Την εβδομάδα που μας πέρασε, όπως είχε ανακοινωθεί, η γαλλική Midual παρουσίασε το νέο, εντυπωσιακά exclusive, υπέρ-πολυτελές και μοναδικό γυμνό μοντέλο Type 1, κάνοντας πολλά σαγόνια να πέσουν στο πάτωμα.
Πριν από ένα μήνα η Midualμας προετοίμαζε για το νέο της μοντέλο, δίνοντας στην δημοσιότητα ελάχιστες πληροφορίες και λίγες φωτογραφίες από τα αξεσουάρ που θα κοσμούν το νέο Type 1.
Στις 17 Αυγούστου έγινε η επίσημη παρουσίαση στο Pebble Beach Concours d΄Elegance στην Καλιφόρνια. Μια διοργάνωση όπου, από το 1950, παρελαύνουν τα πιο όμορφα και σπάνια οχήματα που κυκλοφορούν στον κόσμο. Το βελούδινο ύφασμα που κάλυπτε το Type 1 έπεσε και αποκαλύφθηκε μια πολυτελέστατη δημιουργία από τους αδερφούς Midy.
Το πρωτότυπο μοντέλο που έκανε την εμφάνισή του στη διοργάνωση, αποτελεί το όραμα της εταιρείας για τις μοτοσικλέτες πολυτελείας και πριν την παρουσίασή του, δοκιμάστηκε για ένα χρόνο περίπου στους γαλλικούς δρόμους.
Τα υλικά υψηλών προδιαγραφών, και οι εξεζητημένες εφαρμογές τους χαρακτηρίζουν το Type 1. Αλουμινένιο πλαίσιο με διπλά τοιχώματα που λειτουργεί και ως ρεζερβουάρ, πάνελ οργάνων με 7(!) ρολόγια (θυμίζει έντονα κόκπιτ αεροπλάνου) πάνω σε... ξύλο (βελανιδιά παρακαλώ) ενώ πάνω στο ρεζερβουάρ τα γκριπ για τα γόνατα είναι από το ίδιο δέρμα που είναι ραμμένη και η σέλα! Η μοναδικότητα και η ποιότητα συνοδεύουν το κάθε εξάρτημα του Type 1, όσο μικρό κι αν είναι, από τα μαρσπιέ με το λογότυπο Midual, μέχρι τα φλας, και από το δοχείο υγρού φρένων, έως τα δερμάτινα γκριπ στο τιμόνι!
Το Type 1 κατασκευάστηκε για να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του εκάστοτε αναβάτη. Ξεκινώντας από το πλαίσιο, που θα διατίθεται με ένα ευρύ φάσμα φινιρισμάτων και προχωρώντας στη ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ, καταλήγουμε στα 45(!) διαφορετικά είδη δέρματος για τη σέλα που θα μπορούν να συνδυαστούν με τα... 25 διαθέσιμα χρώματα σε εξαρτήματα και λεπτομέρειες. 'Αλλωστε, κάθε μοτοσικλέτα θα έχει την δυνατότητα να περιλαμβάνει και το όνομα του ιδιοκτήτη της, χαραγμένο σε πλακέτα πάνω στο πλαίσιο.
Το Midual Type 1 τροφοδοτείται από κινητήρα boxer 1.036 κυβικών εκατοστών, με κλίση 25 μοίρες και εγκάρσιο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ παράγει 106 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με ροπή 10.1 kgm στις 5.300 σ.α.λ. Είναι υγρόψυκτος, ψεκαστός, και διαθέτει επίσης δύο ψυγεία λαδιού.
Το ανάποδο πιρούνι είναι το κορυφαίο Ohlins FGRT, διαμέτρου 43 χλστ., και διαδρομής 120 χλστ., ενώ πίσω βρίσκουμε το επίσης κορυφαίο μονό αμορτισέρ Ohlins TTX 36, διαδρομής 120 χλστ. Υψηλών προδιαγραφών είναι και τα φρένα του Type 1, με διπλούς δίσκους 320 χλστ. και δύο τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες από την Brembo μπροστά, και δίσκο 245 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα πίσω.
Παρακάτω, μπορείτε να πάρετε περισσότερες πληροφορίες για τα τρέχοντα τεχνικά του χαρακτηριστικά, καθώς το πρωτότυπο βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και υπάρχουν πιθανότητες τροποποίησής τους, όπως δηλώνει και στην επίσημη ιστοσελίδα της η Midual.