• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μία future classic υπερταχεία που μπορείτε να βρείτε σήμερα σε πολύ προσιτές τιμές.

Αυτός είναι ο πίνακας οργάνων του Super Blackbird από το 2001 και μετά. Σοβαρός, ευανάγνωστος και πλήρης για την εποχή του.

Ανταγωνισμός: Suzuki Hayabusa. Χαρακτηριστική σχεδίαση και εξωπραγματικές επιδόσεις.

Μεταχειρισμένο: Honda Blackbird (98-07)

Αν πάρεις μια καθημερινή μοτοσικλέτα και της δώσεις τα ισχυρότερα αναβολικά του κόσμου, τότε σίγουρα θα καταλήξεις στο Super Blackbird, μια άκρως φιλική υπερταχεία και αναμφίβολα ένα future classic.

 
Το CBR 1100 XX Super Blackbird, όπως είναι το πλήρες όνομά του, είναι μια μοτοσικλέτα που πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις σημερινές όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής του και αποτελεί ένα κλασικό παράδειγμα αυτού που ονομάζουμε «built to last» (φτιαγμένο για να αντέξει). Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, δείχνει να έχει το πάνω χέρι συγκρινόμενο με τις κορυφαίες προτάσεις όλων των κατασκευαστών, ακόμη και σύγχρονες. Για αυτό άλλωστε και βλέπουμε πάρα πολλά παραδείγματα στους ελληνικούς στους δρόμους τα οποία βρίσκονται σε κατάσταση βιτρίνας. Σε πολύ υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η εργονομία του sport-touring μοντέλου της Honda και δύσκολα θα βρεθεί άνθρωπος που δε θα βολευτεί στη σέλα του. Τα πάντα βέβαια, είναι προσανατολισμένα στον έλεγχο στις υψηλές ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει. Ανετα θα καθίσει και ο συνεπιβάτης, τόσο λόγω σέλας, όσο και καλής τοποθέτησης των μαρσπιέ.

Στο δρόμο
Το πόσο γρήγορα θα ταξιδέψετε στη σέλα του Super Blackbird εξαρτάται καθαρά από τις δικές σας ικανότητες στο να μείνετε απόλυτα συγκεντρωμένοι για μεγάλο χρονικό διάστημα και στην κατάσταση του δρόμου (στην Ελλάδα). Η ίδια η ιαπωνική μοτοσικλέτα δεν συγκινείται από τέτοιου είδους ταξίδια και καταπίνει τις καμπές του αυτοκινητόδρομου με χαρακτηριστική ευκολία με τις ενδείξεις του ταχύμετρου να ξεπερνούν τα 240 χλμ./ώρα. Για το βάρος του, το CBR 1100 παρουσιάζει μια εξαιρετική εικόνα και σε δρόμο με στροφές, χάρη στη σωστή κατανομή του πρώτου. Σε αυτό συνεισφέρουν και οι ποιοτικές αναρτήσεις και μόνο σε κλειστές στροφές θα παρουσιαστεί αργό στην αλλαγή κατεύθυνσης, λόγω του μεγάλου μεταξονίου. Το μοντέλο της Honda μπορεί να παίξει το ρόλο της καθημερινής μοτοσικλέτας, καθότι άκρως φιλικό, αν και δείχνει να ασφυκτιά στους δρόμους της πόλης, με την κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες να αποτελεί άλλον ένα λόγο για να το αφήσετε στο γκαράζ.

Συμπέρασμα 
Το Blackbird είναι η πιο πολιτικώς ορθή και ταυτόχρονα extreme μοτοσικλέτα που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά των μεταχειρισμένων. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, κρατούσε πολύ ψηλά την αξία μεταπώλησής του, χάρη στα πολλά χαρίσματά του. Λόγω οικονομικού κλίματος, αποτελεί πλέον πραγματική ευκαιρία που δεν πρέπει να αγνοήσετε.

Τι να προσέξετε
Δεν τίθεται καν θέμα με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών του Black Bird. Τα μοντέλα από το 2001 και μετά φέρουν καταλύτη και διαφορετικό πίνακα οργάνων με περισσότερες ψηφιακές ενδείξεις αλλά και ψηλότερη ζελατίνα. Μερικοί επιτήδειοι άλλαζαν τα όργανα και τη ζελατίνα και πουλούσαν τα παλιότερα μοντέλα σαν πιο καινούργια. Προσοχή λοιπόν.

Τι να αλλάξετε
Πολλοί ιδιοκτήτες που χρησιμοποιούσαν το XX καθημερινά άλλαζαν τα κλιπόν με άλλα ψηλότερα για μεγαλύτερη άνεση στην πόλη και το ταξίδι. Η προσθήκη μιας ψηλότερης ζελατίνας θα βελτιώσει επίσης την άνεση στις πολύ υψηλές ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει το Blackbird.

Ο ανταγωνισμός

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
Η μοτοσικλέτα της Suzuki που πήρε τα σκήπτρα του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής από το Super Blackbird είναι και ο μοναδικός άμεσος ανταγωνιστής του. Ακόμη καλύτερες επιδόσεις στην ευθεία αλλά και τις στροφές, αν και η ιδιαίτερη σχεδίασή της δεν απευθύνεται σε όλους.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.137
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 150/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 12,1/7.250
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 23
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,8
Τελική (χλμ./ώρα) 300
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.160
Ύψος σέλας (χλστ.) 810
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.490
Βάρος (κιλά) 223
Ελαστικό μπροστά 120/70-17
Ελαστικό πίσω 180/55-17
Φρένα μπροστά 2Δ, 310-CBS
Φρένα πίσω Δ, 256-CBS
Τιμή 2.000-6.350 ευρώ

 

ΜΤΧ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ