net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ξανα ως concept παρουσιάστηκε το Mojo αλλά πλέον φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά στην παραγωγή από ποτέ.

Η Race Version είναι και η πιο εντυπωσιακή μεταξύ των δύο εκδόσεων.

Η σέλα του Mojo φαντάζει ιδιαίτερα άνετη.

Το σημείο που ίσως εγείρει και τις περισσότερες ενστάσεις αισθητικά είναι το σχήμα του πίσω φτερού.

Μικρή καρίνα στο κάτω μέρος και αεροδυναμικά καλύμματα για το ψυγείο του Mojo.

Η απλή έκδοση, σε πιο συντηρητικούς χρωματισμούς.

Τα φωτιζόμενα φρύδια είνα το highlight της νέας μάσκας του Mojo.

Το ανεστραμμένο πιρούνι μοιάζει να προέρχεται από την Paioli.

Ένα τελικό για κάθε πλευρά του Mojo που το κάνει να μοιάζει με μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού και βοηθά τον κινητήρα να αποδίδει με μεγαλύτερη διάρκεια ψηλά.

Mahindra Mojo concept: Έτοιμο για παραγωγή

Με αλλαγές στην αισθητική αλλά και ένα νέο υγρόψυκτο κινητήρα εμφανίστηκε το Mojo στο Auto Expo 2014 το οποίο πλέον κοιτά πέρα από την ινδική και την παγκόσμια αγορά.

 
Η μοτοσικλέτα της Mahindra παρουσιάστηκε στο ινδικό σαλόνι ξανά σε μορφή πρωτοτύπου, ωστόσο, σύμφωνα και με τις αναφορές στο Διαδίκτυο από ιστοσελίδες της Ινδίας θα περάσει κανονικά στην παραγωγή κατ το καλοκαίρι. Το Mojo concept είναι ουσιαστικά η εξέλιξη της πρωτότυπης μοτοσικλέτας «μεγάλης» χωρητικότητας της Mahindra που είδαμε για πρώτη φορά το 2010. Τουλάχιστον, στο αισθητικό κομμάτι το Mojo έρχεται πλέον αρκετά κοντά και στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Λέτε να σχεδιάζει «εισβολή» και στα ευρωπαϊκά σαλόνια η Mahinda; Αναφορές για μία τέτοια ενέργεια έχουμε ήδη από τις αρχές του προηγούμενου έτους όχι μόνο για τη Mahinda αλλά και τους άλλους δύο μεγάλους κατασκευαστές της χώρας Hero και Bajaj με τη Hero να βρίσκεται ήδη και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Ολοκαίνουριος, σύμφωνα με τις αναφορές είναι και ο μονοκύλινδρος κινητήρας του Mojo ο οποίος έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου από τη Mahindra και φέρει ψεκασμό για την τροφοδοσία του. Η χωρητικότητά του ανέρχεται κοντά στα 300 κ.εκ., η κεφαλή του είναι 4βάλβιδη και η ισχύς του βρίσκεται στους 30 ίππους με ροπή περί τα τρία Kgm. Μαζί με την έκδοση δρόμου, παρουσιάστηκε και μια «αγωνιστική» έκδοση η οποία ξεχωρίζει από το παραδοσιακό, για την Mahindra, χρωματικό συνδυασμό λευκό-κόκκινο. Η «Race Version», πέρα από τα χρώματα, δεν δείχνει να έχει άλλες αλλαγές σε σχέση με την έκδοση δρόμου αν και αναφορές κάνουν λόγο για ακόμη μεγαλύτερη ισχύ από το μοτέρ.

Στα highlight του Mojo concept περιλαμβάνονται τα δύο τελικά της εξάτμισης, ένα για κάθε πλευρά, τα δύο φωτιζόμενα διάφανα φρύδια πάνω από τους προβολείς, ο μεγάλος εμπρός κυματιστός δίσκος μαργαρίτα που συνδυάζεται με ακτινικά τοποθετημένη 4πίστονη δαγκάνα και το σεβαστών διαστάσεων ανεστραμμένο πιρούνι που αν διακρίνουμε σωστά προέρχεται από την Paioli!

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ