Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
  • Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen

Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen

Zonsen ZS 150 Mini Panda θα ονομάζονται
Μονοκύλινδρος κινητήρας 149cc με 10,5 ίππους
Τροχοί 12 ιντσών με ABS στον εμπρός τροχό
Γύρω στα 120 κιλά το βάρος τους και LED φωτισμός

Zonsen ZS 150 Mini Panda θα ονομάζονται

Σε εκθέσεις της Κίνας η Zonsen ή Zongshen παρουσίασε δύο νέες mini μοτοσυκλέτες που θα ονομάζονται Zonzen ZS 150 Mini Panda και θα έρχονται σε μία scrambler και μία café racer έκδοση. Με τις μικρές μοτοσυκλέτες της Honda, όπως το Dax 125, το Monkey 125 και το MSX 125 Grom να έχουν αποκτήσει ένα μεγάλο κοινό, το οποίο μάλιστα έχει σχηματίσει μία ολόκληρη "κοινότητα" λόγω της αγάπης τους για τα mini bikes, η κινέζικη εταιρεία αντιλαμβάνεται την προοπτική που παρουσιάζεται σε αυτή την κατηγορία και φέρνει τις δικές της εκδοχές. Η CFMOTO παρουσίασε αντίστοιχα το δικό της mini Bike που ονομάζεται Papio 125. Η Zongshen που πλέον ονομάζεται Zonsen, δημιούργησε τα δύο Mini Panda με ξεχωριστό και ιδιαίτερο σχεδιασμό, ώστε να ξεχωρίζουν, ενώ η εταιρεία ευελπιστεί να αποκτήσουν τα μοντέλα της, τους δικούς τους fans.

Μονοκύλινδρος κινητήρας 149cc με 10,5 ίππους

Τα Zonsen ZS 150 Mini Panda δεν εξοπλίζονται με έναν "ξαπλωμένο" (οριζόντια τοποθετημένο) μονοκύλινδρο κινητήρα, διάταξη που χρησιμοποιεί η Honda για δεκαετίες στα mini bikes της, αντιθέτως ο κινητήρας τους είναι "όρθιος". Είναι αερόψυκτος στα 149cc και αποδίδει μέγιστη ισχύ 10,5 ίππων στις 7.000 σαλ και 11,5 Nm ροπής στις 5,500 σαλ. Η τελική ταχύτητά του φτάνει σχεδόν τα 100 χλμ/ω ενώ επισήμως αναγράφεται στα 95 χλμ/ω με το κιβώτιο ταχυτήτων να αποτελείται από 5 σχέσεις. Η Zonsen μπορεί να παρουσιάσει και μία έκδοση στα 125cc με απόδοση λίγο χαμηλότερη από 10 άλογα, κάτι που θα ήταν πολύ εύκολο για την εταιρεία, αλλά δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες για ανάλογα πλάνα από αυτήν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τροχοί 12 ιντσών με ABS στον εμπρός τροχό

Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο των Mini Panda, τοποθετείται εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω. Οι μικροί τροχοί αλουμινίου είναι τυπικών διαστάσεων για mini bikes, στις 12 ίντσες διάμετρο και με ελαστικά 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δισκόφρενα εμπρός και πίσω ενώ το μπροστινό μόνο, εποπτεύεται μονάδα ABS. Παράλληλα, τα μικρά Mini Panda εξοπλίζονται και με Traction Control κάτι που αποτελεί ίσως υπερβολή για τους μικρούς κινητήρες τους με την ισχύ των 10,5 ίππων.  

Γύρω στα 120 κιλά το βάρος τους και LED φωτισμός

 Με το συνολικό τους βάρος να κυμαίνεται στα 120 κιλά (ανάλογα με την έκδοση) τα Mini Pandas θεωρούνται ελαφριές μοτοσυκλέτες, ενώ δεν γνωρίζουμε εάν η τιμή αυτή είναι με το ρεζερβουάρ τους γεμάτο ή άδειο, ούτε την χωρητικότητά του. Το μεταξόνιό τους έρχεται στα 1.210 χλστ και το ύψος της σέλας μόλις 750 χλστ. Τα φωτιστικά τους σώματα είναι όλα τεχνολογίας LED, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι TFT. Τα Mini Pandas θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2024, αρχικά στην Κίνα και οι τιμές τους δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Με το ABS να δίνει ήδη το παρόν στον εμπρός τροχό η εταιρεία θα μπορούσε εύκολα να παράξει τα μοντέλα και στα 125cc, αλλά δεν γνωρίζουμε εάν έχει αυτό τον σκοπό.