• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα αξιόπιστα μηχανικά μέρη και η ευρυχωρία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του Joyride 200i Evo.

Η σέλα έχει αρχοντικές διαστάσεις για το μέγεθος του scooter ενώ από κάτω θα βολέψετε ένα full face κράνος και ένα μπουφάν.

Το μπροστινό φρένο έχει αρκετή δύναμη αλλά υπολείπεται σε αίσθηση. Πειραματιστείτε με τα τακάκια για τη βελτίωση του αποτελέσματος.

Suzuki Burgman UH200

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ: SYM Joyride 200i Evo

Με τους μικρούς του τροχούς και τις γενναιόδωρες διαστάσεις του, το Joyride γίνεται ένα σωστό…mini GT που τα καταφέρνει εξαιρετικά στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

 
Το Joyride είναι ένα αυθεντικό GT! Ωστόσο, έχει “χτιστεί” γύρω από τον κινητήρα των 171 κ.εκ. με αποτέλεσμα ο όγκος και το βάρος του να έχουν κρατηθεί μακριά από τα mega GT. Έτσι, το Joyride διαθέτει μια κλασική θέση οδήγησης για την κατηγορία, με άπλετο χώρο στην ποδιά για να βάλετε τα πόδια σας όπως νομίζετε και μια σέλα που θα φιλοξενήσει με άνεση ακόμη και δύο μεγαλόσωμα άτομα. Οι κοντύτεροι θα νιώσουν επίσης άνετα πάνω του, αφού η σέλα δεν απέχει πολύ από το έδαφος. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα full face κράνος και ένα αδιάβροχο, στην ποδιά έχουν προβλεφθεί ντουλαπάκια για μικροπράγματα και στο επίπεδο πάτωμα μπορείτε να τοποθετήσετε μεγάλου όγκου πράγματα χωρίς δυσκολία.

 Στο δρόμο
Παρά τη σχετικά μικρή χωρητικότητα του, ο κινητήρας του Joyride αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά του και το κινεί αξιοζήλευτα. Η λειτουργία του είναι ήσυχη και πολιτισμένη και οι κραδασμοί δεν θα σας απασχολήσουν σε κανένα σημείο της μπάντας του στροφομέτρου. Στην εθνική, η ζελατίνα προστατεύει πολύ καλά τον αναβάτη με τον αέρα να φτάνει μόνο στο πάνω μέρος του κράνους του. Ακόμη και κοντά στην τελική του το Joyride παρουσιάζει ουδέτερη συμπεριφορά και κάποιες μικρές ταλαντώσεις που παρουσιάζονται είναι στα πρώιμα στάδια και δεν ενοχλούν. Μέσα στην πόλη, ο όγκος του δεν θα σας δυσκολέψει και οι μικροί σε διαστάσεις τροχοί μειώνουν ακόμη περισσότερο την αίσθηση του βάρους στους ελιγμούς. Σε αυτό συμβάλλει και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το σωστά κατανεμημένο βάρος που κάνουν ακόμη πιο εύκολη τη ζωή του αναβάτη.

Συμπέρασμα
Το Joyride 200i Evo είναι ένα scooter με μικρό, αλλά θαυματουργό κινητήρα και διαστάσεις που πλησιάζουν σε αυτές των mega GT. Μπορεί να μην είναι ό,τι πιο πολυτελές κυκλοφορεί, αλλά με κριτήριο τα χρήματα που πρέπει να καταβάλλετε για να το αποκτήσετε, κρίνεται πέραν του δέοντος εξοπλισμένο και δεν υπάρχει κάτι που θα σας λείψει πραγματικά.

Τι να προσέξετε
Το Joyride έχει καταφέρει να αποδείξει την αντοχή των μηχανικών του μερών όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά. Το ίδιο ισχύει και για τα πλαστικά του, με τη βαφή να παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση ακόμη και στα πρώτα μοντέλα που κυκλοφόρησαν.

Τι να αλλάξετε
Ουσιαστικά δεν υπάρχει κάτι να αλλάξετε στο SYM, ώστε να βελτιώσετε τον πρακτικό του χαρακτήρα. Μια aftermarket ζελατίνα καλύτερης ποιότητας θα βελτιώσει το οπτικό πεδίο των βραχύσωμων αναβατών περιορίζοντας τις παραμορφώσεις. Τέλος, μια “κουβέρτα” θα το μετατρέψει σε ζεστή πολυθρόνα με ρόδες!

Ο ανταγωνισμός

Suzuki Burgman UH200
Το μικρό και ποιοτικό Burgman είναι επίσης ένα GT scooter με μαζεμένες διαστάσεις και κινητήρα που επιτρέπει την άνετη μετακίνηση και στον αυτοκινητόδρομο. Η μεγαλύτερη αδυναμία του σαν καινούργιο είναι η πολύ υψηλή τιμή του. Πολύ καλύτερη ευκαιρία ως μεταχειρισμένο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1K, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 171,2
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 16.5/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1.4/6.500
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7,6
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,7
Τελική (χλμ./ώρα) 135
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.010
Ύψος σέλας (χλστ.) Δ.Α.
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.440
Βάρος (κιλά) 156
Ελαστικό μπροστά 110/90-13
Ελαστικό πίσω 130/70-12
Φρένα μπροστά Δ, 273 χλστ.
Φρένα πίσω Δίσκος, 200 χλστ.
Τιμή 1.800-2.450 ευρώ

 

ΜΤΧ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ