• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μια μοτοσικλέτα που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ της χώρας μας είναι το δικύλινδρο F650GS.

Τα όργανα διαθέτουν όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και με το έξτρα υπολογιστή ταξιδιού γίνονται υπερπλήρη.

Το Transalp είναι άλλη μια μοτοσικλέτα που θα τα καταφέρει παντού καλά αν και υπολείπεται σε ισχύ έναντι του μοντέλου της BMW.

Μεταχειρισμένο: BMW F650GS (TWIN)

Η γερμανική μοτοσικλέτα είναι ένα γνήσιο ON-off που ακόμη και σήμερα τοποθετείται μεταξύ των κορυφαίων μοντέλων της μεσαίας κατηγορίας χάρη στα πολλά κα ιδιαίτερα χαρίσματά του.

 
Πέρα από την ιδιαίτερη σχεδίαση που παραπέμπει άμεσα στο προηγούμενο μεγάλο R 1200 GS, αυτό που χαρακτηρίζει το F 650 GS είναι η υψηλή ποιότητα κατασκευής. Η βαφή, η συναρμογή των πλαστικών αλλά και η γενικότερη συναρμολόγηση της μοτοσικλέτας φέρουν τη σφραγίδα της BMW και αυτό φαίνεται σε κάθε της σημείο. Προσοχή έχει δοθεί και στη χρηστικότητα, με αποτέλεσμα η θέση οδήγησης, να είναι ευρύχωρη από την μία και από την άλλη, να επιτρέπει στους βραχύσωμους να φτάνουν στο έδαφος με ασφάλεια. Για αυτό ευθύνεται το πλάτος του F 650 GS στην περιοχή της σέλας που είναι ιδιαίτερα μικρό. Η ίδια η σέλα είναι ευρύχωρη για καθημερινές μετακινήσεις και το μεγάλο μήκος της σημαίνει πως ο συνεπιβάτης θα νιώσει ακόμη πιο άνετα από τον αναβάτη. Ωστόσο η άνεση που προσφέρει προβληματίζει στις μεγάλες αποστάσεις στην άσφαλτο. Η μοτοσικλέτα της γερμανικής εταιρίας αντικαταστάθηκε πέρσι από το ανανεωμένο στα σημεία και ελαφρώς ισχυρότερο F700GS.

Στο δρόμο
Το F 650 GS είναι μια πολύ ικανή μοτοσικλέτα που θα ικανοποιήσει εξίσου νέους και πιο έμπειρους αναβάτες. Καταρχάς, είναι απόλυτα φιλικό μέσα στην κίνηση χάρη στο μικρό πλάτος και βάρος. Στη φιλικότητα συνεισφέρει και η απόλυτα γραμμική απόδοση του εξαιρετικού κινητήρα που δε θα τρομάξει, όσο απότομα και αν ανοίξετε το γκάζι. Παράλληλα, η δύναμη που αποδίδει επαρκεί για να ταξιδέψετε γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο με δεύτερο άτομο στη σέλα και αποσκευές καταναλώνοντας πολύ μικρές ποσότητες βενζίνης. Ευχάριστο και διασκεδαστικό θα αποδειχθεί το F 650 GS και στον επαρχιακό. Πλαίσιο και αναρτήσεις τα καταφέρνουν άριστα, για το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας και στη γρήγορη οδήγηση και αν προσπαθήσετε να πάτε γρήγορα θα αφήσετε πολύ κόσμο έκπληκτο με την ταχύτητα που θα κινηθείτε. Τέλος το μοντέλο της  BMW θα τα καταφέρει πολύ καλά και στο χώμα ακόμη και όταν ο αναβάτης βγει από το βατό χωματόδρομο και ακολουθήσει ένα πιο απαιτητικό τερέν. Ένα πραγματικό on-off για κάθε χρήση και περίσταση.

Συμπέρασμα 
Αν και 800 κ.εκ. το F 650 GS κάνει τα πάντα για να σας πείσει ότι είναι μια μικρότερη μοτοσικλέτα στο κέντρο της πόλης και αυτό το καταφέρνει με απόλυτη επιτυχία. Απόλυτα φιλικό και ικανό σε ένα ευρύ πεδίο χρήσεων, δεν θα πει πουθενά όχι και θα κινηθεί εξίσου άνετα στην πόλη, στις στροφές αλλά και το χώμα. Ως μεταχειρισμένο είναι αρκετά πιο προσιτό στην απόκτησή του και αξίζει τα λεφτά του μέχρι τελευταίου σεντ.

Τι να προσέξετε
Οι ιδιοκτήτες των F 650 GS είναι συνήθως πολύ προσεκτικοί με τη συντήρηση της μοτοσικλέτας τους. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια κάνει την επιλογή του μια σχετικά εύκολη υπόθεση για εσάς. Δώστε προσοχή μόνο στα βασικά.

Τι να αλλάξετε
Οι ψηλότεροι και βαρύτεροι αναβάτες θα νιώσουν τη στάνταρ σέλα να τους κουράζει μετά τα πρώτα 100 χλμ. Αλλάξτε το αφρώδες με άλλο σκληρότερο και ψηλότερο και μειώστε παράλληλα και την κατηφορική κλίση. Ή προμηθευτείτε την έξτρα σέλα από τα αξεσουάρ της γερμανικής εταιρίας. Μια ψηλότερη ζελατίνα θεωρείται επίσης αναγκαία, αν θέλετε να ταξιδεύετε στον αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες.

Ο ανταγωνισμός

Ηonda XL700V Transalp 
Τo γνωστό Transalp είναι άλλη μία μοτοσικλέτα που μπορεί, να προσφέρει τις υπηρεσίες της καθημερινά και το Σαββατοκύριακο να εκτελεί με την ίδια άνεση χρέη ταξιδευτή. Σαφώς πιο ασφάλτινο από το «παλιό καλό 650», δεν θα πει όχι ούτε στους χωματόδρομους, αρκεί οι τελευταίοι να μην είναι πολύ κακοτράχαλοι.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) 798
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 71/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 7,6/4.500
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,8
Τελική (χλμ./ώρα) 185
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.280
Ύψος σέλας (χλστ.) 890
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.575
Βάρος (κιλά) 199
Ελαστικό μπροστά 110/80-19
Ελαστικό πίσω 140/80-17
Φρένα μπροστά Δ, 300 χλστ.
Φρένα πίσω Δ, 265 χλστ.
Τιμή 4.000-6.800 ευρώ

 

ΜΤΧ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ