LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα concept μοτοσικλέτα που παρουσίασε η Modenas, η οποία δείχνει να βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή.

Του πάει πολύ το πρασινάκι, δε νομίζετε;

Και σε γυμνό το TTR 200 concept, για όσους το προτιμούν.

Λιτό, όμορφο cafe racer. Η Modenas μας κολάζει. Λέτε να το δούμε στην παραγωγή;

Ιδού ένα μέρος από το φυλλάδιο που ετοιμάστηκε για το TTR 200.

Και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Μοτοσικλέτα από τη Modenas; TTR 200 concept!

"Πώς σας φαίνεται;" ρωτάει η Modenas παρουσιάζοντας τέσσερις φωτογραφίες μιας μικρής σε κυβισμό αλλά άκρως εντυπωσιακής ρετρό μοτοσικλέτας που μοιάζει να βρίσκεται μισό βήμα πριν την παραγωγή.

 
Η πρωτότυπη ρετρό μοτοσικλέτα της γνωστής εταιρίας από τη Μαλαισία, ονομάζεται TTR200 και μοιάζει να έχει εξελιχθεί από λευκό χαρτί. 

Αυτό το λέμε γιατί δεν μπορέσαμε να βρούμε στην γκάμα της Modenas κάποιο πλαίσιο ή κάποιον κινητήρα που να ταιριάζει με αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες, αλλά και με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που είδαν επίσης το φως της δημοσιότητας. Η παρουσίαση των τεχνικών χαρακτηριστικών προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση αφού αυτά παρουσιάζονται κανονικά τυπωμένα σε φυλλάδιο της εταιρίας! Οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα concept που βρίσκεται όντως λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του ως μοντέλο παραγωγής.

Το TTR 200 κινείται από έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 213, κ.εκ., ο οποίος φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και αποδίδει 17 ίππους και 1,5 kgm ροπής στις 8.500 και 7.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας ανέρχεται στα μόλις 125 κιλά –λογικά χωρίς υγρά. 

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα και η σέλα απέχει από το έδαφος 765 χλστ, ενώ για την πέδηση φροντίζει ένας δίσκος εμπρός που συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα –υπάρχει και φθηνότερη επιλογή για ταμπούρο- και ένα ταμπούρο πίσω. Κλασικές λύσεις έχουν εφαρμοστεί και στον τομέα του περιμετρικού σωληνωτού πλαισίου από ατσάλι, το οποίο είναι κλειστού τύπου και φέρει συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ για την ανάρτηση των τροχών. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 18 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα και φέρουν ελαστικά διαστάσεων 90/90 και 120/80.

Το TTR 200 παρουσιάστηκε σε δύο διαφορετικές εκδοχές: με και χωρίς μπικίνι φέρινγκ με τη δεύτερη έκδοση (σε δύο χρωματικές επιλογές) να φέρει επιπλέον κάλυμμα για τη σέλα του συνεπιβάτη και προστατευτικά στο ρεζερβουάρ για τα γόνατα του αναβάτη.

Δεν ξέρουμε πότε ακριβώς θα περάσει στην παραγωγή η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, αλλά εμείς θα θέλαμε να τη δούμε και προς τα μέρη μας. Εσάς πώς σας φαίνεται αυτή η ιδέα;

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ