net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Εμφανείς επιρροές απο R6

LED προβολείς και φλας

Τροχοί αλουμινίου, νέο τελικό

Εμπρός δίσκος 282mm

Αλουμινένιο ψαλίδι

Πλήρως ψηφιακά όργανα

Μικρογραφία R6!

Πηγή έμπνευσης των σχεδιαστών της Yamaha ήταν, προφανώς, τα YZF-R125 και YFZ-R6. Η ολοκαίνουργια, μικρή σπορ μοτοσυκλετά της εταιρείας δεν έχει καμία σχέση με το R15 V2 που αντικαθιστά.

 
Το YZF-R15 πρωτοεμφανίστηκε το 2008 ώστε να εκπροσωπήσει την εταιρεία στην απαιτητική κατηγορία των 150 κυβικών εκατοστών. Είναι μια μοτοσυκλέτα με πλήρες φαίρινγκ, σπορ γονίδια και είναι απο τα πιο διακεκκριμένα μοντέλα της εταιρείας στην αγορά της Ινδίας. Το 2011 δέχθηκε ένα φρεσκάρισμα στην εμφάνισή του και βαφτίστηκε YZF-R15 V2.0. Τώρα, η νέα του έκδοση παρουσιάστηκε στο Βιετνάμ.

Η κατασκευή του γίνεται στην Ινδονησία και η εμφάνισή του θυμίζει έντονα το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το R6. Σκοπός της Yamaha είναι να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό. Για να το πετύχει, προίκισε το R-15 με έναν ισχυρό κινητήρα, εντυπωσιακά στοιχεία εξοπλισμού και σπορ πινελιές.

Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, διαστάσεων 58 x 58.7 χιλιοστά και χωρητικότητας 155.1 κυβικών εκατοστών. Ο λόγος συμπίεσης βρίσκεται στο 11.6 : 1. Το αποτέλεσμα είναι 20 ίπποι στις 10.000 σ.α.λ. και 1.49 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται, φυσικά, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων μέσω ενός υγρού, πολύδισκου συμπλέκτη. Η τελική του ταχύτητα είναι 137 χλμ/ώρα.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο δύο δοκών με αλουμινένιο ψαλίδι. Η ανάρτηση αποτελείται απο ένα ανεστραμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι αλουμινένιες ζάντες είναι νέας σχεδίασης και φορούν ελαστικά διαστάσεων 100/80-17 εμπρός και 140/70-17 πίσω. Όταν χρειαστεί να επιβραδύνει, αναλαμβάνουν δράση ένας δίσκος 282 χιλιοστών έμπρός και ένας 240 πίσω. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 11 λίτρα και το βάρος του είναι 137 κιλά στεγνή.

Στον εξοπλίσμό του περιλαμβάνει διπλούς προβολείς μπροστά τεχνολογίας LED, ψηφιακή οθόνη οργάνων με πληθώρα ενδείξεων, νέα εξάτμιση και πιο αεροδυναμικό φαίρινγκ. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός οτι LED είναι το πίσω φωτιστικό σώμα, αλλά και τα φλας. Δυστυχώς, από τον εξοπλισμό του απουσιάζει το ABS, το οποίο δεν προσφέρεται ούτε ως έξτρα.

Με όπλο του μια σειρά απο εντυπωσιακά χρώματα είναι έτοιμο να τα βάλει με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ