• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ελαφρύ Rambler της Touratech

Το ελαφρύ Rambler της Touratech

Το ελαφρύ Rambler της Touratech

Το ελαφρύ Rambler της Touratech

Το ελαφρύ Rambler της Touratech

Νέα έκδοση της Touratech

Εάν είστε ανάμεσα σε αυτούς που πιστεύουν, ότι το R 1200GS είναι πολύ βαρύ και δύστροπο, για πραγματική adventure οδήγηση, η Touratech παρουσιάζει, σε συνεργασία με τη BMW, ένα ελαφρύ 200 κιλών concept μοντέλο, που μπορεί να βρει το δρόμο προς την παραγωγή.

 
Η αρχή έγινε με την ονομασία του μοντέλου K199 που υποδηλώνει το συνολικό αριθμό των κιλών, όριο στο οποίο έπρεπε να διατηρηθεί το εν λόγο μοντέλο. Μια μοντέρνα αναπαράσταση του HP2 , που δεν θα δείχνει απλά σπορ, αλλά θα έχει και την ανάλογη συμπεριφορά. Μια μοτοσυκλέτα,  απόδειξη ότι, η κατηγορία on-off και τουρισμού δεν διαφοροποιούνται στο προφίλ της εταιρίας, η οποία μέσω των ανεπτυγμένων τεχνολογικών δυνατοτήτων της, κατάφερε να κατασκευάσει την πιο light εκδοχή της R1200 που έγινε ποτέ. 
 
Η Touratech, σε συνεργασία με τη BMW, κατασκεύασε δύο πρωτότυπα, που έχουν μοναχά χρωματικές διαφορές και στο μηχανικά μέρη, χρησιμοποίησαν το εξής τέχνασμα. Συνδύασαν τη μονάδα κινητήρα-κιβώτιο από το R 1200 R Roadster,με τον άξονα μετάδοσης από το GS. Αυτό, χάρισε στο Rambler, αμεσότητα και υψηλή ροπή 125 ίππων, ενώ το σύστημα πιρουνιών tele, μεταφέρθηκε αυτούσιο από το στάνταρ μοντέλο.

Μετά την επέμβαση της εταιρία στην ανάρτηση, το Boxer μοντέλο παραμένει εξαιρετικά σταθερό, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Η χρήση σύγχρονης τεχνολογίας κομματιών, οι σωλήνες  αλουμινίου που χρησιμοποιήθηκαν στο πλαίσιο, η εξάτμιση τιτανίου και μια μπαταρία λιθίου, συνέβαλαν στη μείωση των κιλών του Rambler. Με  50 κιλά λιγότερα, έγινε ιδιαίτερα ευκίνητη.

Αφού αφαιρέθηκαν τα περιττά κομμάτια των φέρινγκ, ενισχύθηκε το πλαίσιο και ένα νέο φιλτροκούτι πήρε τη θέση του παλιού και νέα κομμάτια από ανθρακόνημα, ενίσχυσαν συνολικά την κατασκευή. Το αλουμινένιο ρεζερβουάρ των 16,2 λίτρων, συμπληρώνεται από τη  ξεχωριστή δεξαμενή της τρόμπας βενζίνης και φτάνει τα 18 λίτρα στο σύνολο. Ακόμα μια καινοτομία, αφορά στα μπροστινά φρένα και περιλαμβάνει μονό ελαφρύ δισκόφρενο, που όμως διατήρησε την λειτουργία του ABS.

Πολύ θα θέλαμε να το δούμε να βγαίνει στην παραγωγή. Εσείς τι λέτε;

 

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ