Μια σειρά από σχέδια τα οποία κατέθεσε προς κατοχύρωση η Yamaha, απεικονίζουν μια μοτοσικλέτα πολύ κοντά σχεδιαστικά στο υφιστάμενο R1, με μια μινιμαλιστική απόληξη εξάτμισης στην δεξιά πλευρά της.
Δεν χρειάζεται και πολύ ψάξιμο για να καταλάβει κανείς ότι αυτά τα σχέδια αφορούν σε μια supersport μοτοσικλέτα, η οποία μοιάζει πολύ στο R1. Δεδομένου όμως ότι το χιλιάρι μετράει πάρα πολύ λίγο χρόνο στην παραγωγή (παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες) είναι πάρα πολύ νωρίς για να μιλάμε για κάποια ανανέωση.
Εκτός αυτού, ποτέ οι εταιρείες δεν «κατοχυρώνουν» τις ανανεώσεις τους με αναλυτικά σχέδια, οπότε αποκλείουμε κατηγορηματικά κάθε τέτοια περίπτωση.
Τι μοντέλο είναι αυτό που βλέπουμε λοιπόν και ποιος ο ρόλος αυτής της μινιμαλιστικής εξάτμισης με τις δύο απολήξεις στην δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας;
Μουσική X-Files...
Πρώτα απ΄ όλα, εξάτμιση που να ξεκινά από την πολλαπλή και να καταλήγει σε δύο σωληνωτά ακροφύσια έτσι όπως φαίνεται στο σχέδιο, δεν υπάρχει, τουλάχιστον για πολιτική και street legal χρήση. Η μοτοσικλέτα φαίνεται να φέρει φώτα και φλας, οπότε δεν πρόκειται για racing μοντέλο. Τι μπορεί να είναι αυτό λοιπόν;
Το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι ότι δεν μας δίνεται η πλήρης εικόνα, κάπου πρέπει να είναι κρυμμένα και άλλα εξαρτήματα που συνθέτουν το σύστημα της εξάτμισης και απλά δεν τα έχουν αναπαραστήσει σχηματικά.
Κατά δεύτερον, στην εμπρόσθια όψη, είναι εντελώς ξεκάθαρο ότι πρόκειται για R1 look με το χαρακτηριστικό ρύγχος της μάσκας, τα «φιλέτα» με τα LED και τους δυο προβολείς δεξιά και αριστερά του κεντρικού αεραγωγού. Όπως είπαμε όμως, είναι πάρα πολύ νωρίς για να υπάρξει ανανέωση ή ακόμα και μια εντελώς νέα έκδοση της μοτοσικλέτας του λίτρου, οπότε το πιο λογικό, είναι ότι μάλλον βλέπουμε το νέο R6!
Tο 600άρι της Yamaha έχει αρκετό καιρό στην αγορά χωρίς να έχει ανανεωθεί σημαντικά και ουσιαστικά, οπότε βάση της επιστημονικής αρχής του ξυραφιού του Όκκαμ (Google it!) ποντάρουμε σε αυτό, αντί του να κάνουμε τρελές υποθέσεις και εικασίες.