Το 4ο μέλος της οικογένειας SH παρουσίασε η Honda. Το στιλάτο Mode 125 αποτελεί μια ακόμη πιο compact αλλά και πιο προσιτή οικονομικά λύση η οποία διατίθεται πλέον και στη χώρα μας.
Οπτικά το νέο μοντέλο της σειράς SH διαφέρει ελαφρώς από τα άλλα δύο στο σχεδιασμό του κάτι που μπροστά γίνεται αντιληπτό στο ρύγχος αλλά και στο στρογγυλεμένο φανάρι που περιβάλλεται από ένα χρωμιωμένο δακτυλίδι.
Διαφορές υπάρχουν επίσης στα νέα πλαϊνά πλαστικά όσο και στην ουρά του scooter οι οποίες τονίζονται από τις δύο τόνων χρωματικές επιλογές της Honda. Σε γενικές γραμμές ο σχεδιασμός του είναι πιο «γλυκός» από αυτόν που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα χωρίς να χάνει στοιχεία από την ταυτότητα των SH.
Διαφορές σε σχέση με τα SH 125/150 που γνωρίζουμε υπάρχουν και στην ουσία αφού το SH Mode 125 είναι ένα μικρότερο σε διαστάσεις scooter, σημαντικά ελαφρύτερο και έχει παράλληλα μια σημαντικά χαμηλότερη σέλα. Ειδικά αυτό το τελευταίο θα το βρουν εξαιρετικά χρήσιμο οι μικρόσωμοι αναβάτες και συγκεκριμένα οι γυναίκες. Σε σχέση με το «κλασικό» SH 125i, το νέο Mode είναι 100 χλστ. πιο κοντό και 75 χλστ. στενότερο ενώ το συνολικό του ύψος έχει επίσης μειωθεί κατά 45 χλστ. κατά 35 χλστ. μικρότερο εμφανίζεται και το μεταξόνιο με την κάστερ να έχει μεγαλώσει κατά μία μοίρα στις 27. Σε συνδυασμό με τις 46 μοίρες (full lock) ο κύκλος στροφής του νέου SH Mode περιορίζεται στα μόλις 1,9 μ.
Η σέλα έχει επίσης χαμηλώσει κατά 34 χλστ. χωρίς να θυσιαστεί ο χώρος κάτω από αυτή που επαρκεί για ένα κράνος κλειστού τύπου. Αυτό έγινε εφικτό με την τοποθέτηση ενός μικρότερου κατά δύο λίτρα ρεζερβουάρ (5,5 από 7,5) αλλά και του μικρότερου πίσω τροχού των 14 ιντσών (από 16). Έτσι η απόσταση της σέλας από το έδαφος φτάνει τώρα τα 765 χλστ. Οι μικρότερες διαστάσεις δεν σημαίνουν απαραίτητα και στενότητα χώρων, αφού σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη σχεδίαση της ποδιάς κάτω από το τιμόνι ώστε να μη βρίσκουν τα γόνατα των ψηλότερων αναβατών.
Οι παραπάνω αλλαγές περιόρισαν ελαφρά (κατά 8 χλστ.) τη διαδρομή της πίσω ανάρτησης η οποία ανέρχεται σε αυτή την περίπτωση στα 75 χλστ, ενώ μπροστά έχει αυξηθεί από τα 83 στα 89 χλστ. Σε αυτό το σημείο μικρότερο παρουσιάζεται και το πλάτος του ελαστικού διαστάσεων 80/90-16 από 100/80-16.
Αλλαγές έχουμε και στα φρένα, τόσο στο εμπρός μικρότερο δισκόφρενο των 220 χλστ. (από 240) όσο και στο πίσω που έδωσε τη θέση του σε ένα ταμπούρο 130 χλστ. Η απόδοση των φρένων, ωστόσο, ενισχύεται σημαντικά από την ύπαρξη της γνωστής συνδυασμένης πέδησης της Honda. Όλα αυτά συνδυαστικά περιόρισαν σημαντικά το βάρους του SH Mode 125, το οποίο, πλήρες υγρών, ανέρχεται στα 116 κιλά έναντι των 134 του «κλασικό» SH 125i.
Στο τομέα του eSP κινητήρα δεν παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές μεταξύ των δύο 125ριών SH. Για το νέο της scooter η Honda έδωσε μεγαλύτερη έμφαση στην απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Η μέγιστη ισχύς του υγρόψυκτου διβάλβιδου μοτέρ παράγεται στις 8.500 σ.α.λ., όπως και πριν, αλλά παρουσιάζεται ελαφρώς μειωμένη στους 11,26 ίππους από 11,6. Η ροπή ωστόσο έχει αυξηθεί στα 1,22 kgm από 1,12 και παράγεται πλέον 1.500 σ.α.λ. χαμηλότερα, στις 5.000. Όλες οι τεχνολογίες των eSP κινητήρων δίνουν το «παρών» και σε αυτό το SH.
Αυτό σημαίνει ότι πέρα από τις μειωμένες τριβές που παρουσιάζει το μοτέρ, στον εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα Idle Stop της Honda που σβήνει τον κινητήρα έπειτα από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί και τον επαναφέρει άμεσα και αθόρυβα σε λειτουργία χάρη στον ACG εναλλάκτη. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, με το Idle Stop ενεργοποιημένο (προφανώς σε συνθήκες πόλης) δε θα χρειαστούν περισσότερα από δύο λίτρα για κάθε 100 χλμ. διαδρομής.
Το SH Mode 125 είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα, ρόζ, λευκό και μαύρο και κοστίζει 2.690 ευρώ. Μπορείτε να το αποκτήσετε μέσω τριών εναλλακτικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων: με προκαταβολή 25% και εξόφληση έως και σε 72 μήνες, με επιτόκιο 8,9%, με προκαταβολή 0%, εξόφληση έως και σε 72 μήνες και επιτόκιο 11% και με προκαταβολή 10% και εξόφληση σε 24 μήνες, με επιτόκιο 6,9%.