• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η αξιοπιστία και η πολύ καλή θέση οδήγησης είναι δύο πράγματα που κάνουν το X-City 250 να ξεχωρίζει.

Καλοζυγισμένο στην κίνηση της πόλης το X-City δεν θα προβληματίσει ποτέ. Τα σκληρά πίσω αμορτισέρ θα τα βρουν σκούρα μόνο σε μεγάλες ανωμαλίες.

Σύγχρονος και πλήρης ο πίνακας οργάνων με τον όμορφο μπλε φωτισμό. Θερμοκρασία περιβάλλοντος και ώρα για την ψηφιακή οθόνη, πέρα από τα βασικά.

Τα φρένα είναι δυνατά και προσφέρουν αίσθηση. Το πίσω, μάλιστα, σε συνδυασμό με τον πολύ καλό μοχλό που προσφέρει το τιμόνι επιτρέπει και τα παιχνίδια.

Ένα jet κράνος και αρκετά πράγματα, ακόμη και ένα laptop με οθόνη 17 ιντσών, θα βρουν καταφύγιο κάτω από τη σέλα του X-City.

Ανταγωνισμός: Peugeot Geopolis 250-Ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα scooter της αγοράς.

Μεταχειρισμένο: Yamaha X-City 250

Μπορεί το όνομά του X-City να δείχνει την πόλη ως κύριο πεδίο χρήσης, ωστόσο, το μοντέλο της Yamaha διαθέτει χαρακτηριστικά που το αφήνουν να κινείται με ευκολία και έξω από αυτή.

 
Η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που θα προσέξει ο υποψήφιος αγοραστής του μοντέλου της Yamaha. Το φινίρισμα των πλαστικών κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ πολύ καλή είναι και η συναρμογή τους. Απτή απόδειξη για αυτό είναι η απουσία οποιοδήποτε τριγμού από το μοντέλο της Yamaha ακόμη και αν συναντήσετε στο δρόμο σας κάποια μεγάλη λακκούβα. Πολύ καλή εντύπωση αφήνει και ο πίνακας οργάνων με τη λιτή αλλά σύγχρονη σχεδίασή του και τον πολύ όμορφο μπλε φωτισμό. Γενικότερα, κάθε σημείο του X-City, είτε μεταλλικό είτε πλαστικό, αποπνέει έναν αέρα ποιότητας. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως ακόμη και τα πρώτα μοντέλα που κυκλοφόρησαν στους ελληνικούς δρόμους, πριν από πέντε περίπου χρόνια, δεν έχουν χάσει κάτι από την “γυαλάδα” τους. Όσον αφορά στην εμφάνιση του scooter της ιαπωνικής εταιρείας, το λιτό και το διακριτικό είναι τα δύο πράγματα που τη χαρακτηρίζουν. Σχεδιαστικά εξακολουθεί να είναι σύγχρονη, αλλά σίγουρα δε θα κάνει τα κεφάλια να γυρνούν στο πέρασμά σας. Από την άλλη, όμως, αν δεν είστε από εκείνους που επιθυμούν να ξεχωρίζουν κάθε στιγμή και θέλετε να κινείστε στο πνεύμα των καιρών, τότε στο πρόσωπο του μοντέλου της Yamaha θα βρείτε μια πρόταση που ασκεί τη δική της ξεχωριστή έλξη χωρίς να προκαλεί.

Εργονομία/χώροι: Σε καλά επίπεδα  
Παρά τον πίσω τροχό των 15 ιντσών ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα κρίνεται ικανοποιητικός. Είναι λίγο ρηχός οπότε δεν θα καταφέρετε να βολέψετε ένα κράνος κλειστού τύπου. Ωστόσο, ένα κράνος jet, ένας χαρτοφύλακας αλλά και αρκετά μικροαντικείμενα μπορούν να φιλοξενηθούν εκεί. Πολύ χρήσιμο είναι και το ντουλαπάκι στην ποδιά το οποίο είναι αρκετά ευρύχωρο και δεν θα σας προβληματίσει με τα αντικείμενα που χρειάζεστε άμεσα (π.χ. πορτοφόλι και κινητό).

 Όλα καλά με τους αποθηκευτικούς χώρους και η ίδια καλή εικόνα συνεχίζεται και για τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβαίνοντες. Ο αναβάτης τοποθετείται με τον κορμό όρθιο και νιώθει πολύ άνετα στη μεγάλη και φαρδιά σέλα έχοντας πολύ χώρο και για τα πόδια του. Το επίσης φαρδύ τιμόνι έρχεται στα χέρια με φυσικό τρόπο και δημιουργεί πολύ καλό μοχλό. Στα ίδια υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η εργονομία για το συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στη διάθεσή του και δύο πρακτικές χειρολαβές. 

Στο δρόμο: Εντός και εκτός 
Μέσα στην πόλη το φαρδύ τιμόνι με το πολύ καλό κόψιμο επιτρέπει στο μοντέλο της Yamaha να ελίσσεται εύκολα και γρήγορα με μόνο περιορισμό τους καθρέπτες που βρίσκονται κοντά σε αυτούς των αυτοκινήτων. Πολύ καλή εντύπωση δημιουργεί και ο πολιτισμένος κινητήρας σε συνδυασμό με τη προοδευτική λειτουργία του κιβωτίου. Μέχρι τα 30 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση έρχεται ομαλά, ώστε να μην τρομάζει τους αρχάριους. Από εκεί, όμως, και μέχρι τα 90 περίπου χλμ./ώρα, το X-City επιταχύνει δυνατά ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα. Εξίσου άνετα θα κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο διατηρώντας με ευκολία τα 120 χλμ./ώρα με τη ζελατίνα και την ποδιά να προσφέρουν καλή προστασία. Πολύ καλή είναι και η απόδοση των φρένων που δε δυσκολεύονται να σταματήσουν γρήγορα το μεσαίο scooter προσφέροντας παράλληλα καλή αίσθηση, ένας τομέας όπου το πίσω φρένο ξεχωρίζει. Σε δρόμο με έντονες ανωμαλίες, τα σκληρά αμορτισέρ θα ταλαιπωρήσουν λίγο τον συνεπιβάτη. Ωστόσο, για αυτό ακριβώς το λόγο, σε καλής ποιότητας οδόστρωμα, το μοντέλο της Yamaha θα στρίψει με σιγουριά ακολουθώντας πιστά τη γραμμή που έχει επιλέξει ο αναβάτης.

Συμπέρασμα: Σίγουρη επιλογή 
Το X-City αποτελεί μία σίγουρη επιλογή για εκείνους που ψάχνουν ένα scooter με μεγάλους τροχούς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Ευρύχωρο, αξιόπιστο και γεροδεμένο ως κατασκευή, με ένα δυνατό κινητήρα που μπορεί να το κινήσει σβέλτα και στον αυτοκινητόδρομο, το X-City δεν θα διστάσει να βγει με αξιώσεις και εκτός των τειχών της πόλης χάρη και στην καλή προστασία από τον αέρα που προσφέρει η ζελατίνα και η ποδιά. 

Τι να προσέξετε
Χάρη στην υψηλή ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία των μηχανικών μερών είναι εύκολο να βρείτε ένα X-City σε πολύ καλή κατάσταση ακόμη και αν πρόκειται για ένα από τα πρώτα μοντέλα που κυκλοφόρησαν. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αγορά του είναι η σωστή και καταγεγραμμένη συντήρηση από τον ιδιοκτήτη του.

Τι να αλλάξετε
Αν επιθυμείτε επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, ώστε να μπορείτε να αφήνετε το full face κράνος σας στο scooter, η προσθήκη ενός top case είναι επιβεβλημένη. Μια ψηλότερη ζελατίνα θα βελτίωνε επίσης την προστασία από τον αέρα ειδικά για τους αναβάτες που ξεπερνούν σε ύψος τα 1,80 μ.

Ο ανταγωνισμός 

Peugeot Geopolis 250
Πέρα από το μικρότερο μοτέρ, το Geopolis 250 δεν έχει άλλη διαφορά σε σχέση με το νεότερο “300άρι”. Πολύ καλές επιδόσεις από το μονοκύλινδρο κινητήρα αλλά και πολύ καλή συμπεριφορά που θα ευχαριστήσει τον αναβάτη σε δρόμο με στροφές. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκονται και τα φρένα που προσφέρουν και αίσθηση και σταματούν το γαλλικό μοντέλο σε μικρές αποστάσεις. Η πολύ καλή θέση οδήγησης, θα ταιριάξει κουτί με τους ψηλότερους αναβάτες, χωρίς να ενοχλεί τους βραχύσωμους.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 249
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 20,1/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,19/5.800
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10,5
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,6
Τελική (χλμ./ώρα) 140
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.175
Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.470
Βάρος (κιλά) 165
Ελαστικό μπροστά 120-70/16
Ελαστικό πίσω 140/70-15
Φρένα μπροστά Δ, 270 χλστ.
Φρένα πίσω Δ, 240 χλστ
Τιμή 2.000-3.500 ευρώ

 

ΜΤΧ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ