net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο 701 Vitpilen

Νέο 401 Svartpilen

Νέα Svartpilen και Vitpilen

Στην Ισπανία έπιασε ο κατασκοπευτικός φακός το επερχόμενο μοντέλο της Husqvarna. Το Svartpilen 701, είναι η μεγαλύτερη έκδοση του υπάρχοντος 401. Στις φωτογραφίες μπορούμε να διακρίνουμε πολλές από τις λεπτομέρειες του νέου μοντέλου.

 
Η Husqvarna βρίσκεται στη ιδιοκτησία της KTM, οπότε δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι οι δυο εταιρείες μοιράζονται κοινά εξαρτήματα στις μοτοσυκλέτες τους. Το 701 είναι εφοδιασμένο με traction control και ABS, οι τροχοί είναι με ακτίνες κι έρχονται από την Akront. Έχουν μικρό βάρος, ώστε να στρίβει με μεγαλύτερη ευκολία και φορούν ελαστικά Pirelli MT60 διαστάσεων 120 και 160 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Το πιρούνι είναι το 43άρι της WP που χρησιμοποίει η KTM στο 690 Duke R. Προσφέρει 150 χιλιοστά διαδρομής και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την συμπίεση και την επαναφορά με τις ρυθμίσεις να γίνονται ξεχωριστά για κάθε καλάμι από κόκκινους ρυθμιστές στο πάνω μέρος. Την επιβράδυνση έχει αναλάβει ένας δίσκος 320 χιλιοστών εμπρός με ακτινική δαγκάνα της Brembo.

Το ψαλίδι είναι όμοιο με του πρωτότυπου KTM 890. Δεν υπάρχει πίσω φτερό, αλλά ολόκληρη η κάτω πλευρά της ουράς είναι καλυμμένη με πλαστικό ώστε να προστατεύεται το αμορτισέρ από σκόνη και χώμα.

Τo φτερό του μπροστινού τροχού είναι μικρό σε μέγεθος για ένα πιο custom look και οι βάσεις των μαρσπιέ έχουν τυπωμένο το λογότυπο “701”. Η εμφάνιση συμπληρώνεται από ένα φαρδύ τιμόνι και ένα στρογγυλό όργανο το οποίο ίσως να είναι ρυθμιζόμενο ως προς τη θέση του. Δεν γνωρίζουμε αν ο μπροστινός προβολέας θα έχει αυτή τη μορφή καθώς είναι καμουφλαρισμένος περιμετρικά. Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED και είναι ενσωματωμένο στην ουρά. Η μανέτα του φρένου είναι ρυθμιζόμενη, όχι όμως και του συμπλέκτη, σε αυτό τουλάχιστον το μοντέλο δοκιμής.

Ο κινητήρας έχει πλέον το λογότυπο της εταιρείας τυπωμένο στα κάρτερ και το ψυγείο διαθέτει πλαστικά καλύμματα στις δυο πλευρές του. Το τελικό της εξάτμισης βρίσκεται στη δεξιά πλευρά και δείχνει πιο απλό σε σχέση με τα αντίστοιχα της KTM. Ο συλλέκτης βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα, είναι μερικώς κρυμμένος από την πλαστική καρίνα και φυσικά, πληροί τις προδιαγραφές Euro-4.

Λογικά, την scrambler έκδοση Svartpilen, θα ακολουθήσει και η cafe racer εκδοχή του μοντέλου, Vitpilen, η οποία θα διαθέτει χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι και πιο ασφάλτινα ελαστικά.

Οι δυο ανανεωμένες εκδόσεις του μικρότερου 401 αναμένεται σύντομα να κυκλοφορήσουν στους δρόμους καθώς τα μοντέλα δοκιμής που φωτογραφήθηκαν ήταν πολύ κοντά στο τελικό προϊόν. Κι εδώ το σχήμα του εμπρός φωτιστικού σώματος δεν έχει την τελική του μορφή,  σε αντίθεση με το πίσω. Το τελικό της εξάτμισης έχει χαραγμένο το λογότυπο της εταιρείας. Απομένει να δούμε την τελική μορφή και τα χρώματα της σέλας και των καλυμμάτων του ρεζερβουάρ.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ