Οι δισταγμοί της Aprilia όσο αφορά την επιστροφή της στα MotoGP δεν είναι κάτι καινούργιο. Όμως, τώρα τελευταία, φημολογείται πως ο διευθυντής της, R. Albesiano σκέφτεται την συμμετοχή στη διοργάνωση, στο άμεσο μέλλον.
Αν και οι πληροφορίες δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα από την Aprilia, άλλες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες φτάνουν στην επιφάνεια. Το σημαντικότερο ζήτημα σε αυτή τη περίπτωση είναι, ποιοι πιλότοι θα φέρουν εις πέρας τα σχέδια της Aprilia Racing Team στο πρωτάθλημα του 2015. Λέγεται πως ένας από αυτούς θα είναι ο Alvaro Bautista, ενώ ο άλλος θα είναι ο Eugene Laverty που τώρα τρέχει στα SBK με την Voltcom Crescent Suzuki.
Ο Alvaro Bautista είναι πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην κατηγορία 125κ. εκ. και προς το παρόν διανύει το συμβόλαιό του με την Drive M7 Aspar, όπου οδηγεί μια Honda RCV1000R παραγωγής μαζί με τον Nicky Hayden. Αν και ακούγεται πως η Aspar θα αγωνισθεί με Ducati το 2015, έχοντας ήδη προτείνει επέκταση του συμβολαίου του Bautista, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα για να μάθουμε το πόσο δελεαστική θα γίνει η Aprilia.
Για τον Eugene Laverty, μια τέτοια μεταγραφή θα ήταν ονειρική, αφού μετά από την διοργάνωση των WSBK που αγωνίζεται τώρα με τη Suzuki, η μεγάλη κατηγορία των MotoGP θα είναι ένα σημαντικό μέρος του αγωνιστικού του παλμαρέ.
Βιασύνη, φημολογείται πως έχει πέσει και στην εξέλιξη της μελλοντικής μοτοσικλέτας MotoGP της Aprilia. Όπως και να έχει, σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς πως ο Romano Albesiano είχε χρόνο να εξελίξει την –εντελώς- νέα μοτοσικλέτα που ανέφερε στο παρελθόν. Η Aprilia Racing Team χρησιμοποιούσε ήδη πνευματικές βαλβίδες και, αν προσέθετε στο πακέτο και ένα seamless κιβώτιο (κάτι που πρωτοπαρουσίασε η Honda και επιτρέπει την εξοικονόμηση χρόνου μεταξύ των αλλαγών στις ταχύτητες) σίγουρα θα έφερνε την μοτοσικλέτα πολύ πιο κοντά στα τεχνικά χαρακτηριστικά των υπολοίπων εργοστασιακών μοντέλων. Αναμένουμε περισσότερες και πιο... επίσημες πληροφορίες.