LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Lightning LS-218 μαζί με τους δημιουργούς της.

Από το μοντέλο που παρουσιάστηκε στις Η.Π.Α. έλειπε το πακέτο μπαταριών.

Το αλουμινένιο ψαλίδι αλλά και το πλαισιο μπορούν να αντικατασταθούν από ανθρακονημάτινα.

Αγωνιστικού επιπέδου ανεστραμμένο πιρούνι αλλά και φρένα για την LS-218.

Τον σχεδιασμό της μοτοσικλέτας έχει επιμεληθεί ο Glynn Kerr.

Lightning LS-218: 200+ ίπποι, 350 χλμ./ώρα τελική!

Η αμερικάνικη Lightning Motorcycle παρουσίασε και επίσημα την νέα πανίσχυρη ηλεκτρική LS-218 στη συγκέντρωση Quail Motorsport στις Η.Π.Α. Πάνω από 200 ίπποι και τελική 350 χλμ./ώρα!

 
Στις 17 Μαΐου στην Καλιφόρνια, ο σχεδιαστής Glynn Kerr (γνωστός για τις συνεργασίες του με BMW, Ducati, Harley Davidson, Honda, Kawasaki, Yamaha κ.α.), ο μοντελίστας Jim Shook και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Lightning, Richard Hatfield, παρευρέθησαν στη συγκέντρωση Quail Motorsport και ανακοίνωσαν επίσημα την κυκλοφορία της LS-218 στην αμερικάνικη αγορά.

«Για να έχουμε την ευρεία αποδοχή της μοτοσυκλετιστικής κοινότητας, χρειαζόμαστε να παρέχουμε τον σχεδιασμό, τις επιδόσεις και την ανάλογη αξία που να μπορεί ανταγωνίζεται στα ίσα με τις καλύτερες βενζινοκίνητες μοτοσικλέτες της αγοράς. Η ομάδα της Lightning έχει εξελίξει την τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων μέσα από χρόνια ανταγωνισμού σε αγωνιστικές εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο και πιστεύουμε πως η LS-218 μπορεί να προσφέρει στους καταναλωτές ένα από τα καλύτερα πακέτα design, επιδόσεων και αξίας στη σημερινή αγορά», δήλωσε ο Hatfield με την Lightning να συμμετέχει σε αγώνες από το 2006.

«Η Lightning LS-218 παρουσιάζει την πρωτοποριακή δυνατότητα στον οδηγό να αποκτήσει μια μοτοσικλέτα παραγωγής ικανή «να θέσει ρεκόρ ταχύτητας και να κερδίσει αγώνες, ενώ παράλληλα είναι τόσο εύκολη στον χειρισμό, όσο ένα καθημερινό δίτροχο 250 κ. εκ.», συμπλήρωσε ο Hatfield.
Ο υγρόψυκτος ηλεκτρικός κινητήρας με όριο περιστροφής της 10.500 στροφές παράγει πάνω από 200 ίππους αλλά και 23,22 kgm ροπής (!) χωρίς τον φόβο της υπερθέρμανσης της μετάδοσης που έχει εξελιχθεί από την Lightning. Το στάνταρ πακέτο μπαταρίας της LS-218 το οποίο μπορεί να φορτιστεί από οικιακή πρίζα παρέχει αυτονομία κοντά στα 160 χλμ. Σε δημόσιους σταθμούς ταχείας φόρτισης, χρειάζεται λιγότερο από 30 λεπτά για να «γεμίσει». Τα περιφερειακά της είναι κορυφαία, με το μπροστινό να στολίζεται από το πιρούνι FGRT της Ohlins ενώ το αμορτισέρ προέρχεται επίσης από τη σουηδική εταιρία και είναι το TTX. Οι τροχοί είναι μαγνησίου της Marchesini και οι ακτινικές μπροστινές δαγκάνες είναι οι GP4-RX CNC της Brembo.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εξατομικεύσουν τη μοτοσικλέτα των 224 στάνταρ κιλών σε μεγάλο βαθμό, επιλέγοντας ακόμη και πλαίσιο και ψαλίδι από ανθρακονήματα αλλά και πακέτο μπαταριών που εκτοξεύουν την αυτονομία στα 300 σχεδόν χλμ!

Η LS-218 είναι η έκδοση για νόμιμη κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους της ίδιας μοτοσικλέτας που κέρδισε αγώνες σε διοργανώσεις των AMA και FIM ενώ κρατά και το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας του SCTA για μοτοσικλέτα παραγωγής, ηλεκτρική ή όχι. Ο αναβάτης θα μπορεί λοιπόν να συμμετέχει με την «stock» LS-218 σε έναν αγώνα και να τη χρησιμοποιεί μετά για τις καθημερινές του μετακινήσεις!

«Οι καταναλωτές δε χρειάζεται πλέον να πληρώνουν περισσότερα για λιγότερες επιδόσεις αν θέλουν να υποστηρίξουν την... οικολογική τεχνολογία», πρόσθεσε ο Richard Hatfield, «Η LS-218 μπορεί να ανταγωνιστεί τις καλύτερες μοτοσικλέτες με μοτέρ εσωτερικής καύσης έχοντας ήδη πετύχει τον στόχο της το 2009 όπου ανταγωνίσθηκε και κέρδισε μερικές από τις καλύτερες».

Τον Ιούνιο του 2013, στη διάσημη ανάβαση Pikes Peak, η Lightning έγραψε ιστορία στους δύο τροχούς. Κέρδισε την πρώτη θέση από τις 93 δίτροχες συμμετοχές (ηλεκτρικές και βενζινοκίνητες) με διαφορά πάνω από 20 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο! 

Κοινώς, με περίπου 28.000 ευρώ-η τιμή της βασικής έκδοσης-κάποιος μπορεί να καλύψει τις καθημερινές του μετακινήσεις, να κάνει ταξίδια «Αστραπή» αλλά και να αγωνιστεί. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ