• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα χρόνια περνούν αλλά η μοτοσικλέτα της Yamaha εξακολουθεί να αποτελεί μια καλή επιλογή, ειδικά σαν μεταχειρισμένη.

Η απόδοση του συστήματος πέδησης ικανοποιεί πλήρως για τον χαρακτήρα του TDM.

Ducati Multistrada 1000DS

Μεταχειρισμένο: Yamaha TDM 900/ABS

Μια μοτοσικλέτα μπαλαντέρ με διαχρονικές αξίες. Αυτό είναι στην ουσία το TDM 900 που μπορεί να κάνει τα πάντα καλά, χωρίς παράλληλα να επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη του.

 
Πάνω στο TDM 900 θα βολευτούν ακόμη και οι αναβάτες που ξεπερνούν κατά πολύ σε ύψος τον μέσο όρο, χάρη στην ευρύχωρη θέση οδήγησης. Αυτή παρουσιάζεται ιδανική για ταξίδια και κίνηση μέσα στην πόλη αλλά όχι και στη σπορ οδήγηση, καθώς φέρνει τον αναβάτη μακριά από τον εμπρόσθιο τροχό. Πάνω στη σέλα TDM, πάντως, θα βολευτούν οι κοντύτεροι, λόγω του μικρού πλάτους της μοτοσικλέτας που επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν κάτω εύκολα. Aνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης με τα πόδια του να τοποθετούνται πάνω στα μαρσπιέ σε άνετες και σχετικά ανοιχτές γωνίες. Η ποιότητα κατασκευής του TDM είναι άλλο ένα από τα δυνατά του σημεία του, κάτι που φαίνεται άλλωστε και στα πάρα πολλά παραδείγματα που κυκλοφορούν στο δρόμο.

Στο δρόμο
Η TDM συνδυάζει αρετές που, πολύ απλά, την κάνουν ένα πολυεργαλείο που κινείται με ιδιαίτερη άνεση σε κάθε είδους διαδρομή παρόλο που σε κάποια σημεία δείχνει πλέον την ηλικία του. Αυτά αφορούν κυρίως την κατανομή του βάρους, η οποία αν και δεν ενοχλεί, περιορίζει ελαφρά τη δυνατότητα γρήγορων ελιγμών στους δρόμους της πόλης. Εκεί «καθαρίζει» η λεπτή του σιλουέτα που θα το βοηθήσει να περάσει εύκολα ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Στις στροφές, όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τον ροπάτο σε απόδοση κινητήρα, τα πολύ δυνατά φρένα και τις καλές σε λειτουργία αναρτήσεις. Αυτά, δημιουργούν ένα ουδέτερο σύνολο που αφήνει τον αναβάτη του TDM να το εμπιστευτεί και να κινηθεί στη σέλα του με σβέλτο ρυθμό, αν και η απομακρυσμένη αίσθηση του τροχού δεν θα του επιτρέψει να εκμεταλλευτεί απόλυτα το στβαρό πλαίσιό του.

Συμπέρασμα 
Το TDM είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα στη χώρα μας και αυτό σημαίνει ότι, δε θα δυσκολευτείτε να βρείτε μια μεταχειρισμένη μοτοσικλέτα σε πολύ καλή κατάσταση. Είναι αξιόπιστο, τα κάνει όλα και η χαμηλή μέση κατανάλωσή του βοηθά τα μέγιστα στη συγκράτηση του κόστους χρήσης σε λογικά επίπεδα.

Τι να προσέξετε
Ο κινητήρας του είναι πραγματικά αλεξίσφαιρος και στα ίδια υψηλά επίπεδα κινούνται και τα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη. Πάρα πολλά φορούν aftermarket εξάτμιση. Ζητήστε από τον ιδιοκτήτη και τις τάπες τους ή ακόμη καλύτερα τα γνήσια τελικά γιατί το ΚΤΕΟ καραδοκεί!

Τι να αλλάξετε
Το TDM είναι μια πολύ άνετη μοτοσικλέτα στο ταξίδι. Για να μπορούν να την απολαύσουν και οι ψηλότεροι καλό είναι να τοποθετήσετε μια ψηλότερη από τη στάνταρ ζελατίνα, ώστε να έρθει και η προστασία από τον αέρα στα επιθυμητά επίπεδα.

Ο ανταγωνισμός

Ducati Multistrada 1000 DS
Το ιταλικό δικύλινδρο που ξεχωρίσει αρχικά για την ιδιαίτερη αισθητική του. Αυτό, βέβαια, δεν είναι το μόνο πράγμα που την κάνει ξεχωριστή. Η συμπεριφορά της στις στροφές είναι εξαιρετική, ενώ σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η ικανότητά της να ταξιδεύει γρήγορα και άνετα ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα της.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) 897
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 86,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 9,1/6.000
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,8
Τελική (χλμ./ώρα) 220
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.180
Ύψος σέλας (χλστ.) 825
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.485
Βάρος (κιλά) 193
Ελαστικό μπροστά 120/70-18
Ελαστικό πίσω 160/60-17
Φρένα μπροστά 2Δ, 298 χλστ.
Φρένα πίσω Δ, 245 χλστ.
Τιμή 3.900-7.500 ευρώ

 

ΜΤΧ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ