LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο αγωνιστικό X-BOW ετοιμάζει η KTM σε συνεργασία με την Reiter.

Σήμερα η βασική έκδοση GT του X-BOW αποδίδει περίπου 280 ίππους.

Νέο αγωνιστικό ΚΤΜ X-Bow

Το ΚΤΜ X-Bow, ετοιμάζεται να αποκτήσει και αγωνιστική, κλειστή έκδοση, με την αυστριακή εταιρία να συνεργάζεται για την κατασκευή και δημιουργία του με την Reiter Engineering.

 
Τώρα που τελείωσε, προς το παρόν, με τα δίτροχα η αυστριακή εταιρία είπε να ασχοληθεί και λίγο με το μοναδικό X-BOW. Σε συνεργασία λοιπόν με τον αγωνιστικό βελτιωτικό οίκο Reiter Engineering, ετοιμάζει μια αγωνιστική εκδοχή του X-BOW, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε Ευρώπη, Ασίας και Η.Π.Α. Τεχνικά στοιχεία δεν υπάρχουν ακόμα και το μόνο που έχουμε στη διάθεσή μας είναι μια πρώτη teaser εικόνα, στην οποί το Χ-BOW παρουσιάζεται πολύ διαφορετικό. Φέρει ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, σκεπασμένο cockpit (όλο διάφανο!), μία ευμεγέθη πίσω αεροτομή, αλλά και κάλυμμα κινητήρα (στο πίσω μέρος) με μεγάλα ανοίγματα για τον αερισμό του.

Υπεύθυνη για την κατασκευή και την όλη διαχείριση του οχήματος (πωλήσεις, service κτλ.) θα είναι η Reiter Engineering.  H KTM και η Reiter Engineering έχουν συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν, σε αγωνιστικό επίπεδο, με κοινό δεσμό το X-BOW. Το 2008 κατάφεραν να κερδίσουν το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα GT4, την ίδια χρονιά που παρουσιάστηκε και το ΚΤΜ X-BOW! Από ό,τι μπορούμε να φανταστούμε πάντως, το συγκεκριμένο αγωνιστικό X-BOW μοιάζει να προετοιμάζεται για αγώνες για πρωταθλήματα τουρισμού (GT) ή ακόμη και για αγώνες αντοχής. Σε αυτούς του αγώνες άλλωστε εξειδικεύεται η Reiter.

Ο ιδρυτής της Reiter Engineering, Hans Reiter, δήλωσε: «Τώρα είναι η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε ένα επαναστατικό νέο concept στη διεθνή αγωνιστική κοινότητα. Αυτή είναι μια ευκαιρία που δεν ήθελα να χάσω και παρουσίασα τις ιδέες μου στην KTM. Είμαι πεπεισμένος ότι το νέο μοντέλο θα τραβήξει το ενδιαφέρον και θα είναι πολύ επιτυχημένο σε όλο τον κόσμο. Τις ευχαριστίες μου στους συνεταίρους μου σε αυτό το project, KTM Sportcar, KISKA και KTM Technologies που μας στήριξαν ενεργά στην πραγματοποίησή του.»

Από την μεριά της KTM, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της αυστριακής εταιρίας, Hubert Trunkenpolz, δήλωσε ότι περιμένει με ανυπομονησία την επιστροφή της KTM στο 4τροχο διεθνές αγωνιστικό προσκήνιο: «Με το X-BOW BATTLE καθιερώσαμε ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο ενιαίου τύπου αγώνα για τους πελάτες μας που είναι επίσης φίλοι των αγώνων. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ανάμεσά τους υπάρχουν και άλλοι που ζητούν ένα αυτοκίνητο το οποίο να μπορεί να τρέχει σε διεθνείς αγώνες. Έχοντας αυτό στο μυαλό του, ο Hans Reiter μας επισκέφτηκε με την ιδέα-πρόκληση του να σχεδιάσει ένα ολοκαίνουριο X-BOW για χρήση στους αγώνες. Υποστηρίξαμε με ενθουσιασμό αυτή την εξέλιξη ξέροντας ότι η Reiter Engineering είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη ομάδα που εξελίσσει, κατασκευάζει και προωθεί ιδιαίτερα επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Είμαστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα θα είναι ένα αυτοκίνητο σύμφωνο με την «Ready To Race» παράδοση της KTM!»

Να σας θυμίζουμε πως το X-BOW παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης του 2008. Έφερε ένα 2λιτρο TFSI μοτέρ της Audi, το οποίο απέδιδε 240 ίππους και 310 Nm, επιτρέποντας στο βάρους 790 κιλών όχημα, να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και να έχει τελική ταχύτητα 217 χλμ./ώρα. Αργότερα παρουσιάστηκε και το ΚΤΜ X-Bow R, στο οποίο η ισχύς του κινητήρα ανέβηκε στους 304 ίππους και η ροπή του στα 400 Nm. Αυτή τη στιγμή παράγεται σε τρεις εκδόσεις GT, R και RR.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ