Ψ,4Β/Κ | 4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.043 | 1.301 | 999 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 77x56 | 108x71 | 73,4Χ59 |
Συμπίεση (:1) | 11,8 | 13,2 | 12,2 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 142/10.000 | 180/8.870 | 144 / Δ.Α. |
Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) | 11,3/7.300 | 14,7/6.500 | Δ.Α. |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17 | 18 | 17 |
Κατανάλωση (λίτρα / 100 χλμ) | 8,5 | 7,6 | 6,9 |
Βάρος (κιλά, γεμάτο) | 221 | Δ.Α. | 209 |
Τελική ταχύητα (χλμ. / ώρα) | 250 | 270 | 260+ |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |||
Τύπος | Αλουμινένιο, δυο δοκών | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | Αλουμινένιο, δυο δοκών |
Αναρτήσεις Ε | Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 41 χλστ. | Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 48 χλστ. | Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 120 | 125 | 120 |
Αναρτήσεις Π | Μονό αμορτισέρ Showa | Μονό αμορτισέρ WP | Mονό αμορτισέρ Kayaba |
Διαδρομή (χλστ.) | 122 | 156 | Δ.Α. |
Φρένα Ε | 2Δ 310 χλστ., ακτινικές δαγκάνες | 2Δ 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες | 2Δ 310 χλστ., ακτινικές δαγκάνες |
Φρένα Π | Δ 250 χλστ. | Δ 240 χλστ. | Δ 250 χλστ. |
Τροχοί - Ελαστικά | |||
Ε | 120/70-17" | 120/70-17" | 120/70-17” |
Π | 190/50-17" | 190/55-17" | 190/50-17” |
Διαστάσεις | |||
Μήκος (χλστ.) | 2.045 | 2.104 | 2.115 |
Πλάτος (χλστ.) | 790 | 793 | 795 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 815 | 835 | 810 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.435 | 1.482 | 1.460 |
Εξοπλισμός | |||
ABS | Ν | Ν | Ν |
Traction Control/Ρυθμ. | Ο | Ν/Ν | Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Ν | Ν | Ν |
Immobiliser | Ν | Ν | Ν |
Δείκτης βενζίνης | Ν | Ν | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | Ν | Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Ο | Ο | Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | Ν/Ν | Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ | Ν | Ν | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ο | Ο | Ο |
Χειρολαβές/Σχάρα | Ο | Ο | Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ν/Ν | Ν/Ν | Ν/Ν |
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Παρουσίαση συναγερμός: Steelmate 886XO
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο απόλυτος ταξιδιωτικός σύντροφος
Kymco & Komobi: Απογειώνουν τεχνολογικά το AK 550 Premium
Piaggio: Επένδυση ύψους 112 εκ. με σκοπό την αύξηση παραγωγής
Η άνοιξη θέλει ηλεκτρικά πατίνια: 4 συμβουλές ασφαλείας
Best Moto by LS2 - Yamaha Neo`s: Το ηλεκτρικό με την καλύτερη μεταπωλητική αξία
Νέο κατάστημα Kawasaki από τη Moto Βύνιος
Dunlop Trailmax Meridian: Σχεδιασμένο για τις πιο απαιτητικές adventure
Σιαγώνες και τακάκια SBS για scooter
Κυλινδροπίστονο W-Standard 57mm για Honda Innova
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr