net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Όμορφο, σύγχρονο design, μονό πίσω αμορτισέρ. Το CT115S της Modenas θα διατίθεται ΜΟΝΟ στην Ασία. Εδώ σε κόκκινο χρώμα.

Το έχουμε και σε μπλεδάκι.

Παρατηρήστε από κοντά τις ζάντες. Τρελό design που δεν έχουμε ξαναδεί.

Κινητήρας μόνο 115 κυβικών, αερόψυκτος και με καρμπιρατέρ, που αποδίδει 8,8 αλογάκια.

Συντηρητική η σχεδίαση στα όργανα.

Διπίστονη δαγκάνα στον δίσκο, εμπρός. Πίσω το CT115S φοράει ταμπούρο.

Μονό πίσω αμορτισέρ, με προφόρτιση ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις.

Διακόπτης με το γνωστό αντικλεπτικό σύστημα που βρίσκουμε συνήθως σε scooter.

Χώρος κάτω από τη σέλα, με έξοδο ρεύματος για να φορτίζετε το κινητό σας.

Πολύ όμορφο το πίσω φωτιστικό σώμα. Φυσικά -για Ασία μιλάμε- ΔΕΝ είναι LED.

Η Modenas έδειξε και μια "καγκουροποιημένη" έκδοση του CT115S. Φωτό: Moto Malaya.

Νέο Modenas CT115S μόνο για Ασία

Στις 8/9/2015 η Modenas παρουσίασε το νέο της παπί CT115S. Ατού του το σύγχρονο design, το μονό πίσω αμορτισέρ, και η έξοδος ρεύματος κάτω από τη σέλα. Το καρμπιρατέρ του πάντως μεταφράζεται ως: "ΜΟΝΟ για Ασία".

 
Ίσως περιμέναμε υπερβολικά πολλά από τα teaser του νέου CT115S, και έτσι όταν το παρουσίασε η Modenas, δεν σας κρύβουμε πως απογοητευτήκαμε. Το design του είναι μια χαρά, και το πίσω μονό αμορτισέρ του δίνει υπερατού στο κράτημα με το καλημέρα, όμως η συνέχεια της ανάγνωσης του press kit δεν αφήνει την ίδια ευχάριστη γεύση.
Βλέπετε η Modenas επέλεξε τις παραδοσιακές και απλές λύσεις της αερόψυξης και του καρμπιρατέρ, εξανεμίζοντας τις όποιες ελπίδες είχαμε για δυνατές επιδόσεις, αλλά και για να το δούμε και στας Ευρώπας. 

Ο αερόψυκτος καρμπιρατεράτος κινητήρας των 115 κ.εκ. αποδίδει 8,8 hp στις 9.000 σαλ., με ροπή 0,8 Kgm στις 5.000 σαλ. Το κιβώτιο είναι 4 σχέσεων, ενώ το παπί της Modenas διαθέτει μίζα και μανιβέλα, ρεζερβουάρ 4,8 λίτρων και ζυγίζει 99 κιλά στεγνό. Έξυπνο -ή αστείο, όπως το πάρει κανείς- είναι το γεγονός πως η Modenas έχει τοποθετήσει στο CT115S πλαϊνά καλύμματα που το κάνουν να δείχνει λες και φοράει Supersport πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου! Ανάμεικτη γεύση αφήνουν και οι επιλογές της εταιρείας στην πέδηση, αφού μπορεί το CT να φέρει δίσκο μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, αλλά πίσω φοράει ταμπούρο.

Το CT115S κατασκευάζεται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο της Modenas στο Gurun, θα διατίθεται σε 2 χρώματα, κόκκινο και μπλε, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να πουλάει στη Μαλαισία 1.500 CT115S κάθε μήνα!

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ