• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το μεσαίο GT scooter της SYM είναι μια πολύ αξιόλογη πρόταση ως μεταχειρισμένο.

Η σχεδίαση του πρώτου GTS ξένιζε όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί. Ωστόσο έχει ωριμάσει σωστά στο πέρασμα του χρόνου.

Ο εμρπός δίσκος συνδυάζεται με τον πίσω και το αποτέλεσμα με ταχύτητες πόλης, είναι…σωτήριο σε άσφαλτο ελληνικής ποιότητας.

Το 250άρι Atlantic είναι επίσης ένα μεταχειρισμένο GT scooter που πρέπει να έχετε στη λίστα σας.

Μεταχειρισμένο: SYM GTS 250 (05-09)

Με το πρώτο GTS 250, η SYM μπήκε για τα καλά στον χάρτη της ευρωπαϊκής αγοράς στα μεσαία GT scooter, με μία πρόταση που θεωρείται αξιόλογη ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα.

 
Κοιτάζοντας κανείς το GTS, δυσκολεύεται να πιστέψει ότι, το συγκεκριμένο scooter σχεδιάστηκε πριν από εννιά ολόκληρα χρόνια. Αυτό που φυσικά ξεχωρίζει είναι το αιχμηρό ρύγχος με το «διώροφο» προβολέα και τους μικρότερους προβολείς εκατέρωθεν που ανάβουν κατά βούληση και βελτιώνουν σημαντικά την ορατότητα τη νύχτα. Η ποιότητα σε πλαστικά και συναρμολόγηση ικανοποιεί επίσης και αυτή είναι μόνο η αρχή για τα θετικά χαρακτηριστικά του GTS. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του όλα τα κομφόρ που κάνουν την καθημερινή συμβίωση άνετη όπως σέλα-πολυθρόνα για δύο, πλάτη για το συνοδηγό η οποία αποδεικνύεται ιδιαιτέρα χρήσιμη, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που ανοίγει από το τιμόνι, καθώς και άλλους τρεις στα πόδια, την ποδιά και το τιμόνι αντίστοιχα. Τέλος, στα συν συγκαταλέγονται τα δυνατά φώτα, η 12βολτη παροχή ρεύματος και ο καλοσχεδιασμένος πίνακας οργάνων.

Στο δρόμο
Το GTS 250 υποστηρίζει πλήρως στο δρόμο τις υποσχέσεις που αφήνει η GT σχεδίασή του. Η άνετη σέλα συνδυάζεται με μια μέτρια σε σκληρότητα, ανάρτηση και με την εργονομία να ακολουθεί τα ιαπωνικά πρότυπα, η καθημερινή μετακίνηση γίνεται μια ιδιαίτερα ξεκούραστη διαδικασία. Σε αυτό βοηθά σημαντικά και το σωστά κατανεμημένο βάρος να κάνει τις επιτόπιες μανούβρες παιχνιδάκι. Ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ισχύος που, αν και δεν γίνονται αισθητά λόγω της μακριάς μετάδοσης, αρκούν για να του χαρίσουν ταχύτητες «ταξιδιού» κοντά στα 120 χλμ./ώρα στον ανοιχτό δρόμο. Εκεί θα εκτιμηθεί και η προστασία που προσφέρει το ρύγχος και η σχετικά ψηλή ζελατίνα του scooter της SYM. Γενικά, η συμπεριφορά του GTS είναι φιλική και απόλυτα προοδευτική και σε συνδυασμό με τα πολύ καλά σε απόδοση συνδυασμένα φρένα θα λύσει τα χέρια του αναβάτη στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον με τα μικρά ταξιδάκια να περιλαμβάνονται στις δυνατότητές του.

Συμπέρασμα 

Το scooter της SYM μπορεί να επιτελέσει άριστα τα καθημερινά του καθήκοντα καθώς προσφέρει άνεση και πρακτικότητα σε μεγάλο βαθμό. Σημείωσε αξιόλογη εμπορική πορεία στη χώρα μας χάρη στη χαμηλή του τιμή ως καινούριο και αυτό το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό σαν μεταχειρισμένο.

Τι να προσέξετε
Η αξιοπιστία που επιδεικνύουν τα μοντέλα της SYM συνοδεύει και το GTS, τόσο στα ηλεκτρικά, όσο και στα μηχανικά του μέρη. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα δυσκολευτείτε να βρείτε ένα σε καλή κατάσταση. Δώστε κυρίως προσοχή στην κατάσταση των πλαστικών για τυχόν πτώση. Φτηνά τα ανταλλακτικά και τα αναλώσιμα του.

Τι να αλλάξετε
Για να αυξήσετε τα επίπεδα άνεσης του GTS αλλάξτε την επένδυση της σέλας με μια πιο σκληρή. Η υπάρχουσα είναι πολύ μαλακή με αποτέλεσμα να «κατσαρώνει» στο δυνατό φρενάρισμα και να παρασέρνει τον αναβάτη προς τα μπροστά. Τα μοντέλα από το 2008 και μετά, φέρουν ψεκασμό.

Ο ανταγωνισμός

Aprilia Atlantic 250
Το Atlantic  προσφέρει άνετους χώρους για δύο άτομα και ένα ικανοποιητικό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα για ένα κράνος και κάποια πράγματα ακόμη. Είναι ευέλικτο και καλοζυγισμένο, οι διαστάσεις του βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας και η συμπεριφορά του έχει προσεχτεί ιδιαίτερα από τους μηχανικούς της ιταλικής εταιρίας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 249,4
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 23,4/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/5.500
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,2
Τελική (χλμ./ώρα) 125
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.165
Ύψος σέλας (χλστ.) 870
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.495
Βάρος (κιλά) 177
Ελαστικό μπροστά 110/90-13
Ελαστικό πίσω 130/70-13
Φρένα μπροστά Δ, 240 χλστ.
Φρένα πίσω Δ, 220 χλστ.
Τιμή 1.200-1.850 ευρώ

 

ΜΤΧ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ