• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Από τα πλέον ολοκληρωμένα παπιά το Xcite 135 ξεχωρίζει και σαν μεταχειρισμένο χάρη στις δελεαστικές του τιμές.

Αρκετά πλήρης ο πίνακας οργάνων ο οποίος περιλαμβάνει ακόμη και στροφόμετρο. Το μόνο που λείπει ουσιαστικά από αυτόν είναι ένα ψηφιακό ρολόι.

Κάτω από τη σέλα θα βρείτε ένα πολύ μεγάλο, για την κατηγορία, αποθηκευτικό.

Honda Innova 125

Μεταχειρισμένο: Modenas Xcite 135

Το παπί της Modenas ήταν ένα από τα πιο ολοκληρωμένα παπιά της κατηγορίας ως καινούργιο. Αυτό ισχύει και τώρα που μπορεί να βρεθεί μόνο σαν μεταχειρισμένο σε ακόμη πιο δελεαστικές τιμές.

 
Το Xcite παρουσιάστηκε το 2008, έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2011 και ήταν καρπός της συνεργασίας της Modenas με την Kawasaki και οι διαφορές του με το γνωστό ZX130 εντοπίζονται μόνο στα χρώματα και τα γραφικά. Είναι καθόλα σύγχρονο και σε μερικούς τομείς, εξακολουθεί να βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό. Μιλάμε φυσικά για την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο εμπρόσθιο μέρος κάτω από το φανάρι. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το μεγαλύτερο χώρο της κατηγορίας κάτω από τη σέλα και την καλύτερη φόρτιση του εμπρόσθιου τροχού με βάρος. Κατά τα άλλα, το Xcite διαθέτει μια ευρύχωρη θέση οδήγησης, η ποιότητα κατασκευής του βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας και τα επώνυμα περιφερειακά-Showa αναρτήσεις, Nissin φρένα- του το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Στο δρόμο 
Ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά του Xcite είναι ο κινητήρας του με τον χαρακτηριστικό μπάσο-για τα κυβικά του- ήχο του. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο παπί της Modenas συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας και του επιτρέπουν να κινείται με άνεση στον αυτοκινητόδρομο ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Η στιβαρότητα του πλαισίου στις υψηλές ταχύτητες κάνει την εμφάνισή της και μέσα στην πόλη και σε συνδυασμό με το σωστό ζύγισμα, επιτρέπουν στον αναβάτη να κινηθεί με ταχύτητα και αυτοπεποίθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Οι αναρτήσεις της Showa φιλτράρουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες των αστικών δρόμων και τερματίζουν πολύ δύσκολα ακόμη και με αυξημένο φορτίο. Τέλος, τα φρένα, παρέχουν πολύ καλή αίσθηση, αρνούνται πεισματικά να μπλοκάρουν, αν και λίγη δύναμη παραπάνω θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Συμπέρασμα
Το Xcite, παρά την έλευση του νέου GT 135, συνεχίζει να βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων παπιών, κάτι που το κάνει μία εξαιρετική λύση ως μεταχειρισμένο. Με ισχυρό και πολιτισμένο κινητήρα, μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και απόλυτα φιλική και προβλέψιμη συμπεριφορά, το Xcite δίνει το κάτι παραπάνω στο τομέα της ασφάλειας και αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Ο ανταγωνισμός

Honda ANF 125 Innova
Η ομοιογένεια και η προσφερόμενη άνεση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά Innova. Στο δρόμο, ο πολιτισμένος και ήσυχος κινητήρας προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, τόσο στο δρόμο, όσο και στο…βενζινάδικο. Άνετη θέση οδήγησης για τον αναβάτη, καλό μερίδιο από τη σέλα για τον συνεπιβάτη και υποδειγματική ευελιξία μέσα στην πόλη συμπληρώνουν την εικόνα.

Τι να προσέξετε
Δεν έχουν ακουστεί παράπονα για την αξιοπιστία των μηχανικών μερών του Xcite, πέρα από κάποια θέματα με την τροφοδοσία του. Ένας γενικός έλεγχος και μία βόλτα λογικά θα σας δώσουν να καταλάβετε σε τι κατάσταση βρίσκεται. Προσέξτε επίσης τη λειτουργία του καρμπιρατέρ που πρέπει να είναι εύρυθμη.  

Τι να αλλάξετε
Αν κινείστε κυρίως στην πόλη και θέλετε λίγο καλύτερες επιταχύνσεις, μπορείτε να αλλάξετε γρανάζια και να κοντύνετε ελαφρώς τη μακριά τελική μετάδοση. Αν θέλετε να απελευθερώσετε λίγη περισσότερη ισχύ από το δυνατό μοτέρ του Xcite, μπορείτε να προχωρήσετε στην αλλαγή της εξάτμισης με μία πιο ελεύθερη και ανάλογες ρυθμίσεις στην τροφοδοσία. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1K, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 130
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 9,8/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/5.500
Τροφοδοσία καρμπυρατέρ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 3,8
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,5
Τελική (χλμ./ώρα) 122
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 1.905
Ύψος σέλας (χλστ.) 825
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.250
Βάρος (κιλά) 109
Ελαστικό μπροστά 70/90-17
Ελαστικό πίσω 80/90-17
Φρένα μπροστά Δίσκος.
Φρένα πίσω Δίσκος
Τιμή 1.050-1.350 ευρώ

 

ΜΤΧ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MODENAS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ